Vroeger had ze nog wel eens de hoofdrol in een film.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
die werd doodgeslagen, vrij in het begin ook
nog met liefde ook, ik snap echt de ballen van de filmquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OhNee dan had ik 'm direct uitgezet.
film draait wel om haar, is nog ietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog wel eens de hoofdrol in een film.
En vroeger had Nicki Minaj nog wel eens een hit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog wel eens de hoofdrol in een film.
Jammer dat je je zo aangevallen voelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En vroeger had Nicki Minaj nog wel eens een hit.
Hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo aangevallen voelt.
Prima johannes, prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HeIk deel gewoon een feitje over een zangeres
En Lans. White House Down is een actiefilm à la Commandos. Lekker beuken zonder na te denken. Heerlijk vermaak voor de zaterdagavond.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje rustig hier. Maar gelukkig hebben wij Saind.
The Killer Inside Me vond ik trouwens ook heel aardig. Kon me wel identificeren met de hoofdrolspeler.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Adames het volgende:
[..]
nog met liefde ook, ik snap echt de ballen van de film
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En Lans. White House Down is een actiefilm à la Commandos. Lekker beuken zonder na te denken. Heerlijk vermaak voor de zaterdagavond.
Welterusten.
Lekker smatjes leggen te nakken Rens?quote:
Nee hoor watdan?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker smatjes leggen te nakken Rens?
het spanken en de ruwe seks jaquote:Op zondag 5 januari 2014 01:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The Killer Inside Me vond ik trouwens ook heel aardig. Kon me wel identificeren met de hoofdrolspeler.
Ik heb vandaag de Godfather trilogie gekeken, deel drie is net afgelopenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb films nodig. Willen jullie tips geven?
Goed gefilmt, goede setting. Die Affleck is wel annoying ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
het spanken en de ruwe seks ja
het zonder duidelijk motief omleggen van 5 mensen en het gezicht van je geliefde echt totaal de schompes in slaan vond ik wel wat minder. en casey affleck is ontzettend irritant met zijn hese piepstem. alleen bij the assasination of jesse james by the coward robert ford pastte het goed, omdat het toen ook een lafaard met een hese piepstem moest zijn
grappig dat hij in beide films mr ford heet
Godverdomme Saind ik wilde die er net ingooienquote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de Godfather trilogie gekeken, deel drie is net afgelopen
kankergoed
Deel 3 is wel duidelijk de minste vind ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de Godfather trilogie gekeken, deel drie is net afgelopen
kankergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |