Ik schrok al.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
we zijn de beste, maar nou ook weer niet zo goed
Nieuwe jaar, nieuwe kansen geldt niet voor jou?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Doublepain bij een post zie staan haak ik vaak al af.
Nee joh gekkie. Dat zou raar zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nieuwe jaar, nieuwe kansen geldt niet voor jou?
Kapo, negerquote:
Vertel.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
Soms geniet ik echt van FOK!![]()
Waarvan akte.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
Rens en ik gaan de SC eigenhandig weer op het oude niveau brengen.
Heb je pasta?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten. Ik heb veel vlees en vis in m'n vriezer liggen, maar dat is dus nog bevroren en kan ik dus niet bakken. Dilemma's.
Dit is dan weer jammer, nou goed dan maar snackbar?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, maar ik ben geen groot fan van pasta.
Sinds oud en nieuw pak ik minimaal 11 uur slaap per dagquote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zoveel geslapen de laatste twee dagen.
Lekkah man. Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds oud en nieuw pak ik minimaal 11 uur slaap per dag
Dat vind ik zonde van het eten dat in mijn koelkast ligt te verpieteren.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer, nou goed dan maar snackbar?
Pannenkoeken maken? Vind ik altijd erg makkelijk en lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb in huis:
- eieren
- melk
- pannekoekenmix
- en nog een assortiment aan prullaria
Ik had de nacht van vrijdag op zaterdag spacecake gegeten. Toen ging ik om 3.00 tot 22.00 uur KOquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds oud en nieuw pak ik minimaal 11 uur slaap per dag
Blijf eens van de drugs af joh Jr. Dat gaat nooit lang goed samen met je psychische problemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de nacht van vrijdag op zaterdag spacecake gegeten. Toen ging ik om 3.00 tot 22.00 uur KO
Gaat prima hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf eens van de drugs af joh Jr. Dat gaat nooit lang goed samen met je psychische problemen.
Denk dat ik dat maar ga doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pannenkoeken maken? Vind ik altijd erg makkelijk en lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |