Zo zeg, wij zijn stoer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto
Wat heeft je van gedachte doen veranderen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb toch m'n pizza inferno op René.
Klopt, we zouden 4 dagen gaan maar vliegmaatschappij moest toen verzetten en konden we een nacht bij boeken voor weinig geld dus toen besloten om dat te doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef Saind het volgende:
[..]
TofHeel veel langer wordt het ook wel saai in 1 stad
Met name het feit dat ik geen reële alternatieven voor m'n avondmaal zag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft je van gedachte doen veranderen?
Nice man, topstadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, we zouden 4 dagen gaan maar vliegmaatschappij moest toen verzetten en konden we een nacht bij boeken voor weinig geld dus toen besloten om dat te doen.
Spitspositie vond ik de enige plek waar ze nog niet echt wereldtop hadden. Nu hebben ze daar ook gewoon een superspits staan. Niet normaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gündogan staat ook in de belangstelling van veel ploegen.
Uh... juist ja.quote:
Werkze en sterkte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nu aan m'n paper. Jullie zien me hier niet meer terug voor het af is. Heb nog 2 uur. Laterrrr.
Als je een geslachtsveranderingsoperatie zou ondergaan zou je nog steeds van René houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
Ben ik al.
Oh wacht. Niet dus eigenlijk.
Ja want van binnen blijf ik hetzelfde natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een geslachtsveranderingsoperatie zou ondergaan zou je nog steeds van René houden.
Neger ik heb een liefdesrelatie met dit glas bierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
is het wat? volgens mij vond ik hem tegenvallen, te sterk vergeleken met de normale rodenbach
ja jij komt ook klaar bij lambiekjes,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Neger ik heb een liefdesrelatie met dit glas bier
zit je dan ook met tissues op de bankquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik zag het daarom kwam ik ook nog even kieken
Verveel me dood trouwens. Zit te wachten tot Ik Vertrek begint.
Nee ik zit eerder te lachen vanwege het leedvermaakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zit je dan ook met tissues op de bank
mijn moeder doet dat wel altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit eerder te lachen vanwege het leedvermaak
Oh ja dat is ook wel leuk. Maar nwe Ik Vertrek is leuker kan altijd daarna nog een stukje Bruce meepikken (denk ik).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn moeder doet dat wel altijd.
ik ga zo naar bruce springsteen kijken.
Niet liegen Stijn.quote:
Ga je nu serieus over mij hebben in andere SC's? En dan beticht je mij ervan dat ik continu met jou bezighoud en ik zielig ben?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jimbo is een wereldgozer.
Ene Etsu zit 24/7 op mij te spugen en homosensueel te doen.
wauw.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toekomstige mod. Ik zie het wel gebeuren.
Nou ja, zielig ben je zeker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nu serieus over mij hebben in andere SC's? En dan beticht je mij ervan dat ik continu met jou bezighoud en ik zielig ben?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw.
wat een gewaagde uitspraak is dit zeg.
Ik bedoel als huisdier, knuppel.quote:
Jammer, anders konden we er samen één kopen. Mocht hij de ene week bij mij slapen en de andere bij jou.quote:
wauw dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we er samen één kopen. Mocht hij de ene week bij mij slapen en de andere bij jou.
Wat fijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Het was gezellig in Amersfoort
Geluncht en nieuwe bh gekocht
#delevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga Fifa spelen, zuipen en kut roepen. Later.
Dat is die film waar ze die BJ geeft aan een neger toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
jessica alba ziet er niet meer zo mooi uit
johannes_vermeer
oh het kan nog erger
[ afbeelding ]
Ik begreep via Stinho dat jij een kloon bent. Van wie precies dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Hallo.
Ik heb zojuist bij een restaurant gegeten.Nu ben ik weer thuis.
Mansjester
Hallo Mansjester,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Hallo.
Ik heb zojuist bij een restaurant gegeten.Nu ben ik weer thuis.
Mansjester
ze speelt een hoer, maar wel in de jaren 60 van een zuidelijk amerikaans dorpje. dus denk geen negersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is die film waar ze die BJ geeft aan een neger toch?
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ze speelt een hoer, maar wel in de jaren 60 van een zuidelijk amerikaans dorpje. dus denk geen negers
Hallo GGMM,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Mansjester,
Ik heb je bericht met veel belangstelling gelezen. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je niet even vertelt wat je dan precies hebt gegeten.
GGMM
Mooie vrouwen moet je ook geen klappen geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
jessica alba ziet er niet meer zo mooi uit
johannes_vermeer
oh het kan nog erger
[ afbeelding ]
ja, alleen echt lekker is het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef Saind het volgende:
zou ik voorgebakken frieten in de pan kunnen bakken zoals normale aardappels?
heb alleen wat olijfolie, anders was ik wel gaan shallowfryen iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, alleen echt lekker is het niet
als je genoeg olie hebt en een diepe pan kan je wel alsnog frituren
oh nee dan kan het niet neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
heb alleen wat olijfolie, anders was ik wel gaan shallowfryen idd
Dat denkt Stijn inderdaad. Ik heb echter geen kloon. Wat anderen ervan denken doet me vrij weinig, ik heb het van me af gezetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep via Stinho dat jij een kloon bent. Van wie precies dan?
Hallo GGMM,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Mansjester,
Ik heb je bericht met veel belangstelling gelezen. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je niet even vertelt wat je dan precies hebt gegeten.
GGMM
kan ze wel coaten met olijfolie en in de oven knikkerenquote:
Hallo johannes_vermeer,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo GGMM,
Leuk dat je zo'n persoonlijke reactie geeft op Mansjester.
Maar wat ik, en met mij alle andere users, me afvroeg is wat jij dan vandaag hebt gegeten?
En heb je daar een foto van?
Groeten
johannes_vermeer
Sint Jakobschelp soep ja? Dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hallo GGMM,
Wat fijn dat je mijn post met veel belangstelling hebt gelezen. Ik weet eigenlijk niet meer precies wat ik heb gegeten![]()
Het was zoiets:
Aspergemousse met prosciutto di parma
Carpaccio van de haas
Coquillesoep
Ander vlees, weet niet meer wat
Dessert met één of andere mousse en ijs en zelfgebakken caramel ofzo.
Ik besef dat de beschrijving niet geheel culinair verantwoord en volledig is. Bij deze bied ik hier mijn verontschuldigingen voor aan. Voor verdere vragen verwijs ik je naar Kapi
wordt niet heet genoeg en de olie trekt in de frieten waardoor ze zompig worden. schil een normale aardappel en kook die of haal voor 1,50 frieten op de hoek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
kan ze wel coaten met olijfolie en in de oven knikkeren
Is nog warm, had er net zoete aardappel inliggen maar dat wordt superzacht in de oven blijkt. Niet lekker.
Dacht dus dat ik nog normale aardappels had maar heb alleen zoetequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt niet heet genoeg en de olie trekt in de frieten waardoor ze zompig worden. schil een normale aardappel en kook die of haal voor 1,50 frieten op de hoek.
Pics van je biertjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes_vermeer,
Wat leuk dat je interesse toont in mijn eten.
Ik heb vandaag in de ochtend 2 broodjes met jonge kaas gegeten.
Als middageten heb ik 3 witte bolletjes zalmsalade gegeten.
Ten slot, als avondeten, heb ik een pizza gegeten.
Helaas heb ik geen foto's genomen van mijn eten. Ik kan je echter wel een zeer aantrekkelijk alternatief aanbieden. Het is namelijk zo dat ik het biertje wat ik vanmiddag heb gedronken op de foto heb gezet.
Waarom? Nou zomaar.
Fijne avond toegewenst!
GGMM
Yup, was prima te etenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sint Jakobschelp soep ja? Dat heb ik nog nooit gehad.
arme jongenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Dacht dus dat ik nog normale aardappels had maar heb alleen zoete
Tevens ben ik zo arm dat ik leef op statiegeld en wat ik in huis heb dus ga geen friet halen
In Achel gehaald vorige weekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
arme jongen
ik hoop dat je de rodenbach wel al een tijd in huis had
Maandag weer doekoequote:
lekker man, hoezo maandag? loon?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag weer doekoe
Heb wel pulled pork, fucking lekker.
Had nog een varkenspoot in de vriezer, 12 uur in de oven hoppaaa
Neh krijg nog geld van iemand, komt maandagquote:
als je fit genoeg bent, maar ik zou het niet snel doen. dan eerder een matige kutfilm zoals the killer inside me zoals ik nu aan het kijken ben, al is het daar ook moeilijk om je aandacht bij te houden zoals je zietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh krijg nog geld van iemand, komt maandag
Godfather 2 net afgelopen, zal ik nog beginnen aan de derde?
Er zitten tenminste wel vrouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zitten alleen maar stomme pubers, aldus stijn
Dan is het zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zitten alleen maar stomme pubers, aldus stijn
Geef mijn portie maar aan fikkiequote:
Als Jessica in beeld is kan ik mijn aandacht er altijd bij houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
als je fit genoeg bent, maar ik zou het niet snel doen. dan eerder een matige kutfilm zoals the killer inside me zoals ik nu aan het kijken ben, al is het daar ook moeilijk om je aandacht bij te houden zoals je ziet
Ik ben niet boos dat je m'n foto volledig negeert maar wel teleurgesteld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Jessica in beeld is kan ik mijn aandacht er altijd bij houden.
Niet dat ik die film gezien heb.
Uit Spanjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ontzettend leuk!![]()
![]()
En we kunnen je Marihuana voorraad zien op de achtergrond![]()
![]()
die werd doodgeslagen, vrij in het begin ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Jessica in beeld is kan ik mijn aandacht er altijd bij houden.
Niet dat ik die film gezien heb.
Ohquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
die werd doodgeslagen, vrij in het begin ook
Vroeger had ze nog wel eens de hoofdrol in een film.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
die werd doodgeslagen, vrij in het begin ook
nog met liefde ook, ik snap echt de ballen van de filmquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OhNee dan had ik 'm direct uitgezet.
film draait wel om haar, is nog ietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog wel eens de hoofdrol in een film.
En vroeger had Nicki Minaj nog wel eens een hit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog wel eens de hoofdrol in een film.
Jammer dat je je zo aangevallen voelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En vroeger had Nicki Minaj nog wel eens een hit.
Hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo aangevallen voelt.
Prima johannes, prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HeIk deel gewoon een feitje over een zangeres
En Lans. White House Down is een actiefilm à la Commandos. Lekker beuken zonder na te denken. Heerlijk vermaak voor de zaterdagavond.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje rustig hier. Maar gelukkig hebben wij Saind.
The Killer Inside Me vond ik trouwens ook heel aardig. Kon me wel identificeren met de hoofdrolspeler.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Adames het volgende:
[..]
nog met liefde ook, ik snap echt de ballen van de film
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En Lans. White House Down is een actiefilm à la Commandos. Lekker beuken zonder na te denken. Heerlijk vermaak voor de zaterdagavond.
Welterusten.
Lekker smatjes leggen te nakken Rens?quote:
Nee hoor watdan?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker smatjes leggen te nakken Rens?
het spanken en de ruwe seks jaquote:Op zondag 5 januari 2014 01:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The Killer Inside Me vond ik trouwens ook heel aardig. Kon me wel identificeren met de hoofdrolspeler.
Ik heb vandaag de Godfather trilogie gekeken, deel drie is net afgelopenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb films nodig. Willen jullie tips geven?
Goed gefilmt, goede setting. Die Affleck is wel annoying ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
het spanken en de ruwe seks ja
het zonder duidelijk motief omleggen van 5 mensen en het gezicht van je geliefde echt totaal de schompes in slaan vond ik wel wat minder. en casey affleck is ontzettend irritant met zijn hese piepstem. alleen bij the assasination of jesse james by the coward robert ford pastte het goed, omdat het toen ook een lafaard met een hese piepstem moest zijn
grappig dat hij in beide films mr ford heet
Godverdomme Saind ik wilde die er net ingooienquote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de Godfather trilogie gekeken, deel drie is net afgelopen
kankergoed
Deel 3 is wel duidelijk de minste vind ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de Godfather trilogie gekeken, deel drie is net afgelopen
kankergoed
Kost je wel een dagquote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme Saind ik wilde die er net ingooien. Deel I had ik laatst al een uurtje van gezien. Ik denk dat ik die maar verder ga kijken.
Toeval bestaat niet
Zeker waar, beduidend minder.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deel 3 is wel duidelijk de minste vind ik.
topshowquote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Is Band of Brothers trouwens wat? Zie daar ook een dvd box van liggen.
2 denk ik. Al was die nooit zo geniaal geweest zonder 1. Dus ik twijfel ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker waar, beduidend minder.
Scheelt dat ik bij deel drie wat drank erin had zitten, ging alsnog wel.
Ik twijfel altijd tussen 1 en 2 welke ik nou het beste vindt, Marlon Brando en De Niro zijn allebei geniaal
Beste serie ooit.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon doenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hmmm... heb nu peetvader er al in zitten.
Smaken verschillen. Ik vind BoB echt ernstig goed. Ook al 25 keer gezien denk ik. Heb hem op DVD en Bluray.quote:
Zet uit danquote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
De grootte en kleur van de ondertiteling van de film irriteert mij.
Ik heb 'm drie keer liggen ook jaquote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind BoB echt ernstig goed. Ook al 25 keer gezien denk ik. Heb hem op DVD en Bluray.
SoA begint sterk. Daarna komt het klad er een beetje in om weer erg sterk te eindigen. Ik heb die serie met Cranston de meth dealer ook nog liggen, Sherlock, under the dome en spartacus seizoen 3.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
SoA heb ik ook nooit echt gevolgd, zie daar nu ook een dvd box van liggen. Achteraf heb ik nog best wat liggen hier en op de harde schijf.
Het probleem is dat de laatste tijd zoveel series en films heb gekeken...
Jaquote:
wordt ook vaak vergeten in het rijtje ja, je hebt het meestal alleen over 1 en 2quote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deel 3 is wel duidelijk de minste vind ik.
hij lijkt me te lang voor 1 grapquote:
Hahaha nou rijd mij dan xD Nee grapjequote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind BoB echt ernstig goed. Ook al 25 keer gezien denk ik. Heb hem op DVD en Bluray.
Ik kom gewoon niet verder dan die scene waarin die harde boi de film van zo'n fotograaf/cameraman sloopt en hem geld geeftquote:Op zondag 5 januari 2014 04:26 schreef RensAjacied het volgende:
The Godfather I weer eens gezien.
Tering wat een geniale film
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerkquote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet verder dan die scene waarin die harde boi de film van zo'n fotograaf/cameraman sloopt en hem geld geeft
Bazenseriequote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Bazenseriequote:
Verrassing: bazenseriequote:
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het lukt me gewoon nietquote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerk
Desnoods verneuk je 3 uur van je tijd, probeer het nou gewoon. Kan me haast niet voorstellen dat je hem niet geweldig tof vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het lukt me gewoon nietIk ben één van die mensen die die film gewoon niet kan waarderen.
Halloquote:
Die films zijn ook totaal mijn ding niet. Overrated oude troep. Te lang, te traag, te gezapig. Als ik zoiets wil zien dan ga ik wel naar een balletvoorstelling.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerk
Bulgarije staat op nummer 8 na Japan op de plaats van dit jaars Rough Guide voor vakantiebestemmingenquote:
extreem kinderachtig.quote:
Stukje gekeken. Niet helemaal mijn ding. Al heb ik soms wel in een deuk gelegen om wat stomme situaties.quote:
Ik had natuurlijk een witte boterham met kaas en een glas melk moeten hebben. Op en top mannelijkquote:
Schijnbaar is niet al het Japanse goedquote:Op zondag 5 januari 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een homofiel schilderij boven je tv
Liep gisteren nog in de sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
Deze week 15 graden, volgende week 30 cm sneeuwHoe is het weer in Japon?
Nicequote:Op zondag 5 januari 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liep gisteren nog in de sneeuw
Nu weer uit de bergen in Osaka. Graad of 10 en zonnig. Al is t nu natuurlijk al donker
Ah, overmorgen dusquote:Op zondag 5 januari 2014 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overmorgen 31 graden
Wel beetje verdrietig dat Japan er al bijna op zit
quote:
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonderquote:Op zondag 5 januari 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]vliegen wel pas om 9 uur. 4 uur later in manila.
Morgen nog naar kobe en himeji. Overmorgen hele dag alle lekkere dingen nog een keer eten tot we omvallen.
Hoorde ik ook al. Ach, emmer koud bier op t strand klinkt ook al best goedquote:Op zondag 5 januari 2014 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonder
Daarom, lokale San Mig is goed te drinkenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde ik ook al. Ach, emmer koud bier op t strand klinkt ook al best goed
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jimbo is een wereldgozer.
Ene Etsu zit 24/7 op mij te spugen en homosensueel te doen.
Ik zag Anthony Bourdain daar een varken van het spit eten, dat zag er aardig uitquote:Op zondag 5 januari 2014 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonder
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag Anthony Bourdain daar een varken van het spit eten, dat zag er aardig uit
Varkensoor is niet te eten, althans in Litouwen vond ik het niks als snack bij het overigens heerlijke bier.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.
Ik heb al heel lang ontzettende zin in een goed gegrild visjequote:Op zondag 5 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.
Zou Lurling meegaan met het vliegtuig?twitter:NACnl twitterde op zondag 05-01-2014 om 12:18:31Spelers ingecheckt voor trainingskamp naar Valencia. Nu op naar gate en een veilige vlucht. #NACpraat #NAC http://t.co/SICihR8gn5 reageer retweet
Ze snijden het fijn en bakken het dan met knoflook, ui en chili, is wel lekker als snackquote:Op zondag 5 januari 2014 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Varkensoor is niet te eten, althans in Litouwen vond ik het niks als snack bij het overigens heerlijke bier.
Want?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Lurling meegaan met het vliegtuig?twitter:NACnl twitterde op zondag 05-01-2014 om 12:18:31Spelers ingecheckt voor trainingskamp naar Valencia. Nu op naar gate en een veilige vlucht. #NACpraat #NAC http://t.co/SICihR8gn5 reageer retweet
Niemand weet dit buiten Breda.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij niet dat Lurling vliegangst heeft?
Nee, er zijn wel eens dagen dat ik niet de emoties van Lurling bezig ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nobody cares.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fixed.quote:
Nou nou...quote:
Idioot.quote:
Is goed.quote:
Je bent zelf bed leuk.quote:
Ik heb een haat/liefde verhouding met mijn telefoonquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geef je telefoon maar weer de schuld, lekker makkelijk.
Je bent zojuist extreem gekelderd op mijn liefdeslijst. Maxim op een dusdanig laffe manier aanvallenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zojuist extreem gekelderd op mijn liefdeslijst.
Het wordt gewoon uitgezonden?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk naar Feyenoord-Excelsior
Wat een saai leven heb ik dus
Ja op Foxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wel erg diep zinken om naar die club te kijken. En Excelsior is ook niet echt goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk naar Feyenoord-Excelsior
Wat een saai leven heb ik dus
Ik besef het. Het ergste is nog dat ik voor Ajax benquote:Op zondag 5 januari 2014 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet wel erg diep zinken om naar die club te kijken. En Excelsior is ook niet echt goed.
Vind je?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
Maar vooruit, het staat op de achtergrond aan. Dat maakt het iets minder erg
Ja, of je maakt jezelf dat wijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, dat betekent dat ik met andere dingen bezig ben
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja op FoxOw even fox aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het echt zo is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je kon ze toch via vakantieveilingen ofzo kopen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef Saind het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=b28_1388926030
Als ik Doublepain bij een post zie staan haak ik vaak al af.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Doublepain het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)je-batterij-te-doen/
Toen ik Ajax zag haakte ik af..
als je consequent bent, blijf je ook weg van het internetquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Doublepain het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)je-batterij-te-doen/
Toen ik Ajax zag haakte ik af..
Ajax Amsterdam?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
als je consequent bent, blijf je ook weg van het internet
de helft van alle websites maakt gebruikt van ajax.
Ik schrok al.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
we zijn de beste, maar nou ook weer niet zo goed
Nieuwe jaar, nieuwe kansen geldt niet voor jou?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Doublepain bij een post zie staan haak ik vaak al af.
Nee joh gekkie. Dat zou raar zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nieuwe jaar, nieuwe kansen geldt niet voor jou?
Kapo, negerquote:
Vertel.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
Soms geniet ik echt van FOK!![]()
Waarvan akte.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
Rens en ik gaan de SC eigenhandig weer op het oude niveau brengen.
Heb je pasta?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten. Ik heb veel vlees en vis in m'n vriezer liggen, maar dat is dus nog bevroren en kan ik dus niet bakken. Dilemma's.
Dit is dan weer jammer, nou goed dan maar snackbar?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, maar ik ben geen groot fan van pasta.
Sinds oud en nieuw pak ik minimaal 11 uur slaap per dagquote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zoveel geslapen de laatste twee dagen.
Lekkah man. Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds oud en nieuw pak ik minimaal 11 uur slaap per dag
Dat vind ik zonde van het eten dat in mijn koelkast ligt te verpieteren.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer, nou goed dan maar snackbar?
Pannenkoeken maken? Vind ik altijd erg makkelijk en lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb in huis:
- eieren
- melk
- pannekoekenmix
- en nog een assortiment aan prullaria
Ik had de nacht van vrijdag op zaterdag spacecake gegeten. Toen ging ik om 3.00 tot 22.00 uur KOquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds oud en nieuw pak ik minimaal 11 uur slaap per dag
Blijf eens van de drugs af joh Jr. Dat gaat nooit lang goed samen met je psychische problemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de nacht van vrijdag op zaterdag spacecake gegeten. Toen ging ik om 3.00 tot 22.00 uur KO
Gaat prima hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf eens van de drugs af joh Jr. Dat gaat nooit lang goed samen met je psychische problemen.
Denk dat ik dat maar ga doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pannenkoeken maken? Vind ik altijd erg makkelijk en lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |