Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef TimKuik het volgende:
Wat is het verschil tussen Hexa en iedere andere random coin?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.
Bredaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, de meest onweerloze plaats van Noord Brabant.
[..]
Die van mij is slecht ondersteund, geen dev support, geen exchange die hem gaat accepteren.
[..]
#koers beter dan tvquote:
Tvquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=397609.0
The odd shaped hexanogal coin!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
er staat 'hexagonal'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?
Nah, was een kleine screw-up... m'n ninja-edit was niet ninja genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het is 'hexagonal'... of moet dit net zo grappig zijn als HODL?
nogal...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nah, was een kleine screw-up... m'n ninja-edit was niet ninja genoeg
you didn't see what I did there...quote:
Yes I did seequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
you didn't see what I did there...
Klopt.quote:dit gaat dus een onbenullige pump&dump munt worden, een copy-cat zonder bijzonderheden... leuk!
Ah, I didn't see what you did there, lolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yes I did seeSee my ferpect response.
[..]
Klopt.
Wie regelt de pool die je belooft bij de launch? Zelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yes I did seeSee my ferpect response.
[..]
Klopt.
Ik niet, ken een pool-owner en die wil wel een pool opzetten voor deze coinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wie regelt de pool die je belooft bij de launch? Zelf?
Ik verwacht er helemaal niets van, vermoed dat ik de hostingkosten kwijt benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ah, I didn't see what you did there, lol
15 BTC per maand winst uit altcoins niet meer genoeg, dus je gaat een stapje verder, ben benieuwd, hilarisch dit.
Leuk hoor! MaGNeT: Ik wil hier minimaal 1 BTC aan verdienen, goed??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verwacht er helemaal niets van, vermoed dat ik de hostingkosten kwijt ben
Dit berichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Week afgesloten met 300 dollar winst dus mag eigenlijk niet klagen maar toch
Ja godverdomme hou erover op! zodra die klotecoin op Crapsy komt smijt ik em direct weg. Maar ik mag hopen dat ie nog wel even omhoog gaat hoor. Wat een grap!quote:
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ok... gaat cryptsy nog wat doen? Word bang
Had mijn sell op 860 moeten laten staan, in plaats van verhogen naar 900.
Nee... Nu alles op 550 gezet en hopen. Als ie ooit op cryptsy komt zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja godverdomme hou erover op! zodra die klotecoin op Crapsy komt smijt ik em direct weg. Maar ik mag hopen dat ie nog wel even omhoog gaat hoor. Wat een grap!
Ja man was gister het dubbelequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit bericht
300 dollar winst![]()
echt zwaar kut
300 dollar verdiend met een paar muisklikjes_!
Zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik maar alles bewaren, en MaGNeT, ben jij er nog steeds van overtuigd dat ie naar 2500 gaat?
Ik ben er net ingestap #YOLOquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Week afgesloten met 300 dollar winst dus mag eigenlijk niet klagen maar toch
Met sommige coins heb ik maanden moeten wachten, geduld is goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij eigenlijk weten of dat op korte termijn gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |