Hahaha nou rijd mij dan xD Nee grapjequote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind BoB echt ernstig goed. Ook al 25 keer gezien denk ik. Heb hem op DVD en Bluray.
Ik kom gewoon niet verder dan die scene waarin die harde boi de film van zo'n fotograaf/cameraman sloopt en hem geld geeftquote:Op zondag 5 januari 2014 04:26 schreef RensAjacied het volgende:
The Godfather I weer eens gezien.
Tering wat een geniale film
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerkquote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet verder dan die scene waarin die harde boi de film van zo'n fotograaf/cameraman sloopt en hem geld geeft
Bazenseriequote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Is Band of Brothers trouwens wat? Zie daar ook een dvd box van liggen.
Bazenseriequote:
Verrassing: bazenseriequote:
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het lukt me gewoon nietquote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerk
Desnoods verneuk je 3 uur van je tijd, probeer het nou gewoon. Kan me haast niet voorstellen dat je hem niet geweldig tof vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het lukt me gewoon nietIk ben één van die mensen die die film gewoon niet kan waarderen.
Halloquote:
Die films zijn ook totaal mijn ding niet. Overrated oude troep. Te lang, te traag, te gezapig. Als ik zoiets wil zien dan ga ik wel naar een balletvoorstelling.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerk
Bulgarije staat op nummer 8 na Japan op de plaats van dit jaars Rough Guide voor vakantiebestemmingenquote:
extreem kinderachtig.quote:
Stukje gekeken. Niet helemaal mijn ding. Al heb ik soms wel in een deuk gelegen om wat stomme situaties.quote:
Ik had natuurlijk een witte boterham met kaas en een glas melk moeten hebben. Op en top mannelijkquote:
Schijnbaar is niet al het Japanse goedquote:Op zondag 5 januari 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een homofiel schilderij boven je tv
Liep gisteren nog in de sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
Deze week 15 graden, volgende week 30 cm sneeuwHoe is het weer in Japon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |