https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
300 nuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk op BTC zodat de EAC een beetje heel veel erg stijgt.
Lol Gelderland?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef roislecxe het volgende:
Zo, onweer voorbij. Ben maar weer naar binnen gegaan.
Onweer
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Er moeten nog 4 sell walls worden doorbroken voordat ik op EAC geen verlies kan maken.
Echt waar?quote:
Moet wachten tot mijn ppc sell orders zijn gevuld. En als ik alle sellorders zie staan kan dat wel weer een paar uur durenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit gaan ze nooit meer worden. Vanaf nu naar de moon!
Hoop ik.
Zolang het nog niet eens op Cryptsy staat weiger ik inderdaad om met verlies te verkopenquote:
Wat een onzin ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit gaan ze nooit meer worden. Vanaf nu naar de moon!
Hoop ik.
quote:
quote:
quote:earthcoin:
We did - and now there is pressure coming at us from every direction including some internal plans (i.e. the android wallet and a few other things) that will rely on being listed on bigger exchanges than we're currently on. That coupled with the fact that we read all posts/do appreciate the collectives feedback and I wanted to be sure we would actually be listed at some point. Was a pleasant surprise to see that it is going to happen sooner than later.
Amerika is wakker, dus nog 1 spike voor de weekenddip :-)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat kletsen jullie nou de hele tijd over gratis LTC. De koers is toch gewoon zoals de afgelopen weken.
Neem me eens niet zo serieus aub. Er is geen mens die weet hoe de koers gaat lopen. En ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat een onzin ?24.38 dat is best wel stabiel als je naar de afgelopen tijd kijkt.
Weekenddip is al een tijdje achterhaald en ltc is al een paar weken stabielquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Amerika is wakker, dus nog 1 spike voor de weekenddip :-)
Als die is geweest blijf ik voorlopig even in fiat zitten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Thieske het volgende:
[..]
Neem me eens niet zo serieus aub. Er is geen mens die weet hoe de koers gaat lopen. En ik al helemaal niet.
quote:
Ja dat zei je gisteren ook alquote:
Maar even serieus, ik had het natuurlijk niet over de koers maar over uitspraken dat LTC nu goedkoop is terwijl de koers al een tijdje stabiel is ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Augurkquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik had het natuurlijk niet over de koers maar over uitspraken dat LTC nu goedkoop is terwijl de koers al een tijdje stabiel is ja.
Van 48 rond begin december via 16 naar de helft van 48 nu. Ik vind dat niet heel erg stabiel. Maar dat kan ik aan mijn definitie van stabiel liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
48 was een uitschieter. De "afgelopen tijd" is 23/24 normaal dus om dat nou uitgerekend vandaag goedkoop te noemen slaat niet echt ergens op. Dat zou het zijn als het nu ineens onder 20 schiet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Van 48 rond begin december naar de helft daarvan nu. Ik vind dat niet heel erg stabiel. Maar dat kan ik aan mijn definitie van stabiel liggen.
Oh dat klinkt fantastisch, ik doe je cadeau aan Maxbetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poot geven, al je eten opvreten en ontzettend hard ruften.
Hoiquote:
Moet jij geen nieuwe UI? Deze is zooo 2 januari 2014quote:
8 dagen gelden stond hij nog op 16. Nu op 50% meer. Als je de "afgelopen tijd" definieert als een dag of 4 klopt je stelling inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
48 was een uitschieter. De "afgelopen tijd" is 23/24 normaal dus om dat nou uitgerekend vandaag goedkoop te noemen slaat niet echt ergens op. Dat zou het zijn als het nu ineens onder 20 schiet.
Ja fijn maar dus geen goedkope ltc nu. Bedanktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
8 dagen gelden stond hij nog op 16. Nu op 50% meer. Als je de "afgelopen tijd definieert" als een dag of 4 klopt je stelling inderdaad.
doeiquote:
Zoals ik al zei. Neem me niet te serieus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja fijn maar dus geen goedkope ltc nu. Bedankt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fantastisch, ik doe je cadeau aan Maxbet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Neem me niet te serieus.
haten = verlatenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet jij geen nieuwe UI? Deze is zooo 2 januari 2014
quote:
quote:
Omg ik ben ook hooggeleidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid G
Nee hoog opgeleid
Ja hooggeleid je weetzelluf
Wie ik ben is wat je nu zietquote:
Wie zou mij zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wie ik ben is wat je nu ziet
quote:
Ik zie de veldenquote:
This means nothing to meeeeequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jijjjj bent niet alleen van mijjjj
Blauw verlichte treinenquote:
quote:
wutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
NEE bram ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op ok
Klik aan danquote:
Samen Toto adopteren dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jijjjj bent niet alleen van mijjjj
Toto wil je dat we je adopteren?quote:
Je hebt ze in allerlei varianten:quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toto wil je dat we je adopteren?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je hebt ze in allerlei varianten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img10.imageshack.us/img10/8354/8c1g.jpg (copy/paste deze link) ]
Oke we gaan overleggen en de formuliertjes invullenquote:
Yayquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke we gaan overleggen en de formuliertjes invullen
Heb je je TIPS nog kunnen verkopen?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je je TIPS nog kunnen verkopen?
Alleen LTC/BTC is gestaag 10% naar beneden in 24 uur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef TimKuik het volgende:
Ik weet niet of we echt een harde dip gaan meemaken met BTC dit weekend. Gister stond BTC nog op 750 dus het gaat best rap omhoog.
Je kwam klaar...?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alleen LTC/BTC is gestaag 10% naar beneden in 24 uur.
Topic openen op bitcointalk denk ik, maar ik zeg ook maar watquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
weet iemand hoe je je eigen coin moet verspreiden als je em laat maken op http://coingen.bluematt.me/ ? hoe kan je zorgen dat ie gemined wordT?
ja kan, of alles gewoon weggevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Topic openen op bitcointalk denk ik, maar ik zeg ook maar wat
Ik had het gedaan als ik op tijd uit eac was gestapt, prima waarde zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC zit te verkopen vandaag?
Als BTC doet wat hij de afgelopen vier weken doet (wat je dus nooit zeker weet), zal hij in het weekend tussen de 700 en de 880 zitten en nagenoeg gelijk blijven tot aan maandag (gemiddeld 1 tot 2 procent dalen).quote:
Nopequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC zit te verkopen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
klein beetje bewerkt héquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Lijkt helemaal niet op spatie uit tc
Al die willen te kaap'ren varenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is spatieloos
met toestemming
Toch ben ik hetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Lijkt helemaal niet op spatie uit tc
Ik zie dat je nu helemaal pro Earthcoin bentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Spatieloos
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Spatieloos
Die hebben baarden, zij varen mee
Tuurlijk, dit wordt het jaar van de Earthcoin.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu helemaal pro Earthcoin bent
Naar de 2500 en allesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit wordt het jaar van de Earthcoin.
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Dit wel een beetje een onzin-slowchat geworden trouwens. Gaat veel minder over coins als eerst.
De maandelijkse zeurpost is er weerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Dit wel een beetje een onzin-slowchat geworden trouwens. Gaat veel minder over coins als eerst.
LEuker toch. Ik bedoel als jij met vrienden bent praat jij toch ook niet over 1 onderwerp!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Ik ben er een half uurtje geleden uitgestapt na 4x positief te hebben kunnen verkopen (leverage).quote:
Dan heb je de discussie van gisterenavond over een zelfregulerende Keynescoin waarschijnlijk gemist.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
In het priveforum!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?
spuit 11quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Tyr80 het volgende:
Bitcoin is jarig!
http://www.nu.nl/tech/366(...)jfde-verjaardag.html
(met het risico spuit 11 te zijn)
feestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Oh daarom steeg hij zoveel vandaag, hij is jarig
Wat/wie versta jij onder de oude garde? Dit forum bestaat pas 2 maanden ofzo toch? Ik post vanaf dag 1 - zelfs nog eerder vanuit AEX - mee en meerdere users die hier nu posten ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?
Hahaha als je snel geld wil verdienen lijkt me dit wel een goede, dag 1 kopen dag 2 verkopen.quote:
Of gewoon lekker minenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha als je snel geld wil verdienen lijkt me dit wel een goede, dag 1 kopen dag 2 verkopen.
Krijgt aardig wat media attentie deze "munt"
cryptocurrenciesquote:
Lijkt me een slimme actie, hoef ik niet aan te beginnen met mijn nvidiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of gewoon lekker minen
Ik ga speciaal voor deze munt mijn mining rig haasten.
Maar jullie zijn mijn vrienden nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LEuker toch. Ik bedoel als jij met vrienden bent praat jij toch ook niet over 1 onderwerp!
Dat duurde te langquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef kthxbye het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met 'onze' andere coin?
Vanaf wanneer te minen dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
Wordt nog aangekondigd! Jullie gaan de launch niet missen
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef TimKuik het volgende:
Wat is het verschil tussen Hexa en iedere andere random coin?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.
Bredaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, de meest onweerloze plaats van Noord Brabant.
[..]
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.
[..]
#koers beter dan tvquote:
Tvquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=397609.0
The odd shaped hexanogal coin!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
er staat 'hexagonal'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?
Nah, was een kleine screw-up... m'n ninja-edit was niet ninja genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?
nogal...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nah, was een kleine screw-up... m'n ninja-edit was niet ninja genoeg
you didn't see what I did there...quote:
Yes I did seequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
you didn't see what I did there...
Klopt.quote:dit gaat dus een onbenullige pump&dump munt worden, een copy-cat zonder bijzonderheden... leuk!
Ah, I didn't see what you did there, lolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yes I did seeSee my ferpect response.
[..]
Klopt.
Wie regelt de pool die je belooft bij de launch? Zelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yes I did seeSee my ferpect response.
[..]
Klopt.
Ik niet, ken een pool-owner en die wil wel een pool opzetten voor deze coinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wie regelt de pool die je belooft bij de launch? Zelf?
Ik verwacht er helemaal niets van, vermoed dat ik de hostingkosten kwijt benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ah, I didn't see what you did there, lol
15 BTC per maand winst uit altcoins niet meer genoeg, dus je gaat een stapje verder, ben benieuwd, hilarisch dit.
Leuk hoor! MaGNeT: Ik wil hier minimaal 1 BTC aan verdienen, goed??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verwacht er helemaal niets van, vermoed dat ik de hostingkosten kwijt ben
Dit berichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Week afgesloten met 300 dollar winst dus mag eigenlijk niet klagen maar toch
Ja godverdomme hou erover op! zodra die klotecoin op Crapsy komt smijt ik em direct weg. Maar ik mag hopen dat ie nog wel even omhoog gaat hoor. Wat een grap!quote:
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ok... gaat cryptsy nog wat doen? Word bang
Had mijn sell op 860 moeten laten staan, in plaats van verhogen naar 900.
Nee... Nu alles op 550 gezet en hopen. Als ie ooit op cryptsy komt zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja godverdomme hou erover op! zodra die klotecoin op Crapsy komt smijt ik em direct weg. Maar ik mag hopen dat ie nog wel even omhoog gaat hoor. Wat een grap!
Ja man was gister het dubbelequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit bericht
300 dollar winst![]()
echt zwaar kut
300 dollar verdiend met een paar muisklikjes_!
Zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?
Ik ben er net ingestap #YOLOquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Met sommige coins heb ik maanden moeten wachten, geduld is goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij eigenlijk weten of dat op korte termijn gaat gebeuren
Ik wacht ook rustig afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met sommige coins heb ik maanden moeten wachten, geduld is goed
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Is het moeite waard om Donnie Darko te kijken?
Is dat wat, Utopia?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef MichaelScott het volgende:
Ik kijk nog een keer The Colony om alvast in de stemming te komen voor Utopia.
Een verzameling idioten, die representatief moeten zijn voor de Nederlandse bevolking, opgesloten in een schuur waarin ze 'de perfecte samenleving' moeten gaan opbouwen. Dat gaat natuurlijk gegarandeerd mis en is alleen daarom al leuk om af en toe eens te kijken ja. Bovendien is het SBS6, dus campingbonuspunten!quote:
Geen mocro's, geen representatieve groepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Een verzameling idioten, die representatief moeten zijn voor de Nederlandse bevolking, opgesloten in een schuur waarin ze 'de perfecte samenleving' moeten gaan opbouwen. Dat gaat natuurlijk gegarandeerd mis en is alleen daarom al leuk om af en toe eens te kijken ja. Bovendien is het SBS6, dus campingbonuspunten!
Begint maandag pas, heb eerder een samenvatting van de deelnemers gemaakt.quote:
De helft van deelnemers is naar mijn mening compleet ongeschikt voor dit programma. Dus dat worden weer lekker veel conflicten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef MichaelScott het volgende:
Vanessa: huisvrouwdus eigenlijk nutteloos binnen het programma
Andrea: massagetherapeute, kan voedsel verbouwen en hutten bouwen, maar is een religekkie
Rienk: zwerver, kan dus omgaan met tegenslag en kou en verder kan hij omgaan met dieren en voedsel verbouwen, religekkie en wil geen leiding binnen de groep.
Paul: aannemer, voormalig politieman, heeft ervaring met bouwen en is naar eigen zeggen een echte leider.
Emil: Pro wrestler, echte ‘alfa’(), wil in Utopia leven volgens het recht van de sterkste en vindt zichzelf narcistisch. (Wat mij betreft een ideale kandidaat om er in de eerste stemming uit te liggen)
Aike: Management consultant die sociologie heeft gestudeerd, wil kringgesprekken voeren en organiseren maar kan verder niets getuige de vele loze kreten in haar motivatiestukje.
Billy: Kunstenares, wil mensen motiveren en inspireren maar zegt niets over nuttige vaardigheden.
Charlotte: Serveerster/sletje, wil een familieplek creëren en regels opleggen en hoopt verder een restaurant te kunnen beginnen in Utopia.
Giorgio: hbo-scholier die zich gedraagt als een corpsbal, kan elektriciteit- en waterleidingen aanleggen, hij denkt dat hij verstand heeft van slachten, koken en hutten bouwen, maar is zo verwend als de neten.
Ruud: Telefoonverkoper die voorheen heeft gewerkt als hovenier en sloper, narcistisch en ziet zichzelf als leider.
Renica: Thuisverpleegkundige, heeft dus medische kennis/vaardigheden verder is ze ondernemend en wil ze graag compromissen sluiten.
Harold: Beveiliger en ondernemer, handig in huis en wil in Utopia boter, kaas en eieren verkopen. minpuntje: hij gelooft stellig in buitenaardse wezens.
Hakim: oliebollenbakker en ondernemer, is redelijk handig en houdt niet van luie mensen.
Lindy: Paraveterinair, heeft kennis van dieren en kan metselen, lassen, pijpfittingen maken en elektriciteitsdraden aanleggen.
Peter: geflopt ondernemer, heeft een hekel aan wet- en regelgeving.
Heb even een analyse gemaakt en op 7 mensen na zou ik ze niet kiezen voor mijn team.![]()
Daarom:
Andrea
Rienk
Paul
Renica
Harold
Hakim
Lindy
Waarbij Lindy en Renica mijn favoriet zijn omdat ze gedurende het hele spel vrij onmisbaar zullen zijn.
Aandachtspuntje zou wat mij betreft zijn om de voedselproductie zo snel mogelijk over ieder lid van de groep te verdelen om te voorkomen dat de 2 religekkies samen gaan spannen.
Je hebt gelijk! Er zitten verdacht weinig buitenlanders in.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen mocro's, geen representatieve groep
Je wou zeggen dat Hakim een Nederlandse naam is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen mocro's, geen representatieve groep
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Hakim een Nederlandse naam is?
Ik zeur totaal niet.. ik constateer alleen iets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
De maandelijkse zeurpost is er weer![]()
Nu nog de post die zeurt dat het te serieus is en we zijn deze maand wel heel vroeg compleet
Ik denk dat die dip van 25 naar 23 gewoon een beartrap is in de stijging van 10 naar 50.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
SBS6quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Scorpie het volgende:
Utopia, komt dat nog op een ziggo kanaal ofzo?
300 maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Ik denk dat we een mooie naam hebben voor de FOK! coin:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Scorpie het volgende:
Utopia, komt dat nog op een ziggo kanaal ofzo?
Niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat we een mooie naam hebben voor de FOK! coin:
"UtopiaCoin"
Dit is dan weer minderquote:
De afkorting zou het wel goed doen op bepaalde sites.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee
[..]
Dit is dan weer minder
Gox prijzen zijn nooit representatief, maar BTC-e begint nu ook een steeds grotere achterstand op Bitstamp op te bouwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef brombeer_ het volgende:
Waarom blijft BTC-e zo achter? Gox is alweer bijna op zijn daily high en china stijgt ook flink...
Dat is mogelijk, maar niet aan te raden. Gox heeft problemen met uitbetalen van fiat. Loopt in de weken tot zelfs maanden voordat je je geld hebt. Je bent niet de eerste met dat idee in het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef snoek1 het volgende:
is het mogelijk bitcoin op btc (is nu lage koers) naar een andere exchange (bv Gox) te plaatsen en hoe lang duurt zoiets?
Welke exchange? Meestal heeft een (zeker blijvende) hogere prijs een reden. Kijk goed naar de fee's en dergelijke voordat je besluit voor de hogere prijs te gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef snoek1 het volgende:
ok, naar andere (lees hogere koers) exchange maar duurt dit ook een dag zoals bv Cryptsy
Ik heb het zelfde idee, maar dan niet perse vannacht maar wel in de komende 48 uur. Ook bij mij puur gebaseerd op de welbekende glazen bol.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb het vermoeden dat LTC een mooi jump gaat maken vannacht.
Gebaseerd op mijn glazen bol.
Ingestapt met alles wat ik had op 23.70... Laten we maar even bidden nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde idee, maar dan niet perse vannacht maar wel in de komende 48 uur. Ook bij mij puur gebaseerd op de welbekende glazen bol.
Blijkbaar verdienen ze er aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
Ook continu die idiote bots met buywalls van 170 op LTC. Stuk of 6 en dan verdwijnen ze weer. dag in dag uit.
Waarom?
Maar er gebeurt toch niks mee? Ze staan altijd veel te laag.quote:
Denk niet dat ie luistert...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef Stryder het volgende:
Nou moet PPC niet door blijven stijgen, heb niet voor niks op 6,80 gedumpt
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik denk dat die dip van 25 naar 23 gewoon een beartrap is in de stijging van 10 naar 50.
Omdat ik erin zit en omdat ik het verdien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.
Omdat Litecoin een prima backup is mocht er een probleem met SHA boven komen drijven. Tevens is LTC een perfecte 'testcoin'. De devs van Bitcoin zijn vrij conservatief met het doorvoeren van ingrijpende veranderingen/verbeteringen door de positie en marketcap die Bitcoin ondertussen heeft. Men kan (en doet trouwens) daarvoor bij Litecoin aankloppen om het daar eerst te proberen alvorens het bij Bitcoin te implementeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.
Ik zou 6.751 zetten als ik jou was en naar wisdom keekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:18 schreef Stryder het volgende:
Dat doe je goed, ik heb verkocht op 6.85 en nieuwe buy op 6,75 gezet.
Dus als er een paar mensen vriendelijk zijn en willen verkopen doen ze mij een groot plezier :-D
En dan terug fiat induiken tot morgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Stryder het volgende:
BTC heb ik nu in ieder geval twee tientjes op verdient (schiet niet echt op met die fee).
Wacht nu ook maar op weer op een uitschieter of stabilisatie. van 300 dollar winst/ 100 dollar winst weten te maken. vind het wel mooi geweest
Als ik de grafieken op een uur zet, is het eerste wat je denkt dat er wel een crash moet komen nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:52 schreef Stryder het volgende:
Nah, doe maar even helemaal niks. Zit hier met 9 wisdom grafieken voor me, maar kan er niets zinnigs uit afleiden
Doet het liefst tegengesteld aan de verwachtingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:59 schreef Stryder het volgende:
Idd, je ziet overal een high -> daling, dan een retest van de vorige high die het niet haalt.
Volgens de boeken moeten er dan een daling komen, maarja het blijft crypto
Viel de weekenddip niet alleen de eerste paar weken in het weekend, en schoof het daarna steeds naar een dag eerder om vervolgens te verdwijnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef cw2cu het volgende:
ik blijf zeggen weekenddip. En dat betekent niet dat het enorm omlaag gaat.. Maar een paar euro's zal het zeker wel zijn. Ik koop zondagavond weer lekker in. Zo heb ik al 5 van de 6 weekenden waarin ik dit doe winst gehad.
Als het winstgevend is, sowieso doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef cw2cu het volgende:
De tijden verschillen per dag (en soms scheelt het ook wel eens een dag idd) dat de stijging stopt en de daling langzaam wordt ingezet. Maar hoe dan ook, mijn weekenddiptactiek blijft winstgevend. Dus ik blijf het nog even aanhouden.
Altijd lachen met namecoinquote:
Ben niet zo happig meer op PPC en NMC, zeker voor langere tijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:20 schreef Stryder het volgende:
Hmm mijn bron zegt dat er geen crash meer komt. Hooguit een kleine dip, toch maar allin op ppc. We gaan het zien.
Oh nice, dat ga ik nu ook kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef MichaelScott het volgende:
Ik kijk nog een keer The Colony om alvast in de stemming te komen voor Utopia.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wats met jou
ik droomde afgelopen nacht trouwens dat ik door dit topic aan het scrollen was en daar stond een filmpje + 3 foto's van jou.Was echt verward as fuck toen ik wakker werd.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wats met jou
ik droomde afgelopen nacht trouwens dat ik door dit topic aan het scrollen was en daar stond een filmpje + 3 foto's van jou.Was echt verward as fuck toen ik wakker werd.
post eens 3 fotosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Over mij dromen en het toegeven
![]()
![]()
![]()
Hey! Ik droomde niet over jou, maar over het topic ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Over mij dromen en het toegeven
![]()
![]()
![]()
Met mij als hoofdpersoon en over foto's van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey! Ik droomde niet over jou, maar over het topic ja! [ afbeelding ]
mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey! Ik droomde niet over jou, maar over het topic ja! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |