quote:Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef MaidensTower het volgende:
Lieverd, hij praatte zelf graag met mij. Iedereen op werk. Ik ben het zonnetje op werk. Alleen hij doet kut tegen me.
Nou, denk juist dat ze ècht lelijk (en wanhopig en opdringerig) is op basis van de informatie uit de teksten. Geen enkele man wil haar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Oognip het volgende:
[..]Wat ben je toch altijd vol van jezelf.
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou, denk juist dat ze ècht lelijk (en wanhopig en opdringerig) is op basis van de informatie uit de teksten. Geen enkele man wil haar.
En toch ben je zo onzeker (aan de hoeveelheid van je topics te zien). How come?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, ik vind mezelf erg leuk. Daarom begrijp ik zijn gedrag niet. Want hiervoor trok ik hem als een magneet naar me toe en nu is hij de kluts kwijt. Ik merk wel hoe het verloopt als hij gescheiden is.
Tegenovergestelde juist. Als je echt zo leuk bent gebeurde het niet dat je steeds wordt afgewezen. Ik denk dat je jezelf erg overschat. En dat is niet erg, maar enige realiteitszin is wel nodig.quote:
Ja, lelijk wel. Anders gingen de mannen wel op haar in. En zelfs dat gaan ze niet echt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Lelijk vast niet, wanhopig en opdringerig daarentegen...
TS heeft wel andere relaties gehad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, lelijk wel. Anders gingen de mannen wel op haar in. En zelfs dat gaan ze niet echt.
Ook lelijke mensen kunnen relaties krijgen. Als mannen je op deze manier behandelen terwijl je jezelf zowat aanbied kan het niet anders dan dat je lelijk en wanhopig bent. Anders wilde ze ook niet mensen (op een forum nota bene) laten geloven dat ze zo knap en leuk is. Dat niemand dat inziet vind ik apart.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft wel andere relaties gehad.
Nee. Hoezo? Ik vind het lullig om iemand op zo'n manier te beledigen. Maar is natuurlijk leuk, vanachter je pc iemand zo bashen.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Ik vind het lullig om iemand op zo'n manier te beledigen. Maar is natuurlijk leuk, vanachter je pc iemand zo bashen.
Wat doe jij danquote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ook lelijke mensen kunnen relaties krijgen. Als mannen je op deze manier behandelen terwijl je jezelf zowat aanbied kan het niet anders dan dat je lelijk en wanhopig bent. Anders wilde ze ook niet mensen (op een forum nota bene) laten geloven dat ze zo knap en leuk is. Dat niemand dat inziet vind ik apart.
Hallo zeg, jij zit erop te hameren dat TS vast lelijk is!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Ik vind het lullig om iemand op zo'n manier te beledigen. Maar is natuurlijk leuk, vanachter je pc iemand zo bashen.
Als je bang bent om eeuwig alleen te blijven dan ben je natuurlijk wel onzeker.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
K voel me niet onzeker over mezelf als persoon en hoe ik eruit zie. Ben heel onzeker rondom relaties en dat ik misschien eeuwig alleen zal blijven. Dat idee frustreert me zo erg!
Maakt uit in de zin van dat ze naar zichzelf moet kijken ipv naar wat er mis is met de mannen.quote:
Wat je dan in ieder geval moet laten is uit het niets de liefde verklaren. Probeer het op een andere manier te peilen, anders dan dat je zo goed met hem kan praten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
K voel me niet onzeker over mezelf als persoon en hoe ik eruit zie. Ben heel onzeker rondom relaties en dat ik misschien eeuwig alleen zal blijven. Dat idee frustreert me zo erg!
Maar dat is ze ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hallo zeg, jij zit erop te hameren dat TS vast lelijk is!
Ik praat helemaal niet met haar mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maakt uit in de zin van dat ze naar zichzelf moet kijken ipv naar wat er mis is met de mannen.
Niet beledigend toch? Iedereen praat maar met haar mee, vind 't echt apart dat niemand haar 'tegenspreekt'.
Ik vind het ook ernstig dat ze die jongen blijft lastigvallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |