Als BTC doet wat hij de afgelopen vier weken doet (wat je dus nooit zeker weet), zal hij in het weekend tussen de 700 en de 880 zitten en nagenoeg gelijk blijven tot aan maandag (gemiddeld 1 tot 2 procent dalen).quote:
Nopequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC zit te verkopen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
klein beetje bewerkt héquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Lijkt helemaal niet op spatie uit tc
Al die willen te kaap'ren varenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is spatieloos
met toestemming
Toch ben ik hetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Lijkt helemaal niet op spatie uit tc
Ik zie dat je nu helemaal pro Earthcoin bentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Spatieloos
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Spatieloos
Die hebben baarden, zij varen mee
Tuurlijk, dit wordt het jaar van de Earthcoin.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu helemaal pro Earthcoin bent
Naar de 2500 en allesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit wordt het jaar van de Earthcoin.
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Dit wel een beetje een onzin-slowchat geworden trouwens. Gaat veel minder over coins als eerst.
De maandelijkse zeurpost is er weerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Dit wel een beetje een onzin-slowchat geworden trouwens. Gaat veel minder over coins als eerst.
LEuker toch. Ik bedoel als jij met vrienden bent praat jij toch ook niet over 1 onderwerp!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
Ik ben er een half uurtje geleden uitgestapt na 4x positief te hebben kunnen verkopen (leverage).quote:
Dan heb je de discussie van gisterenavond over een zelfregulerende Keynescoin waarschijnlijk gemist.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
In het priveforum!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zonde. Waar is de 'oude' (voor mij betekent dit zo'n 3 à 4 weken) garde ook gebleven?
spuit 11quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Tyr80 het volgende:
Bitcoin is jarig!
http://www.nu.nl/tech/366(...)jfde-verjaardag.html
(met het risico spuit 11 te zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |