Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef MaidensTower het volgende:
I will. Bedankt voor jullie ongezouten reacties
Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar moet ze precies professionele hulp voor zoeken dan? In de meeste gevallen vind ik dat altijd zo'n lam advies.
Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.
Niet, waarschijnlijk.quote:
Heb je tips?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
"Enkele".quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.
Ze komt er zelf niet uit. Dan kun je nog jaren blijven proberen, maar je blijft rondjes rennen omdat gewoontes.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
Oh wow!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.
1. Voordat je je hart uitstront bij iemand eerst ernaar vissen of zij dat willen of hetzelfde voelen.
2. Vriendelijker proberen te doen, als je geconditioneerd vriendelijk doet dan word je uiteindelijk ook vriendelijker.
3. Een goed eetpatroon zorgt voor een evenwichtig brein en lichaam en kan je helpen om moodswings in bedwang te houden.
4. Niet klagen over problemen die je zelf veroorzaakt. Je kan er ook voor kiezen om mensen die geen probleemgeval zijn te benaderen (hoop ik) en dan heb je een grotere kans op een normale situatie (i.t.t. met een net gescheiden man e.d.).
5. Zorgen dat je zelf geen probleem bent, nadenken voordat je iets zegt en doet en je verplaatsen in anderen terwijl je dat doet zodat je in ieder geval je best hebt gedaan om nare situaties te vermijden.
Zoek je nog een vriendin?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.
Over dat ik leeg ben. Ik interesseer me niet in zaken die jou bezig houden. Dat maakt mij niet leeg. Jij en ik hebben geen overeenkomsten. Wat boeit fitness, voeding en gezondheid jou nou?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Enkele"..
Guuurl, ik zou je moeten chargen voor de wijsheden die ik eruit gooi.
Ik dacht meer aan MT.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo, offer je jezelf op?Maar nee ik mag geen 2e meisje voor erbij
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
quote:uitstront
Oh, er zijn anders genoeg normale mensen hier heel gelukkig geworden met hun Fok!-partnerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef MaidensTower het volgende:
Ik wil niemand van Fok. Wil niet dat dit onze basis is.
Angst.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Je vindt iemand leuk en laat dat merken. De ander doet daarna bot en afstandelijk tegen je.
In geval van wanhopige geplak en gezeur SNAP ik dat de ander afstand neemt. Of je moet echt onaantrekkelijk zijn. Wat als dat niet het geval is? Wat zegt dat over degene die afstand neemt?
Borderliner oulehquote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?
Hoezo?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelul. Ik ken al meerdere mensen met wie je hebt lopen DM-en.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef MaidensTower het volgende:
Ik wil niemand van Fok. Wil niet dat dit onze basis is.
Geen zin dat mijn partner mij op zo'n manier leert kennen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, er zijn anders genoeg normale mensen hier heel gelukkig geworden met hun Fok!-partnerWeer een aanname van je.
Niet na dit topic neequote:Op maandag 6 januari 2014 16:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Geen zin dat mijn partner mij op zo'n manier leert kennen.
DM-en staat gelijk aan neuken? Flikker toch op.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Ik ken al meerdere mensen met wie je hebt lopen DM-en.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |