abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135141507
Hoe dan ook, afwijzing blijft kut en de leegte en pijn die je voelt is rot, been there done that. Wie niet?

Maar laat je niet gek maken, leer van deze ervaring en werk aan je attitude en de manier waarop jij opstelt in het bijzijn van mannen/collega's/mensen in general...
pi_135142339
K voel me onzeker omdat ik vind dat mijn actie stoer was. Heel veel anderen ook. Maar ik wou het liefst zijn waardering en dat krijg ik niet. Daarom voel ik nu kut en onzeker. Het voelt kut omdat het lijkt alsof ik iets ergs heb gedaan. Ik heb hem gecomplimenteerd en niet gekwetst. Hij reageert alsof ik hem heel veel pijn heb gedaan.

Enkele andere mannen hebben dat gedaan, omdat ze op dat moment ergens mee zaten wat een link had met hun verleden. Waarom ben ik daar dan de dupe van?
pi_135142486
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ik wil niet alleen zijn ;(
Top instelling voor een relatie ja.
pi_135142529
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef MaidensTower het volgende:
K voel me onzeker omdat ik vind dat mijn actie stoer was.
Je actie was kinderachtig en de reden dat hij afknapte.

quote:
Het voelt kut omdat het lijkt alsof ik iets ergs heb gedaan. Ik heb hem gecomplimenteerd en niet gekwetst.
Je hebt hem weggejaagd door je actie.

quote:
Hij reageert alsof ik hem heel veel pijn heb gedaan.
Nee, hij reageert alsof hij geen interesse meer in je heeft, wat dan ook de waarheid is.
pi_135142817
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt. Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.

Ik laat niemand met vraagtekens achter. Reageer altijd. Al is het iemand van wie ik niets moet.
pi_135142873
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef MaidensTower het volgende:
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt. Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.

Ik laat niemand met vraagtekens achter. Reageer altijd. Al is het iemand van wie ik niets moet.
Ik kan me wel voorstellen dat hij niet heeft gereageerd. Hij weet het ten slotte zelf ook allemaal nog niet.
pi_135143225
quote:
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt.
Je spreekt jezelf tegen.

quote:
Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.
Waarom zou hij moeten reageren? Je dringt je aan hem op.

quote:
Dat is dan ook gelijk je makke.
pi_135143315
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat hij niet heeft gereageerd. Hij weet het ten slotte zelf ook allemaal nog niet.
Hoe bedoel je dit?

Ik herinner me nog het moment toen hij op het werkvloer naar me toe kwam lopen en begon over dat ik hem had toegevoegd op LinkedIn en een praatje maakte over school. Terwijl hij weet dat hij niet mag praten en flink op zijn donder kreeg. In de pauze zocht hij ook naar contact. Ook na werk. Hij deelde ook gevoelige dingen. Hij probeerde mij ook steeds te helpen wanneer ik ergens moeite mee had. Verder zag ik hem altijd kijken naar mij zodra ik in de buurt was.

Ik heb het gestuurd, omdat ik voelde dat er iets wederzijds was. Geen idee in welke mate, maar er was iets. Ik spreek regelmatig mannen en ik heb veel relaties achter de rug om dat te kunnen. Maar elke keer blijft het weer een raadsel wanneer ik een man niet genoeg ken. Maar vaak zitten zulke mannen in een knoop met zichzelf en vinden ze mij te eng. Mijn mannelijke collega's vinden mij ook intimiderend. Ben zaterdag nacht wezen stappen. Een collega zei: "Je bent zo expressief. Je aura omvat bruisend energie en kracht. Dat is eng voor de gemiddelde man".
  maandag 6 januari 2014 @ 13:59:00 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135143369
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef MaidensTower het volgende:
Terwijl hij weet dat hij niet mag praten en flink op zijn donder kreeg.
Wat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_135143401
Oh excuses. Hij mag niet kletsen met collega's ivm klanten die hij dan misloopt.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:04:25 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135143574
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ja. Ben al een half jaar single. Vond het saai worden ;(
Ach, een half jaar is niets.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135143628
quote:

[..]

Hoe bedoel je dit?

In de OP staat dat hij niet weet wat hij voelt doordat hij in een scheiding zit etc. Zijn hoofd staat blijkbaar nog niet zo naar andere vrouwen dus als jij hem dan ineens vertelt hem wel te zien zitten kan ik me voorstellen dat hij daar angstig van wordt en niet weet wat hij met jou en je actie aan moet. Hij weet zich blijkbaar zelf geen raad met zijn gevoelens. Misschien vindt hij je wel gewoon leuk maar weet hij gewoon niet wat ie moet.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:07:27 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135143703
TS, ik heb jouw manieren van 'de liefde verklaren' gezien in mijn inbox. Je draait ongelofelijk om de hete brij heen, maar wordt wel heel snel heel erg persoonlijk. Dat kan als opdringerig worden ervaren, zeker als iemand in een relatie zit of er net uit is. Juist dat soort mannen zit even niet te wachten op 'gedoe'. Misschien moet je in de toekomst afwachtender zijn, wellicht iemand eerst beter leren kennen voordat je al half de liefde verklaart.

Of vind iemand die minder gecompliceerd is ;)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135143874
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

In de OP staat dat hij niet weet wat hij voelt doordat hij in een scheiding zit etc. Zijn hoofd staat blijkbaar nog niet zo naar andere vrouwen dus als jij hem dan ineens vertelt hem wel te zien zitten kan ik me voorstellen dat hij daar angstig van wordt en niet weet wat hij met jou en je actie aan moet. Hij weet zich blijkbaar zelf geen raad met zijn gevoelens. Misschien vindt hij je wel gewoon leuk maar weet hij gewoon niet wat ie moet.
Klinkt veel realistischer :)

Ik laat het voor wat het is. Tijd zal wel laten zien of het nog een staart zal krijgen.

Een reden waarom ik me hierop heb gestort is omdat ik al drie weken super veel werk, omdat ik flink rood sta door verhuiskosten. Daardoor heb ik geen vakantie gehad. Heb zoveel studieachterstand waar ik sterk tegenop kijk. Vandaag is de dag dat ik mijn zwijnenstal ga opruimen en boodschappen ga doen. Morgen ga ik sporten en een overzicht maken voor de komende weken. Daarna aan de slag.

Voel me gewoon zo moe ;(
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:12:13 #140
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135143942
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ja. Ben al een half jaar single. Vond het saai worden ;(
Misschien moet je dan eens wat aan je persoonlijkheid en karaktertrekjes doen zodat mensen graag met je om gaan en normaal reageren op normale acties.
Je doet gewoon fucked up en daardoor willen mensen zo min mogelijk met je te maken hebben, wat voor jou overkomt dat ze raar/niet normaal tegen je doen, terwijl je dat dus eigenlijk zelf uit lokt.

Waarom snap je niet dat het aan jou ligt?
Ben je wel eens bij een psycholoog geweest?
Fuck the EBU.
pi_135143993
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
TS, ik heb jouw manieren van 'de liefde verklaren' gezien in mijn inbox. Je draait ongelofelijk om de hete brij heen, maar wordt wel heel snel heel erg persoonlijk. Dat kan als opdringerig worden ervaren, zeker als iemand in een relatie zit of er net uit is. Juist dat soort mannen zit even niet te wachten op 'gedoe'. Misschien moet je in de toekomst afwachtender zijn, wellicht iemand eerst beter leren kennen voordat je al half de liefde verklaart.

Of vind iemand die minder gecompliceerd is ;)
Ja. Denk dat het goed had uitgepakt als hij wat sterker in zijn schoenen stond. Mijn ex waarmee ik verloofd was en mee heb samengewoond is ook binnen een maand na breakup veroverd. Hij is sterk en kan dealen met shit.
pi_135144119
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens wat aan je persoonlijkheid en karaktertrekjes doen zodat mensen graag met je om gaan en normaal reageren op normale acties.
Je doet gewoon fucked up en daardoor willen mensen zo min mogelijk met je te maken hebben, wat voor jou overkomt dat ze raar/niet normaal tegen je doen, terwijl je dat dus eigenlijk zelf uit lokt.

Waarom snap je niet dat het aan jou ligt?
Ben je wel eens bij een psycholoog geweest?
Zeg wijsneus. Je weet helemaal niet hoe mijn omgeving mij ziet. Je mening is subjectief.

Antwoord op je vraag: nee, ik word niet doorverwezen omdat ik studeer, werk, sport, normaal slaap, vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders heb.
pi_135144162
quote:
_O-.
pi_135144182
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Zeg wijsneus. Je weet helemaal niet hoe mijn omgeving mij ziet. Je mening is subjectief.

Antwoord op je vraag: nee, ik word niet doorverwezen omdat ik studeer, werk, sport, normaal slaap, vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders heb.
Dat is echt onzin hoor :D Zuig je dat uit je duim?
Ik studeer, sport, slaap normaal en heb vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders en tóch loop ik bij een psycholoog. Kan prima.
pi_135144186
Gewoon ook echt verantwoording eisen. _O-.
pi_135144200
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.
Ik probeer het te doden ;(

Ik blijf bzzzttt voelen zodra ik hem zie :'(
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:19:37 #147
288245 crew  Moira
pi_135144216
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Aan al je posts te lezen is zelfs jóúw mening niet objectief, doe daar je best eens voor om je te verplaatsen in de gedachtes van die jongens. In plaats van te denken dat er wat mis met hén is, ga eens na bij jezelf wat jíj doet waardoor zij zo tegen jou doen.

Zoals heel veel anderen hier ook zeggen: die reacties van die jongens zijn gewoon normaal, zo zouden veel meer mensen reageren als ze te maken hadden met zo iemand als jij.

En mensen die bij een psycholoog lopen hebben natuurlijk altijd wel punten in hun leven waar het goed gaat, maar je loopt bij een psycholoog juist voor die punten waar het níét goed gaat. In jouw geval zal dat hulp in de liefde zijn, hoe je met mensen om gaat die je leuk vindt, hoe je dingen anders aan kan pakken waardoor je wel gelukkig wordt in de liefde.

Kruip eens uit die slachtoffer rol en ga jezelf helpen.
Fuck the EBU.
pi_135144228
quote:
Maar vaak zitten zulke mannen in een knoop met zichzelf
Soort zoekt soort.

:D.
pi_135144242
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat is echt onzin hoor :D Zuig je dat uit je duim?
Ik studeer, sport, slaap normaal en heb vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders en tóch loop ik bij een psycholoog. Kan prima.
Nee dat zei een SPV'er. Ze zei dat doorverwijzen pas kan als mijn leven onder mijn psyche lijdt.
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:21:02 #150
288245 crew  Moira
pi_135144265
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:20 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nee dat zei een SPV'er. Ze zei dat doorverwijzen pas kan als mijn leven onder mijn psyche lijdt.
Of als je omgeving onder je psyche lijdt.
En volgens mij is dat hier en daar al wel het geval, anders zou je niet in deze situatie zitten.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')