ja 2 jaar terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand hier ooit in Budapest geweest?
Dven (sherlock)
Link?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik ga je er vooral niet in steunen maar als ik je een aanmoediging nodig hebt hoor ik het wel.
Ik heb nog een aantal pick-up lines voor je.
[..]
Stijn denkt groot. Tegenwoordig maakt hij ook ruzie buiten VBL.
Ik maak geen ruzie, klapjosti. Etsu is snel geïrriteerd,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik ga je er vooral niet in steunen maar als ik je een aanmoediging nodig hebt hoor ik het wel.
Ik heb nog een aantal pick-up lines voor je.
[..]
Stijn denkt groot. Tegenwoordig maakt hij ook ruzie buiten VBL.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, klapjosti. Etsu is snel geïrriteerd,
Gaat wel, maar da's mijn ervaring omdat het bij ons goed ging geen idee verder eigenlijk. Wegblijven uit stripclubs wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tips?Wat je 'moet' zien..
En is het veilig om een DSLR mee te nemen? Of erg crimineel daar?
Wat is er anders aan een klapjosti dan een triangeljosti?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Overigens ben ik een triangeljosti
Was niet van plan om naar stripclubs te gaan maar waarom is dat wegblijven? Wordt je echt met een mes beroofd of wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat wel, maar da's mijn ervaring omdat het bij ons goed ging geen idee verder eigenlijk. Wegblijven uit stripclubs wel.
Verder naar de markthal toe, buda en pest goed bekijken en veel zuipen
Een triangeljosti bespeeld nog een instrument. Een heel vet instrument welteverstaan. Een soort sociaal geaccepteerde cowbell.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een klapjosti dan een triangeljosti?
300 per pilsje rekenen en popo slaat je verrot als je niet betaaltquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was niet van plan om naar stripclubs te gaan maar waarom is dat wegblijven? Wordt je echt met een mes beroofd of wat?
*bespeelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een triangeljosti bespeeld nog een instrument. Een heel vet instrument welteverstaan. Een soort sociaal geaccepteerde cowbell.
Maar je zegt 'gaat wel' qua veiligheid, ook al ging het bij jullie goed.. waarom dan gaat wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Saind het volgende:
[..]
300 per pilsje rekenen en popo slaat je verrot als je niet betaalt
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een triangeljosti bespeeld nog een instrument. Een heel vet instrument welteverstaan. Een soort sociaal geaccepteerde cowbell.
Omdat er toch wat armoede is wel en er dus altijd sketchy dingen zijn. In het centrum is er echt niets aan de hand, maar we zijn wat verder weggeweest ook en dan wordt het wel een beetje grijs allemaalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je zegt 'gaat wel' qua veiligheid, ook al ging het bij jullie goed.. waarom dan gaat wel?
saind komt nogal intimiderend over, dan gaat het al snel goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je zegt 'gaat wel' qua veiligheid, ook al ging het bij jullie goed.. waarom dan gaat wel?
Mja, daarom twijfel ik dus of ik mijn camera mee wil nemen ipv gewoon een simpele compactquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat er toch wat armoede is wel en er dus altijd sketchy dingen zijn. In het centrum is er echt niets aan de hand, maar we zijn wat verder weggeweest ook en dan wordt het wel een beetje grijs allemaal
Maar ook vergelijken met de rest van de Balkan is het keirijk daar.
De mensen met zo'n pook zijn daar allemaal criminele nachtclubeigenaar of pooiers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
saind komt nogal intimiderend over, dan gaat het al snel goed.
Dan zou ik compact doen. Niet omdat het nodig is maar omdat je je anders de hele tijd zorgen loopt te maken en daar wordt het ook niet leuker vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja, daarom twijfel ik dus of ik mijn camera mee wil nemen ipv gewoon een simpele compact
#wisdomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan zou ik compact doen. Niet omdat het nodig is maar omdat je je anders de hele tijd zorgen loopt te maken en daar wordt het ook niet leuker van
Ja, ik denk er nog ff over naquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan zou ik compact doen. Niet omdat het nodig is maar omdat je je anders de hele tijd zorgen loopt te maken en daar wordt het ook niet leuker van
Het is een beetje saai eigenlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |