Dat is dus precies wat zelfreflectie is he. Daarom zeg ik; je praat een hoop, maar zegt maar bar weinig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb daar niet op die manier bij stilgestaan.
Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?
Jouw wereld draait om - zoals ik eerder zij - seks en relaties. Gewoon een hol bestaan, en al drie jaar ren je rondjes. Je hebt niets te bieden buiten seks. En je wordt heel snel vermoeiend omdat het altijd maar hetzelfde is en jij herhaling van zetten maakt, telkens maar weer. En dat werkt echt afstotend, omdat je toch niet luistert.
Dus inderdad, dat is mijn waarheid. Maar denk er maar eens over na.
Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of gewoonweg een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.
Kortom, TS zal vast een lekker smoeltje hebben, verder is het geen relatiemateriaal.
Ik heb je gemeet. Het was wel kort, ik heb je niet zo veel gesproken en na een keertje kan ik natuurlijk niet al te veel conclusies trekken, maar je bent IRL precies hetzelfde.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zit alleen op Fok voor dit.
Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topicquote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.
Mooie afsluiter. Slotje op het topic, TS gaat hulp zoeken en iedereen leeft nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef zarGon het volgende:
En alleen kom je er blijkbaar niet uit, dus zoek - zoals men hierboven al heeft aangegeven - professioneel hulp.
Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topic) en op basis daarvan trek ik deze conclusie.
Het was wel grappig maar tegelijkertijd ook erg sneu. Het was iig typerend voor de manier waarop TS omgaat met mannen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig?
ik ben eigenlijk alweer vergeten waarom ze dat deed
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef MaidensTower het volgende:
I will. Bedankt voor jullie ongezouten reacties
Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar moet ze precies professionele hulp voor zoeken dan? In de meeste gevallen vind ik dat altijd zo'n lam advies.
Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.
Niet, waarschijnlijk.quote:
Heb je tips?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
"Enkele".quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.
Ze komt er zelf niet uit. Dan kun je nog jaren blijven proberen, maar je blijft rondjes rennen omdat gewoontes.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
Oh wow!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.
1. Voordat je je hart uitstront bij iemand eerst ernaar vissen of zij dat willen of hetzelfde voelen.
2. Vriendelijker proberen te doen, als je geconditioneerd vriendelijk doet dan word je uiteindelijk ook vriendelijker.
3. Een goed eetpatroon zorgt voor een evenwichtig brein en lichaam en kan je helpen om moodswings in bedwang te houden.
4. Niet klagen over problemen die je zelf veroorzaakt. Je kan er ook voor kiezen om mensen die geen probleemgeval zijn te benaderen (hoop ik) en dan heb je een grotere kans op een normale situatie (i.t.t. met een net gescheiden man e.d.).
5. Zorgen dat je zelf geen probleem bent, nadenken voordat je iets zegt en doet en je verplaatsen in anderen terwijl je dat doet zodat je in ieder geval je best hebt gedaan om nare situaties te vermijden.
Zoek je nog een vriendin?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.
Over dat ik leeg ben. Ik interesseer me niet in zaken die jou bezig houden. Dat maakt mij niet leeg. Jij en ik hebben geen overeenkomsten. Wat boeit fitness, voeding en gezondheid jou nou?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Enkele"..
Guuurl, ik zou je moeten chargen voor de wijsheden die ik eruit gooi.
Ik dacht meer aan MT.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo, offer je jezelf op?Maar nee ik mag geen 2e meisje voor erbij
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |