Kost je wel een dagquote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme Saind ik wilde die er net ingooien. Deel I had ik laatst al een uurtje van gezien. Ik denk dat ik die maar verder ga kijken.
Toeval bestaat niet
Zeker waar, beduidend minder.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deel 3 is wel duidelijk de minste vind ik.
topshowquote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Is Band of Brothers trouwens wat? Zie daar ook een dvd box van liggen.
2 denk ik. Al was die nooit zo geniaal geweest zonder 1. Dus ik twijfel ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker waar, beduidend minder.
Scheelt dat ik bij deel drie wat drank erin had zitten, ging alsnog wel.
Ik twijfel altijd tussen 1 en 2 welke ik nou het beste vindt, Marlon Brando en De Niro zijn allebei geniaal
Beste serie ooit.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon doenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hmmm... heb nu peetvader er al in zitten.
Smaken verschillen. Ik vind BoB echt ernstig goed. Ook al 25 keer gezien denk ik. Heb hem op DVD en Bluray.quote:
Zet uit danquote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
De grootte en kleur van de ondertiteling van de film irriteert mij.
Ik heb 'm drie keer liggen ook jaquote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind BoB echt ernstig goed. Ook al 25 keer gezien denk ik. Heb hem op DVD en Bluray.
SoA begint sterk. Daarna komt het klad er een beetje in om weer erg sterk te eindigen. Ik heb die serie met Cranston de meth dealer ook nog liggen, Sherlock, under the dome en spartacus seizoen 3.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
SoA heb ik ook nooit echt gevolgd, zie daar nu ook een dvd box van liggen. Achteraf heb ik nog best wat liggen hier en op de harde schijf.
Het probleem is dat de laatste tijd zoveel series en films heb gekeken...
Jaquote:
wordt ook vaak vergeten in het rijtje ja, je hebt het meestal alleen over 1 en 2quote:Op zondag 5 januari 2014 02:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deel 3 is wel duidelijk de minste vind ik.
hij lijkt me te lang voor 1 grapquote:
Hahaha nou rijd mij dan xD Nee grapjequote:Op zondag 5 januari 2014 02:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind BoB echt ernstig goed. Ook al 25 keer gezien denk ik. Heb hem op DVD en Bluray.
Ik kom gewoon niet verder dan die scene waarin die harde boi de film van zo'n fotograaf/cameraman sloopt en hem geld geeftquote:Op zondag 5 januari 2014 04:26 schreef RensAjacied het volgende:
The Godfather I weer eens gezien.
Tering wat een geniale film
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerkquote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet verder dan die scene waarin die harde boi de film van zo'n fotograaf/cameraman sloopt en hem geld geeft
Bazenseriequote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
Bazenseriequote:
Verrassing: bazenseriequote:
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het lukt me gewoon nietquote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerk
Desnoods verneuk je 3 uur van je tijd, probeer het nou gewoon. Kan me haast niet voorstellen dat je hem niet geweldig tof vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het lukt me gewoon nietIk ben één van die mensen die die film gewoon niet kan waarderen.
Halloquote:
Die films zijn ook totaal mijn ding niet. Overrated oude troep. Te lang, te traag, te gezapig. Als ik zoiets wil zien dan ga ik wel naar een balletvoorstelling.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet er echt even voor gaat zitten man. Kost 3 uur de eerste film maar je de sfeer en het acteerwerk
Bulgarije staat op nummer 8 na Japan op de plaats van dit jaars Rough Guide voor vakantiebestemmingenquote:
extreem kinderachtig.quote:
Stukje gekeken. Niet helemaal mijn ding. Al heb ik soms wel in een deuk gelegen om wat stomme situaties.quote:
Ik had natuurlijk een witte boterham met kaas en een glas melk moeten hebben. Op en top mannelijkquote:
Schijnbaar is niet al het Japanse goedquote:Op zondag 5 januari 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een homofiel schilderij boven je tv
Liep gisteren nog in de sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
Deze week 15 graden, volgende week 30 cm sneeuwHoe is het weer in Japon?
Nicequote:Op zondag 5 januari 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liep gisteren nog in de sneeuw
Nu weer uit de bergen in Osaka. Graad of 10 en zonnig. Al is t nu natuurlijk al donker
Ah, overmorgen dusquote:Op zondag 5 januari 2014 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overmorgen 31 graden
Wel beetje verdrietig dat Japan er al bijna op zit
quote:
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonderquote:Op zondag 5 januari 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]vliegen wel pas om 9 uur. 4 uur later in manila.
Morgen nog naar kobe en himeji. Overmorgen hele dag alle lekkere dingen nog een keer eten tot we omvallen.
Hoorde ik ook al. Ach, emmer koud bier op t strand klinkt ook al best goedquote:Op zondag 5 januari 2014 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonder
Daarom, lokale San Mig is goed te drinkenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde ik ook al. Ach, emmer koud bier op t strand klinkt ook al best goed
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jimbo is een wereldgozer.
Ene Etsu zit 24/7 op mij te spugen en homosensueel te doen.
Ik zag Anthony Bourdain daar een varken van het spit eten, dat zag er aardig uitquote:Op zondag 5 januari 2014 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonder
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag Anthony Bourdain daar een varken van het spit eten, dat zag er aardig uit
Varkensoor is niet te eten, althans in Litouwen vond ik het niks als snack bij het overigens heerlijke bier.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.
Ik heb al heel lang ontzettende zin in een goed gegrild visjequote:Op zondag 5 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.
Zou Lurling meegaan met het vliegtuig?twitter:NACnl twitterde op zondag 05-01-2014 om 12:18:31Spelers ingecheckt voor trainingskamp naar Valencia. Nu op naar gate en een veilige vlucht. #NACpraat #NAC http://t.co/SICihR8gn5 reageer retweet
Ze snijden het fijn en bakken het dan met knoflook, ui en chili, is wel lekker als snackquote:Op zondag 5 januari 2014 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Varkensoor is niet te eten, althans in Litouwen vond ik het niks als snack bij het overigens heerlijke bier.
Want?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Lurling meegaan met het vliegtuig?twitter:NACnl twitterde op zondag 05-01-2014 om 12:18:31Spelers ingecheckt voor trainingskamp naar Valencia. Nu op naar gate en een veilige vlucht. #NACpraat #NAC http://t.co/SICihR8gn5 reageer retweet
Niemand weet dit buiten Breda.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij niet dat Lurling vliegangst heeft?
Nee, er zijn wel eens dagen dat ik niet de emoties van Lurling bezig ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nobody cares.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |