Dat is jouw waarheid. Je hebt goed recht om daar in te geloven.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar je bent een leeg mens.
Waar krabbel ik terug schat?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En het terugkrabbelen is begonnen. Toch een record, zo`n 12 minuten, dat je veinsde dat je aan jezelf wilde gaan werken.
Het maakt geen fuck uit hoe het tot toestand komt, het begint namelijk dan pas. Als jullie maar op (min of meer) dezelfde lijn zitten/komen/blijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef MaidensTower het volgende:
Dus eigenlijk heb ik hem niet eens gevangen. Hij wou bij voorbaat geliefd worden. Met wie deed er blijkbaar niet toe.
Je zegt dat je een leuk mens bent en dat je aan zelfreflectie doet, maar dat is natuurlijk een leugen. Immers, Zargon die jou iets moet vertellen dat je stiekem allang had kunnen weten over het type man waar je op valt zegt genoeg.quote:
Heb daar niet op die manier bij stilgestaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zegt dat je een leuk mens bent en dat je aan zelfreflectie doet, maar dat is natuurlijk een leugen. Immers, Zargon die jou iets moet vertellen dat je stiekem allang had kunnen weten over het type man waar je op valt zegt genoeg.
Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat is jouw waarheid. Je hebt goed recht om daar in te geloven.
blij dat ik op mannen val, want als je op jou valt.. nou.. leuke ben jij, je kunt toch ook op een normalequote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.
Voorbeeld:
Jongen die mij al 3 jaar leuk vindt () en steeds moeite voor me doet/deed,
terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
Ik zit alleen op Fok voor dit. Dus het is logisch dat het alleen hierover gaat. Met mijn omgeving wil ik hier niet over praten muv bese vrienden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?
Jouw wereld draait om - zoals ik eerder zij - seks en relaties. Gewoon een hol bestaan, en al drie jaar ren je rondjes. Je hebt niets te bieden buiten seks. En je wordt heel snel vermoeiend omdat het altijd maar hetzelfde is en jij herhaling van zetten maakt, telkens maar weer. En dat werkt echt afstotend, omdat je toch niet luistert.
Dus inderdad, dat is mijn waarheid. Maar denk er maar eens over na.
Dat is dus precies wat zelfreflectie is he. Daarom zeg ik; je praat een hoop, maar zegt maar bar weinig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb daar niet op die manier bij stilgestaan.
Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?
Jouw wereld draait om - zoals ik eerder zij - seks en relaties. Gewoon een hol bestaan, en al drie jaar ren je rondjes. Je hebt niets te bieden buiten seks. En je wordt heel snel vermoeiend omdat het altijd maar hetzelfde is en jij herhaling van zetten maakt, telkens maar weer. En dat werkt echt afstotend, omdat je toch niet luistert.
Dus inderdad, dat is mijn waarheid. Maar denk er maar eens over na.
Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of gewoonweg een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.
Kortom, TS zal vast een lekker smoeltje hebben, verder is het geen relatiemateriaal.
Ik heb je gemeet. Het was wel kort, ik heb je niet zo veel gesproken en na een keertje kan ik natuurlijk niet al te veel conclusies trekken, maar je bent IRL precies hetzelfde.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zit alleen op Fok voor dit.
Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topicquote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.
Mooie afsluiter. Slotje op het topic, TS gaat hulp zoeken en iedereen leeft nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef zarGon het volgende:
En alleen kom je er blijkbaar niet uit, dus zoek - zoals men hierboven al heeft aangegeven - professioneel hulp.
Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topic) en op basis daarvan trek ik deze conclusie.
Het was wel grappig maar tegelijkertijd ook erg sneu. Het was iig typerend voor de manier waarop TS omgaat met mannen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig?
ik ben eigenlijk alweer vergeten waarom ze dat deed
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef MaidensTower het volgende:
I will. Bedankt voor jullie ongezouten reacties
Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar moet ze precies professionele hulp voor zoeken dan? In de meeste gevallen vind ik dat altijd zo'n lam advies.
Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.
Niet, waarschijnlijk.quote:
Heb je tips?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
"Enkele".quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.
Ze komt er zelf niet uit. Dan kun je nog jaren blijven proberen, maar je blijft rondjes rennen omdat gewoontes.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
Oh wow!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.
1. Voordat je je hart uitstront bij iemand eerst ernaar vissen of zij dat willen of hetzelfde voelen.
2. Vriendelijker proberen te doen, als je geconditioneerd vriendelijk doet dan word je uiteindelijk ook vriendelijker.
3. Een goed eetpatroon zorgt voor een evenwichtig brein en lichaam en kan je helpen om moodswings in bedwang te houden.
4. Niet klagen over problemen die je zelf veroorzaakt. Je kan er ook voor kiezen om mensen die geen probleemgeval zijn te benaderen (hoop ik) en dan heb je een grotere kans op een normale situatie (i.t.t. met een net gescheiden man e.d.).
5. Zorgen dat je zelf geen probleem bent, nadenken voordat je iets zegt en doet en je verplaatsen in anderen terwijl je dat doet zodat je in ieder geval je best hebt gedaan om nare situaties te vermijden.
Zoek je nog een vriendin?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.
Over dat ik leeg ben. Ik interesseer me niet in zaken die jou bezig houden. Dat maakt mij niet leeg. Jij en ik hebben geen overeenkomsten. Wat boeit fitness, voeding en gezondheid jou nou?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Enkele"..
Guuurl, ik zou je moeten chargen voor de wijsheden die ik eruit gooi.
Ik dacht meer aan MT.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo, offer je jezelf op?Maar nee ik mag geen 2e meisje voor erbij
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
quote:uitstront
Oh, er zijn anders genoeg normale mensen hier heel gelukkig geworden met hun Fok!-partnerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef MaidensTower het volgende:
Ik wil niemand van Fok. Wil niet dat dit onze basis is.
Angst.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Je vindt iemand leuk en laat dat merken. De ander doet daarna bot en afstandelijk tegen je.
In geval van wanhopige geplak en gezeur SNAP ik dat de ander afstand neemt. Of je moet echt onaantrekkelijk zijn. Wat als dat niet het geval is? Wat zegt dat over degene die afstand neemt?
Borderliner oulehquote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?
Hoezo?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelul. Ik ken al meerdere mensen met wie je hebt lopen DM-en.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef MaidensTower het volgende:
Geen zin dat mijn partner mij op zo'n manier leert kennen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, er zijn anders genoeg normale mensen hier heel gelukkig geworden met hun Fok!-partnerWeer een aanname van je.
Niet na dit topic neequote:Op maandag 6 januari 2014 16:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Geen zin dat mijn partner mij op zo'n manier leert kennen.
DM-en staat gelijk aan neuken? Flikker toch op.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Ik ken al meerdere mensen met wie je hebt lopen DM-en.
Van wat ik zo begrepen heb had je wel interesse ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
DM-en staat gelijk aan neuken? Flikker toch op.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef MaidensTower het volgende:
Ditquote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, er zijn anders genoeg normale mensen hier heel gelukkig geworden met hun Fok!-partnerWeer een aanname van je.
Tip: neem een nieuwe nickquote:
Als zelfs jij aan de vent kan raken via Fok moet TS het toch ook lukken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dit
Dankzij FOK! heb ik nu een geweldige partner waarmee ik mijn humor en nuchterheid deel.
Heeft ze al vijf keer gedaan. Het is niet zo moeilijk om haar eruit te pikken.quote:
Heb 1 man op Fok leuk gevonden en daar heel duidelijk over geweest. De rest was gezelligheid. Flirten doe ik bewust en onbewust vaak. Als ik interesse heb ben ik straigt to the point. Denk niet dat dat het geval was dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van wat ik zo begrepen heb had je wel interesse ja.
Hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heeft ze al vijf keer gedaan. Het is niet zo moeilijk om haar eruit te pikken.
M'och, in mijn geval werkte het ookquote:Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Vraag Ambipur/Stimorol- maar hoe goed dat werkt.
Beetje vreemde assumptie om te maken gezien ik eigenlijk nooit problemen heb gehad met langdurige partners krijgenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als zelfs jij aan de vent kan raken via Fok moet TS het toch ook lukken.
De dames in kwestie zijn blijkbaar wat meer op de voorgrond. Wel grappig trouwens dat ze dezelfde afkomst hebben.quote:
Ook grappig dat ze na een nickchange bij hoog en laag blijven beweren dat ze het echt niet zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De dames in kwestie zijn blijkbaar wat meer op de voorgrond. Wel grappig trouwens dat ze dezelfde afkomst hebben.
Als je van dames met een krasje op de psyche houdt wel ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef yats het volgende:
Via fok een partner regelen? Kan dat ook al joh. Jemig...
Het is soms wel lastig om kritiek uit te pikken waar ik wat mee kan. Ik neem niet alles aan en wil ook wat leren. Ben het er alleen niet zo mee eens dat ik 24/7 ben zoals ik hier over kom. En dat ik verder niet intelligent of kansloos zou moeten zijn. Kennis doe ik op en pas ik toe. Ik volg al een tijdje de BB-topic, al reageer ik er amper. Ik spits andere topics af. Mijn topics gaan over datgene waar ik niet uitkom. Ben hier niet om vrienden te maken of een man te zoeken. Eerder is dit mijn leerveld om een nog beter persoon te worden zodat ik nog meer succes kan boeken buiten Fokquote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je weet wel van je af te bijten en laat niet over je heen lopen en je bent wel punctueel met je grammatica. Dingen die positief over jou zijn die ik gewoon even wou noemen. Want elk persoon heeft ook goede kanten en dat zijn in ieder geval een paar van jou.
Denk dat de meeste FOK!stelletjes ontstaan door slowchats/meets, en dat dan gewoon blijkt dat je IRL ook goed bij elkaar past, en er zo iets uitbloeit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef yats het volgende:
Via fok een partner regelen? Kan dat ook al joh. Jemig...
Als je ze uit R&P hosselt wel jaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je van dames met een krasje op de psyche houdt wel ja.
Admition: enkele waren egostreling en een praatpaal om mijn ovulatie zonder sletgedrag door te komenquote:
Misschien moet je eens in andere SUB-fora komenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je draait nu al 180 graden met je beweringen, heb je het zelf ook door?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Admition: enkele waren egostreling en een praatpaal om mijn ovulatie zonder sletgedrag door te komen
KLB/ONZ/R&P zijn niet representatief? Wat hebben we dan nog over? OUD? WGR?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in andere SUB-fora komen
Proejcteer jezelf niet op mij. Ik ben op 1 lid na met niemand serieus geweest op dat gebied. Heb niet anders beweerd en zal dat ook nooit doen. Mijn Fokpersoonlijkheid is een deel van mij die zwakker is tov het geheel. Ik ben hier om op dat vlak sterker te worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je draait nu al 180 graden met je beweringen, heb je het zelf ook door?
LIF/GC/NWS/TTK/TRVquote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
KLB/ONZ/R&P zijn niet representatief? Wat hebben we dan nog over? OUD? WGR?
Thanksquote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Latert het volgende:
Wat een topic,.
En wat is iedereen toch vijandelijk! Ik ken TS verder niet, maar haar Bzzzzztt topics waren gewoon vermakelijk.
UTOPIAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat nou weer voor loze kreet?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Proejcteer jezelf niet op mij.
Ik geloof je niet.quote:Ik ben op 1 lid na met niemand serieus geweest op dat gebied.
Vast.quote:Heb niet anders beweerd en zal dat ook nooit doen.
Wat een geneuzel.quote:Mijn Fokpersoonlijkheid is een deel van mij die zwakker is tov het geheel. Ik ben hier om op dat vlak sterker te worden.
En diertjesquote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of F&F, interesse in tulpenkweken.
Ach, hebben we niet allemaal onze krasjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt over alsof je toch nog op een 'wonder' hoopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Thanks
Ach wie weet komt Mr. Baard er over een tijd overheen en doet hij het terug bij mij en kunnen we lachen hierom. Maar goed, daar ga ik beter maar niet vanuit.
Ja! Ik 'ken' er ook 1, vandaar mijn uiterlijk-verhaal. DM-en betekent overigens niks, maar ik snap je punt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Ik ken al meerdere mensen met wie je hebt lopen DM-en.
Huh? Dus je hebt TS' foto gezien?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja! Ik 'ken' er ook 1, vandaar mijn uiterlijk-verhaal. DM-en betekent overigens niks, maar ik snap je punt.
Serieus TS, ik denk dat er iets niet goed met je gaat. Je lijkt niet zo goed in te zien dat het een beetje aan jezelf ligt allemaal want je geeft iedereen de schuld, maar kritisch naar jezelf kijk je niet. En dat is ook best moeilijk en het is veilig om iedereen de schuld te geven en geen hulp te zoeken.
Ik vermoed dat je soms wel eens baalt van jezelf en best ongelukkig bent. Gun jezelf gewoon een leuker leven zonder allerlei twijfels en zoek professionele hulp. Alleen kom je hier sowieso niet uit. Blijkbaar ben je ongelukkig met jezelf.
Ik weet niet of ik het goed heb geïnterpreteerd, maar het begin is niet wanneer een relatie start. Het proces tot het begin van de relatie telt ook mee, dit is immers het fundament waarop gebouwd wordt. Bovendien willen vrouwen ook ''film romantiek'' beleven in de datingfasequote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit hoe het tot toestand komt, het begint namelijk dan pas. Als jullie maar op (min of meer) dezelfde lijn zitten/komen/blijven.
Alsof vrouwen dat wel altijd doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen.
Vrouwen horen juist gewoon normaal te doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |