Als BTC doet wat hij de afgelopen vier weken doet (wat je dus nooit zeker weet), zal hij in het weekend tussen de 700 en de 880 zitten en nagenoeg gelijk blijven tot aan maandag (gemiddeld 1 tot 2 procent dalen).quote:
Nopequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC zit te verkopen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
klein beetje bewerkt héquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Lijkt helemaal niet op spatie uit tc
Al die willen te kaap'ren varenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is spatieloos
met toestemming
Toch ben ik hetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Lijkt helemaal niet op spatie uit tc
Ik zie dat je nu helemaal pro Earthcoin bentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Spatieloos
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Spatieloos
Die hebben baarden, zij varen mee
Tuurlijk, dit wordt het jaar van de Earthcoin.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu helemaal pro Earthcoin bent
Naar de 2500 en allesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit wordt het jaar van de Earthcoin.
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Dit wel een beetje een onzin-slowchat geworden trouwens. Gaat veel minder over coins als eerst.
De maandelijkse zeurpost is er weerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Dit wel een beetje een onzin-slowchat geworden trouwens. Gaat veel minder over coins als eerst.
LEuker toch. Ik bedoel als jij met vrienden bent praat jij toch ook niet over 1 onderwerp!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Ik ben er een half uurtje geleden uitgestapt na 4x positief te hebben kunnen verkopen (leverage).quote:
Dan heb je de discussie van gisterenavond over een zelfregulerende Keynescoin waarschijnlijk gemist.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
In het priveforum!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?
spuit 11quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Tyr80 het volgende:
Bitcoin is jarig!
http://www.nu.nl/tech/366(...)jfde-verjaardag.html
(met het risico spuit 11 te zijn)
feestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Oh daarom steeg hij zoveel vandaag, hij is jarig
Wat/wie versta jij onder de oude garde? Dit forum bestaat pas 2 maanden ofzo toch? Ik post vanaf dag 1 - zelfs nog eerder vanuit AEX - mee en meerdere users die hier nu posten ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?
Hahaha als je snel geld wil verdienen lijkt me dit wel een goede, dag 1 kopen dag 2 verkopen.quote:
Of gewoon lekker minenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha als je snel geld wil verdienen lijkt me dit wel een goede, dag 1 kopen dag 2 verkopen.
Krijgt aardig wat media attentie deze "munt"
cryptocurrenciesquote:
Lijkt me een slimme actie, hoef ik niet aan te beginnen met mijn nvidiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of gewoon lekker minen
Ik ga speciaal voor deze munt mijn mining rig haasten.
Maar jullie zijn mijn vrienden nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LEuker toch. Ik bedoel als jij met vrienden bent praat jij toch ook niet over 1 onderwerp!
Dat duurde te langquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef kthxbye het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met 'onze' andere coin?
Vanaf wanneer te minen dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
Wordt nog aangekondigd! Jullie gaan de launch niet missen
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef TimKuik het volgende:
Wat is het verschil tussen Hexa en iedere andere random coin?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.
Bredaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, de meest onweerloze plaats van Noord Brabant.
[..]
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.
[..]
#koers beter dan tvquote:
Tvquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=397609.0
The odd shaped hexanogal coin!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
er staat 'hexagonal'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?
Nah, was een kleine screw-up... m'n ninja-edit was niet ninja genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?
nogal...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nah, was een kleine screw-up... m'n ninja-edit was niet ninja genoeg
you didn't see what I did there...quote:
Yes I did seequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
you didn't see what I did there...
Klopt.quote:dit gaat dus een onbenullige pump&dump munt worden, een copy-cat zonder bijzonderheden... leuk!
Ah, I didn't see what you did there, lolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yes I did seeSee my ferpect response.
[..]
Klopt.
Wie regelt de pool die je belooft bij de launch? Zelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yes I did seeSee my ferpect response.
[..]
Klopt.
Ik niet, ken een pool-owner en die wil wel een pool opzetten voor deze coinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wie regelt de pool die je belooft bij de launch? Zelf?
Ik verwacht er helemaal niets van, vermoed dat ik de hostingkosten kwijt benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ah, I didn't see what you did there, lol
15 BTC per maand winst uit altcoins niet meer genoeg, dus je gaat een stapje verder, ben benieuwd, hilarisch dit.
Leuk hoor! MaGNeT: Ik wil hier minimaal 1 BTC aan verdienen, goed??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verwacht er helemaal niets van, vermoed dat ik de hostingkosten kwijt ben
Dit berichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Week afgesloten met 300 dollar winst dus mag eigenlijk niet klagen maar toch
Ja godverdomme hou erover op! zodra die klotecoin op Crapsy komt smijt ik em direct weg. Maar ik mag hopen dat ie nog wel even omhoog gaat hoor. Wat een grap!quote:
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ok... gaat cryptsy nog wat doen? Word bang
Had mijn sell op 860 moeten laten staan, in plaats van verhogen naar 900.
Nee... Nu alles op 550 gezet en hopen. Als ie ooit op cryptsy komt zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja godverdomme hou erover op! zodra die klotecoin op Crapsy komt smijt ik em direct weg. Maar ik mag hopen dat ie nog wel even omhoog gaat hoor. Wat een grap!
Ja man was gister het dubbelequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit bericht
300 dollar winst![]()
echt zwaar kut
300 dollar verdiend met een paar muisklikjes_!
Zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?
Ik ben er net ingestap #YOLOquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Week afgesloten met 300 dollar winst dus mag eigenlijk niet klagen maar toch
Met sommige coins heb ik maanden moeten wachten, geduld is goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij eigenlijk weten of dat op korte termijn gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |