Dacht dus dat ik nog normale aardappels had maar heb alleen zoetequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt niet heet genoeg en de olie trekt in de frieten waardoor ze zompig worden. schil een normale aardappel en kook die of haal voor 1,50 frieten op de hoek.
Pics van je biertjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes_vermeer,
Wat leuk dat je interesse toont in mijn eten.
Ik heb vandaag in de ochtend 2 broodjes met jonge kaas gegeten.
Als middageten heb ik 3 witte bolletjes zalmsalade gegeten.
Ten slot, als avondeten, heb ik een pizza gegeten.
Helaas heb ik geen foto's genomen van mijn eten. Ik kan je echter wel een zeer aantrekkelijk alternatief aanbieden. Het is namelijk zo dat ik het biertje wat ik vanmiddag heb gedronken op de foto heb gezet.
Waarom? Nou zomaar.
Fijne avond toegewenst!
GGMM
Yup, was prima te etenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sint Jakobschelp soep ja? Dat heb ik nog nooit gehad.
arme jongenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Dacht dus dat ik nog normale aardappels had maar heb alleen zoete
Tevens ben ik zo arm dat ik leef op statiegeld en wat ik in huis heb dus ga geen friet halen
In Achel gehaald vorige weekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
arme jongen
ik hoop dat je de rodenbach wel al een tijd in huis had
Maandag weer doekoequote:
lekker man, hoezo maandag? loon?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag weer doekoe
Heb wel pulled pork, fucking lekker.
Had nog een varkenspoot in de vriezer, 12 uur in de oven hoppaaa
Neh krijg nog geld van iemand, komt maandagquote:
als je fit genoeg bent, maar ik zou het niet snel doen. dan eerder een matige kutfilm zoals the killer inside me zoals ik nu aan het kijken ben, al is het daar ook moeilijk om je aandacht bij te houden zoals je zietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh krijg nog geld van iemand, komt maandag
Godfather 2 net afgelopen, zal ik nog beginnen aan de derde?
Er zitten tenminste wel vrouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zitten alleen maar stomme pubers, aldus stijn
Dan is het zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zitten alleen maar stomme pubers, aldus stijn
Geef mijn portie maar aan fikkiequote:
Als Jessica in beeld is kan ik mijn aandacht er altijd bij houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
als je fit genoeg bent, maar ik zou het niet snel doen. dan eerder een matige kutfilm zoals the killer inside me zoals ik nu aan het kijken ben, al is het daar ook moeilijk om je aandacht bij te houden zoals je ziet
Ik ben niet boos dat je m'n foto volledig negeert maar wel teleurgesteld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Jessica in beeld is kan ik mijn aandacht er altijd bij houden.
Niet dat ik die film gezien heb.
Uit Spanjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ontzettend leuk!![]()
![]()
En we kunnen je Marihuana voorraad zien op de achtergrond![]()
![]()
die werd doodgeslagen, vrij in het begin ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Jessica in beeld is kan ik mijn aandacht er altijd bij houden.
Niet dat ik die film gezien heb.
Ohquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
die werd doodgeslagen, vrij in het begin ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |