quote:
Ja dat zei je gisteren ook alquote:
Maar even serieus, ik had het natuurlijk niet over de koers maar over uitspraken dat LTC nu goedkoop is terwijl de koers al een tijdje stabiel is ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Augurkquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik had het natuurlijk niet over de koers maar over uitspraken dat LTC nu goedkoop is terwijl de koers al een tijdje stabiel is ja.
Van 48 rond begin december via 16 naar de helft van 48 nu. Ik vind dat niet heel erg stabiel. Maar dat kan ik aan mijn definitie van stabiel liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
48 was een uitschieter. De "afgelopen tijd" is 23/24 normaal dus om dat nou uitgerekend vandaag goedkoop te noemen slaat niet echt ergens op. Dat zou het zijn als het nu ineens onder 20 schiet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Van 48 rond begin december naar de helft daarvan nu. Ik vind dat niet heel erg stabiel. Maar dat kan ik aan mijn definitie van stabiel liggen.
Oh dat klinkt fantastisch, ik doe je cadeau aan Maxbetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poot geven, al je eten opvreten en ontzettend hard ruften.
Hoiquote:
Moet jij geen nieuwe UI? Deze is zooo 2 januari 2014quote:
8 dagen gelden stond hij nog op 16. Nu op 50% meer. Als je de "afgelopen tijd" definieert als een dag of 4 klopt je stelling inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
48 was een uitschieter. De "afgelopen tijd" is 23/24 normaal dus om dat nou uitgerekend vandaag goedkoop te noemen slaat niet echt ergens op. Dat zou het zijn als het nu ineens onder 20 schiet.
Ja fijn maar dus geen goedkope ltc nu. Bedanktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
8 dagen gelden stond hij nog op 16. Nu op 50% meer. Als je de "afgelopen tijd definieert" als een dag of 4 klopt je stelling inderdaad.
doeiquote:
Zoals ik al zei. Neem me niet te serieus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja fijn maar dus geen goedkope ltc nu. Bedankt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fantastisch, ik doe je cadeau aan Maxbet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |