Je actie was kinderachtig en de reden dat hij afknapte.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef MaidensTower het volgende:
K voel me onzeker omdat ik vind dat mijn actie stoer was.
Je hebt hem weggejaagd door je actie.quote:Het voelt kut omdat het lijkt alsof ik iets ergs heb gedaan. Ik heb hem gecomplimenteerd en niet gekwetst.
Nee, hij reageert alsof hij geen interesse meer in je heeft, wat dan ook de waarheid is.quote:Hij reageert alsof ik hem heel veel pijn heb gedaan.
Ik kan me wel voorstellen dat hij niet heeft gereageerd. Hij weet het ten slotte zelf ook allemaal nog niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef MaidensTower het volgende:
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt. Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.
Ik laat niemand met vraagtekens achter. Reageer altijd. Al is het iemand van wie ik niets moet.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef MaidensTower het volgende:
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt.
Waarom zou hij moeten reageren? Je dringt je aan hem op.quote:Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.
Dat is dan ook gelijk je makke.quote:Ik laat niemand met vraagtekens achter. Reageer altijd. Al is het iemand van wie ik niets moet.
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij niet heeft gereageerd. Hij weet het ten slotte zelf ook allemaal nog niet.
Wat?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef MaidensTower het volgende:
Terwijl hij weet dat hij niet mag praten en flink op zijn donder kreeg.
Ach, een half jaar is niets.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ja. Ben al een half jaar single. Vond het saai worden
In de OP staat dat hij niet weet wat hij voelt doordat hij in een scheiding zit etc. Zijn hoofd staat blijkbaar nog niet zo naar andere vrouwen dus als jij hem dan ineens vertelt hem wel te zien zitten kan ik me voorstellen dat hij daar angstig van wordt en niet weet wat hij met jou en je actie aan moet. Hij weet zich blijkbaar zelf geen raad met zijn gevoelens. Misschien vindt hij je wel gewoon leuk maar weet hij gewoon niet wat ie moet.quote:
Klinkt veel realistischerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
In de OP staat dat hij niet weet wat hij voelt doordat hij in een scheiding zit etc. Zijn hoofd staat blijkbaar nog niet zo naar andere vrouwen dus als jij hem dan ineens vertelt hem wel te zien zitten kan ik me voorstellen dat hij daar angstig van wordt en niet weet wat hij met jou en je actie aan moet. Hij weet zich blijkbaar zelf geen raad met zijn gevoelens. Misschien vindt hij je wel gewoon leuk maar weet hij gewoon niet wat ie moet.
Misschien moet je dan eens wat aan je persoonlijkheid en karaktertrekjes doen zodat mensen graag met je om gaan en normaal reageren op normale acties.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ja. Ben al een half jaar single. Vond het saai worden
Ja. Denk dat het goed had uitgepakt als hij wat sterker in zijn schoenen stond. Mijn ex waarmee ik verloofd was en mee heb samengewoond is ook binnen een maand na breakup veroverd. Hij is sterk en kan dealen met shit.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
TS, ik heb jouw manieren van 'de liefde verklaren' gezien in mijn inbox. Je draait ongelofelijk om de hete brij heen, maar wordt wel heel snel heel erg persoonlijk. Dat kan als opdringerig worden ervaren, zeker als iemand in een relatie zit of er net uit is. Juist dat soort mannen zit even niet te wachten op 'gedoe'. Misschien moet je in de toekomst afwachtender zijn, wellicht iemand eerst beter leren kennen voordat je al half de liefde verklaart.
Of vind iemand die minder gecompliceerd is
Zeg wijsneus. Je weet helemaal niet hoe mijn omgeving mij ziet. Je mening is subjectief.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens wat aan je persoonlijkheid en karaktertrekjes doen zodat mensen graag met je om gaan en normaal reageren op normale acties.
Je doet gewoon fucked up en daardoor willen mensen zo min mogelijk met je te maken hebben, wat voor jou overkomt dat ze raar/niet normaal tegen je doen, terwijl je dat dus eigenlijk zelf uit lokt.
Waarom snap je niet dat het aan jou ligt?
Ben je wel eens bij een psycholoog geweest?
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef MaidensTower het volgende:
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt. Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.
Dat is echt onzin hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zeg wijsneus. Je weet helemaal niet hoe mijn omgeving mij ziet. Je mening is subjectief.
Antwoord op je vraag: nee, ik word niet doorverwezen omdat ik studeer, werk, sport, normaal slaap, vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders heb.
Aan al je posts te lezen is zelfs jóúw mening niet objectief, doe daar je best eens voor om je te verplaatsen in de gedachtes van die jongens. In plaats van te denken dat er wat mis met hén is, ga eens na bij jezelf wat jíj doet waardoor zij zo tegen jou doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zeg wijsneus. Je weet helemaal niet hoe mijn omgeving mij ziet. Je mening is subjectief.
Antwoord op je vraag: nee, ik word niet doorverwezen omdat ik studeer, werk, sport, normaal slaap, vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders heb.
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef MaidensTower het volgende:
Maar vaak zitten zulke mannen in een knoop met zichzelf
Nee dat zei een SPV'er. Ze zei dat doorverwijzen pas kan als mijn leven onder mijn psyche lijdt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is echt onzin hoorZuig je dat uit je duim?
Ik studeer, sport, slaap normaal en heb vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders en tóch loop ik bij een psycholoog. Kan prima.
Of als je omgeving onder je psyche lijdt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee dat zei een SPV'er. Ze zei dat doorverwijzen pas kan als mijn leven onder mijn psyche lijdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |