LIF/GC/NWS/TTK/TRVquote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
KLB/ONZ/R&P zijn niet representatief? Wat hebben we dan nog over? OUD? WGR?
Thanksquote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Latert het volgende:
Wat een topic,.
En wat is iedereen toch vijandelijk! Ik ken TS verder niet, maar haar Bzzzzztt topics waren gewoon vermakelijk.
UTOPIAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat nou weer voor loze kreet?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Proejcteer jezelf niet op mij.
Ik geloof je niet.quote:Ik ben op 1 lid na met niemand serieus geweest op dat gebied.
Vast.quote:Heb niet anders beweerd en zal dat ook nooit doen.
Wat een geneuzel.quote:Mijn Fokpersoonlijkheid is een deel van mij die zwakker is tov het geheel. Ik ben hier om op dat vlak sterker te worden.
En diertjesquote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of F&F, interesse in tulpenkweken.
Ach, hebben we niet allemaal onze krasjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je van dames met een krasje op de psyche houdt wel ja.
Dat komt over alsof je toch nog op een 'wonder' hoopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Thanks
Ach wie weet komt Mr. Baard er over een tijd overheen en doet hij het terug bij mij en kunnen we lachen hierom. Maar goed, daar ga ik beter maar niet vanuit.
Ja! Ik 'ken' er ook 1, vandaar mijn uiterlijk-verhaal. DM-en betekent overigens niks, maar ik snap je punt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Ik ken al meerdere mensen met wie je hebt lopen DM-en.
Huh? Dus je hebt TS' foto gezien?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja! Ik 'ken' er ook 1, vandaar mijn uiterlijk-verhaal. DM-en betekent overigens niks, maar ik snap je punt.
Serieus TS, ik denk dat er iets niet goed met je gaat. Je lijkt niet zo goed in te zien dat het een beetje aan jezelf ligt allemaal want je geeft iedereen de schuld, maar kritisch naar jezelf kijk je niet. En dat is ook best moeilijk en het is veilig om iedereen de schuld te geven en geen hulp te zoeken.
Ik vermoed dat je soms wel eens baalt van jezelf en best ongelukkig bent. Gun jezelf gewoon een leuker leven zonder allerlei twijfels en zoek professionele hulp. Alleen kom je hier sowieso niet uit. Blijkbaar ben je ongelukkig met jezelf.
Ik weet niet of ik het goed heb geïnterpreteerd, maar het begin is niet wanneer een relatie start. Het proces tot het begin van de relatie telt ook mee, dit is immers het fundament waarop gebouwd wordt. Bovendien willen vrouwen ook ''film romantiek'' beleven in de datingfasequote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit hoe het tot toestand komt, het begint namelijk dan pas. Als jullie maar op (min of meer) dezelfde lijn zitten/komen/blijven.
Alsof vrouwen dat wel altijd doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen.
Vrouwen horen juist gewoon normaal te doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |