Nicequote:Op zondag 5 januari 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liep gisteren nog in de sneeuw
Nu weer uit de bergen in Osaka. Graad of 10 en zonnig. Al is t nu natuurlijk al donker
Ah, overmorgen dusquote:Op zondag 5 januari 2014 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overmorgen 31 graden
Wel beetje verdrietig dat Japan er al bijna op zit
quote:
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonderquote:Op zondag 5 januari 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]vliegen wel pas om 9 uur. 4 uur later in manila.
Morgen nog naar kobe en himeji. Overmorgen hele dag alle lekkere dingen nog een keer eten tot we omvallen.
Hoorde ik ook al. Ach, emmer koud bier op t strand klinkt ook al best goedquote:Op zondag 5 januari 2014 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonder
Daarom, lokale San Mig is goed te drinkenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde ik ook al. Ach, emmer koud bier op t strand klinkt ook al best goed
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jimbo is een wereldgozer.
Ene Etsu zit 24/7 op mij te spugen en homosensueel te doen.
Ik zag Anthony Bourdain daar een varken van het spit eten, dat zag er aardig uitquote:Op zondag 5 januari 2014 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, qua eten is Filipijnen niet bijzonder
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag Anthony Bourdain daar een varken van het spit eten, dat zag er aardig uit
Varkensoor is niet te eten, althans in Litouwen vond ik het niks als snack bij het overigens heerlijke bier.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.
Ik heb al heel lang ontzettende zin in een goed gegrild visjequote:Op zondag 5 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad, lechon heet dat dacht ik, verder hebben ze een goeie ossenstaartsoep, bulalo, varkensoor is ook wel lekker sisig? Maar waar Knut heen gaat zal het meer op vis en houtskool aankomen denk ik, op zich niets mis mee, maar na een dag of 3 wil je wel weer wat anders en dat is moeilijk.
Zou Lurling meegaan met het vliegtuig?twitter:NACnl twitterde op zondag 05-01-2014 om 12:18:31Spelers ingecheckt voor trainingskamp naar Valencia. Nu op naar gate en een veilige vlucht. #NACpraat #NAC http://t.co/SICihR8gn5 reageer retweet
Ze snijden het fijn en bakken het dan met knoflook, ui en chili, is wel lekker als snackquote:Op zondag 5 januari 2014 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Varkensoor is niet te eten, althans in Litouwen vond ik het niks als snack bij het overigens heerlijke bier.
Want?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Lurling meegaan met het vliegtuig?twitter:NACnl twitterde op zondag 05-01-2014 om 12:18:31Spelers ingecheckt voor trainingskamp naar Valencia. Nu op naar gate en een veilige vlucht. #NACpraat #NAC http://t.co/SICihR8gn5 reageer retweet
Niemand weet dit buiten Breda.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij niet dat Lurling vliegangst heeft?
Nee, er zijn wel eens dagen dat ik niet de emoties van Lurling bezig ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nobody cares.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fixed.quote:
Nou nou...quote:
Idioot.quote:
Is goed.quote:
Je bent zelf bed leuk.quote:
Ik heb een haat/liefde verhouding met mijn telefoonquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geef je telefoon maar weer de schuld, lekker makkelijk.
Je bent zojuist extreem gekelderd op mijn liefdeslijst. Maxim op een dusdanig laffe manier aanvallenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zojuist extreem gekelderd op mijn liefdeslijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |