feestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Oh daarom steeg hij zoveel vandaag, hij is jarig
Wat/wie versta jij onder de oude garde? Dit forum bestaat pas 2 maanden ofzo toch? Ik post vanaf dag 1 - zelfs nog eerder vanuit AEX - mee en meerdere users die hier nu posten ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?
Hahaha als je snel geld wil verdienen lijkt me dit wel een goede, dag 1 kopen dag 2 verkopen.quote:
Of gewoon lekker minenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha als je snel geld wil verdienen lijkt me dit wel een goede, dag 1 kopen dag 2 verkopen.
Krijgt aardig wat media attentie deze "munt"
cryptocurrenciesquote:
Lijkt me een slimme actie, hoef ik niet aan te beginnen met mijn nvidiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of gewoon lekker minen
Ik ga speciaal voor deze munt mijn mining rig haasten.
Maar jullie zijn mijn vrienden nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LEuker toch. Ik bedoel als jij met vrienden bent praat jij toch ook niet over 1 onderwerp!
Dat duurde te langquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef kthxbye het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met 'onze' andere coin?
Vanaf wanneer te minen dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
Wordt nog aangekondigd! Jullie gaan de launch niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |