https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
300 nuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk op BTC zodat de EAC een beetje heel veel erg stijgt.
Lol Gelderland?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef roislecxe het volgende:
Zo, onweer voorbij. Ben maar weer naar binnen gegaan.
Onweer
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Er moeten nog 4 sell walls worden doorbroken voordat ik op EAC geen verlies kan maken.
Echt waar?quote:
Moet wachten tot mijn ppc sell orders zijn gevuld. En als ik alle sellorders zie staan kan dat wel weer een paar uur durenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit gaan ze nooit meer worden. Vanaf nu naar de moon!
Hoop ik.
Zolang het nog niet eens op Cryptsy staat weiger ik inderdaad om met verlies te verkopenquote:
Wat een onzin ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit gaan ze nooit meer worden. Vanaf nu naar de moon!
Hoop ik.
quote:
quote:
quote:earthcoin:
We did - and now there is pressure coming at us from every direction including some internal plans (i.e. the android wallet and a few other things) that will rely on being listed on bigger exchanges than we're currently on. That coupled with the fact that we read all posts/do appreciate the collectives feedback and I wanted to be sure we would actually be listed at some point. Was a pleasant surprise to see that it is going to happen sooner than later.
Amerika is wakker, dus nog 1 spike voor de weekenddip :-)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat kletsen jullie nou de hele tijd over gratis LTC. De koers is toch gewoon zoals de afgelopen weken.
Neem me eens niet zo serieus aub. Er is geen mens die weet hoe de koers gaat lopen. En ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat een onzin ?24.38 dat is best wel stabiel als je naar de afgelopen tijd kijkt.
Weekenddip is al een tijdje achterhaald en ltc is al een paar weken stabielquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Amerika is wakker, dus nog 1 spike voor de weekenddip :-)
Als die is geweest blijf ik voorlopig even in fiat zitten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef Thieske het volgende:
[..]
Neem me eens niet zo serieus aub. Er is geen mens die weet hoe de koers gaat lopen. En ik al helemaal niet.
quote:
Ja dat zei je gisteren ook alquote:
Maar even serieus, ik had het natuurlijk niet over de koers maar over uitspraken dat LTC nu goedkoop is terwijl de koers al een tijdje stabiel is ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Augurkquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik had het natuurlijk niet over de koers maar over uitspraken dat LTC nu goedkoop is terwijl de koers al een tijdje stabiel is ja.
Van 48 rond begin december via 16 naar de helft van 48 nu. Ik vind dat niet heel erg stabiel. Maar dat kan ik aan mijn definitie van stabiel liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
48 was een uitschieter. De "afgelopen tijd" is 23/24 normaal dus om dat nou uitgerekend vandaag goedkoop te noemen slaat niet echt ergens op. Dat zou het zijn als het nu ineens onder 20 schiet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Van 48 rond begin december naar de helft daarvan nu. Ik vind dat niet heel erg stabiel. Maar dat kan ik aan mijn definitie van stabiel liggen.
Oh dat klinkt fantastisch, ik doe je cadeau aan Maxbetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poot geven, al je eten opvreten en ontzettend hard ruften.
Hoiquote:
Moet jij geen nieuwe UI? Deze is zooo 2 januari 2014quote:
8 dagen gelden stond hij nog op 16. Nu op 50% meer. Als je de "afgelopen tijd" definieert als een dag of 4 klopt je stelling inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
48 was een uitschieter. De "afgelopen tijd" is 23/24 normaal dus om dat nou uitgerekend vandaag goedkoop te noemen slaat niet echt ergens op. Dat zou het zijn als het nu ineens onder 20 schiet.
Ja fijn maar dus geen goedkope ltc nu. Bedanktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
8 dagen gelden stond hij nog op 16. Nu op 50% meer. Als je de "afgelopen tijd definieert" als een dag of 4 klopt je stelling inderdaad.
doeiquote:
Zoals ik al zei. Neem me niet te serieus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja fijn maar dus geen goedkope ltc nu. Bedankt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fantastisch, ik doe je cadeau aan Maxbet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Neem me niet te serieus.
haten = verlatenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet jij geen nieuwe UI? Deze is zooo 2 januari 2014
quote:
quote:
Omg ik ben ook hooggeleidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid G
Nee hoog opgeleid
Ja hooggeleid je weetzelluf
Wie ik ben is wat je nu zietquote:
Wie zou mij zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wie ik ben is wat je nu ziet
quote:
Ik zie de veldenquote:
This means nothing to meeeeequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jijjjj bent niet alleen van mijjjj
Blauw verlichte treinenquote:
quote:
wutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
NEE bram ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op ok
Klik aan danquote:
Samen Toto adopteren dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jijjjj bent niet alleen van mijjjj
Toto wil je dat we je adopteren?quote:
Je hebt ze in allerlei varianten:quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toto wil je dat we je adopteren?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je hebt ze in allerlei varianten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img10.imageshack.us/img10/8354/8c1g.jpg (copy/paste deze link) ]
Oke we gaan overleggen en de formuliertjes invullenquote:
Yayquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke we gaan overleggen en de formuliertjes invullen
Heb je je TIPS nog kunnen verkopen?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je je TIPS nog kunnen verkopen?
Alleen LTC/BTC is gestaag 10% naar beneden in 24 uur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef TimKuik het volgende:
Ik weet niet of we echt een harde dip gaan meemaken met BTC dit weekend. Gister stond BTC nog op 750 dus het gaat best rap omhoog.
Je kwam klaar...?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alleen LTC/BTC is gestaag 10% naar beneden in 24 uur.
Topic openen op bitcointalk denk ik, maar ik zeg ook maar watquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
weet iemand hoe je je eigen coin moet verspreiden als je em laat maken op http://coingen.bluematt.me/ ? hoe kan je zorgen dat ie gemined wordT?
ja kan, of alles gewoon weggevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Topic openen op bitcointalk denk ik, maar ik zeg ook maar wat
Ik had het gedaan als ik op tijd uit eac was gestapt, prima waarde zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC zit te verkopen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |