abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135127382
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
K voel me niet onzeker over mezelf als persoon en hoe ik eruit zie. Ben heel onzeker rondom relaties en dat ik misschien eeuwig alleen zal blijven. Dat idee frustreert me zo erg!
Geloof ik niet. Als je niet onzeker bent om jezelf als persoon en hoe je eruitziet hoef je geen bevestiging te vragen op een forum en te vertellen hoe fantastisch je bent op een forum.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:00:52 #77
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135127393
Je komt over als zo'n ontzettend irritant kind dat de hele tijd tegen iedereen aan staat te lullen, door iedereen leuk gevonden wilt worden maar zonder dat je het zelf doorhebt ben je ontzettend awkward bezig en vinden anderen dat ook. Ik ging met zo'n type om, ook het zonnetje op werk en blabla, super gezellig kind was het maar ze was echt véél te aanwezig, zei steeds dingen waarvan mensen dachten:"Euhhhh okaaaaayyyy... wtf zegt zij nou weer." en als een jongen 1 keer lief deed dacht ze gelijk dat hij haar leuk vond en ging zij daar op in. Dat is super ongemakkelijk voor diegenen, want ze vonden haar dus helemaal niet leuk, en jou vinden ze blijkbaar ook niet leuk.

En je zegt ook dingen waarvan iedereen denkt WTF zegt dat kind?! Ze doen verder alleen aardig omdat jij ze met je overdreven 'leukheid' haast dwingt om aardig tegen je te doen terwijl ze je liever zouden negeren, dat lukt alleen lastig met mensen als jij die na vijf minuten al doen alsof ze je beste vriendin zijn en de hele tijd contact met je zoeken.

Verder is het natuurlijk hartstikke logisch dat bijvoorbeeld die eerste jongen afstandelijk tegen jou ging doen, HIJ HAD EEN VRIENDIN en jij had niet eens het fatsoen om je daar dan verder buiten te houden en uit jezelf afstand te nemen. :')

Sorry dat ik het zo bot neergooi, dat heb je verder nergens aan verdiend alleen ik heb me de afgelopen jaren nogal geërgerd aan het type persoon waar jij je als presenteert.
Bay of Plenty
pi_135127435
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, jij bent Brummetje, hè?
Neuh, maar als jij dat wil denken is 't prima :P
  zondag 5 januari 2014 @ 23:03:35 #79
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135127556
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Zijn acties waren steeds indirect, hij heeft nooit direct tegen mij gezegd dat ie me leuk vindt, dus ik heb het ook iedere keer subtiel afgewezen. Maar hij blijf proberen...Ik voel het al aan door de dromende manier waarop hij me aankijkt.

Bijv: hij nodigt me uit voor zijn verjaardag (terwijl we elkaar niet eens kennen) en ik zeg dat ik niet kom. hij nodigt me uit voor een ander feest, ik kom niet opdagen. Zijn broer subtiel bij mij checken hoe het in de liefde is, ik zeg goed en geef aan op wat voor types ik val (compleet tegenovergestelde van hem)...het is nog steeds niet duidelijk...
Hij rijdt zonder reden door mijn straat, terwijl hij daar helemaal niet hoeft te zijn en schrikt zich kapot toen ik hem zag en ik kijk hem raar aan...
Dat laatste is wel heel erg :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_135127566
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Maar dat is ze ook.
Mens, wat lul je nou? Je weet niet hoe TS er uit ziet en wat boeit het ook voor de rest van het verhaal? Niets.
pi_135127642
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mens, wat lul je nou? Je weet niet hoe TS er uit ziet en wat boeit het ook voor de rest van het verhaal? Niets.
Oke.
pi_135127654
Alles is zo ingewikkeld.
Ik dacht ook dat een meisje mij leuk vond , zorgt in het echt regelmatig contact met mij op. Maar eens via Fb chat toont ze weinig initiatief. (Ik zie ze nu ook niet meer in het echt)
sd
pi_135127746
K ga me maar eens richten op mannen die me wel leuk vinden. Tijdverspilling om nog te jammeren over een man die er nog niet klaar voor is.

Heb mijn gal iig gespuwd. Bedankt voor alle kritiek.
pi_135127835
Doe dat, mooierd. O+
  zondag 5 januari 2014 @ 23:09:09 #85
206580 Luxuria
pi_135127852
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef oLexie het volgende:
Je komt over als zo'n ontzettend irritant kind dat de hele tijd tegen iedereen aan staat te lullen, door iedereen leuk gevonden wilt worden maar zonder dat je het zelf doorhebt ben je ontzettend awkward bezig en vinden anderen dat ook. Ik ging met zo'n type om, ook het zonnetje op werk en blabla, super gezellig kind was het maar ze was echt véél te aanwezig, zei steeds dingen waarvan mensen dachten:"Euhhhh okaaaaayyyy... wtf zegt zij nou weer." en als een jongen 1 keer lief deed dacht ze gelijk dat hij haar leuk vond en ging zij daar op in. Dat is super ongemakkelijk voor diegenen, want ze vonden haar dus helemaal niet leuk, en jou vinden ze blijkbaar ook niet leuk.

En je zegt ook dingen waarvan iedereen denkt WTF zegt dat kind?! Ze doen verder alleen aardig omdat jij ze met je overdreven 'leukheid' haast dwingt om aardig tegen je te doen terwijl ze je liever zouden negeren, dat lukt alleen lastig met mensen als jij die na vijf minuten al doen alsof ze je beste vriendin zijn en de hele tijd contact met je zoeken.

Verder is het natuurlijk hartstikke logisch dat bijvoorbeeld die eerste jongen afstandelijk tegen jou ging doen, HIJ HAD EEN VRIENDIN en jij had niet eens het fatsoen om je daar dan verder buiten te houden en uit jezelf afstand te nemen. :')

Sorry dat ik het zo bot neergooi, dat heb je verder nergens aan verdiend alleen ik heb me de afgelopen jaren nogal geërgerd aan het type persoon waar jij je als presenteert.
Helemaal mee eens, zo denk ik ook dat TS is.
pi_135127914
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef MaidensTower het volgende:
K ga me maar eens richten op mannen die me wel leuk vinden. Tijdverspilling om nog te jammeren over een man die er nog niet klaar voor is.

Heb mijn gal iig gespuwd. Bedankt voor alle kritiek.
Dat zie je verkeerd, ze zijn er al mee klaar, jij kwam veel te laat. Getrouwd enzo...
:{
  zondag 5 januari 2014 @ 23:12:38 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135128035
Uit dit topic blijkt maar weer dat een officeromance linke business is. >:O
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 5 januari 2014 @ 23:13:53 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135128101
Ohja, hij is net 3 maanden geacheiden.wie weet wringt daaar nog het een en ander.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_135128281
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef fathank het volgende:
Ohja, hij is net 3 maanden geacheiden.wie weet wringt daaar nog het een en ander.
Dat schijnt het idd. Hij liep weken te zeuren dat vrouwen gevaarlijk zijn. Nog niet verlost van zijn ex-vrouw, kom ik aankakken.

Woa ik ga voortaan met een grote boog om hem heen en mij focussen op andere collega's (vriendschappelijk) en mijn studie, sport. Heb teveel gewerkt afgelopen 3 weken waardoor dit een issue is geworden in mijn hoofd. Hij zit ook bij mij op school. Hopelijk zie ik hem nooit daar.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:17:23 #90
206580 Luxuria
pi_135128294
Omg als ik dit topic lees snap ik al helemaal waarom ze allemaal afstandelijk tegen je doen :')

KLB / Onhandigheid bij leuke collega (deel 2)
pi_135128413
Ja, dat zal het zijn.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:38:58 #92
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135129466
God, iedereen gaat wel eens op zijn bek. Mannen kunnen daar niet altijd even goed mee om gaan en gaan dan maar negeren. Hij voelt zich er waarschijnlijk ook erg vervelend bij, is geschrokken van je liefdesverklaring.

Lekker laten gaan en even rustig aan doen ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 23:41:21 #93
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135129587
Je kan nu eenmaal niet bij deze mannen in het hoofd kijken, en ik ben bang dat daar het antwoord ligt. Niemand hier kan je dus het antwoord geven tenzij een van die personen hier een van die mannen is in de vier voorbeelden.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135129745
Hij zei dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Hij was heel dik voordat ik hem kende. Misschien kreeg hij toen nooit aandacht van meiden. En nu schrikt hij zich dood. Sneu.
pi_135129771
Ik wil hem compleet negeren zodat hij bijkomt van de schrik.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:50:12 #96
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135129981
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef MaidensTower het volgende:
Hij zei dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Hij was heel dik voordat ik hem kende. Misschien kreeg hij toen nooit aandacht van meiden. En nu schrikt hij zich dood. Sneu.
Dan kan je hem geruststellen en zeggen dat hij er heus wel mag zijn.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:53:00 #97
395284 tetouaribo
expectations
pi_135130082
- Je bent niet interessant genoeg.
- Je bent alleen interessant voor (eenmalig) seks.
- Hij wilt zich niet aan je binden.
- Je plakt/ vraagt te veel aandacht.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135130631
Waarom ga je hele rare liefdesverklaringen op het werk doen? Dat is gewoon dom , daar krijg je dus awkward situaties door. Ze willen je niet en vervolgens vinden ze werken met je raar omdat je opdringerig bent . Kun je dat nou echt niet zelf bedenken ??
pi_135130652
K ga hem vanaf nu keihard negeren. Me ff op andere dingen storten. Hopelijk ontmoet ik wat beters dan dit kansloze geval.
  maandag 6 januari 2014 @ 00:07:38 #100
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')