Zo zeg, wij zijn stoer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto
Wat heeft je van gedachte doen veranderen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb toch m'n pizza inferno op René.
Klopt, we zouden 4 dagen gaan maar vliegmaatschappij moest toen verzetten en konden we een nacht bij boeken voor weinig geld dus toen besloten om dat te doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef Saind het volgende:
[..]
TofHeel veel langer wordt het ook wel saai in 1 stad
Met name het feit dat ik geen reële alternatieven voor m'n avondmaal zag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft je van gedachte doen veranderen?
Nice man, topstadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, we zouden 4 dagen gaan maar vliegmaatschappij moest toen verzetten en konden we een nacht bij boeken voor weinig geld dus toen besloten om dat te doen.
Spitspositie vond ik de enige plek waar ze nog niet echt wereldtop hadden. Nu hebben ze daar ook gewoon een superspits staan. Niet normaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gündogan staat ook in de belangstelling van veel ploegen.
Uh... juist ja.quote:
Werkze en sterkte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nu aan m'n paper. Jullie zien me hier niet meer terug voor het af is. Heb nog 2 uur. Laterrrr.
Als je een geslachtsveranderingsoperatie zou ondergaan zou je nog steeds van René houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
Ben ik al.
Oh wacht. Niet dus eigenlijk.
Ja want van binnen blijf ik hetzelfde natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een geslachtsveranderingsoperatie zou ondergaan zou je nog steeds van René houden.
Neger ik heb een liefdesrelatie met dit glas bierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
is het wat? volgens mij vond ik hem tegenvallen, te sterk vergeleken met de normale rodenbach
ja jij komt ook klaar bij lambiekjes,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Neger ik heb een liefdesrelatie met dit glas bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |