Doet het liefst tegengesteld aan de verwachtingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:59 schreef Stryder het volgende:
Idd, je ziet overal een high -> daling, dan een retest van de vorige high die het niet haalt.
Volgens de boeken moeten er dan een daling komen, maarja het blijft crypto
Viel de weekenddip niet alleen de eerste paar weken in het weekend, en schoof het daarna steeds naar een dag eerder om vervolgens te verdwijnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef cw2cu het volgende:
ik blijf zeggen weekenddip. En dat betekent niet dat het enorm omlaag gaat.. Maar een paar euro's zal het zeker wel zijn. Ik koop zondagavond weer lekker in. Zo heb ik al 5 van de 6 weekenden waarin ik dit doe winst gehad.
Als het winstgevend is, sowieso doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef cw2cu het volgende:
De tijden verschillen per dag (en soms scheelt het ook wel eens een dag idd) dat de stijging stopt en de daling langzaam wordt ingezet. Maar hoe dan ook, mijn weekenddiptactiek blijft winstgevend. Dus ik blijf het nog even aanhouden.
Altijd lachen met namecoinquote:
Ben niet zo happig meer op PPC en NMC, zeker voor langere tijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:20 schreef Stryder het volgende:
Hmm mijn bron zegt dat er geen crash meer komt. Hooguit een kleine dip, toch maar allin op ppc. We gaan het zien.
Oh nice, dat ga ik nu ook kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef MichaelScott het volgende:
Ik kijk nog een keer The Colony om alvast in de stemming te komen voor Utopia.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wats met jou
ik droomde afgelopen nacht trouwens dat ik door dit topic aan het scrollen was en daar stond een filmpje + 3 foto's van jou.Was echt verward as fuck toen ik wakker werd.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wats met jou
ik droomde afgelopen nacht trouwens dat ik door dit topic aan het scrollen was en daar stond een filmpje + 3 foto's van jou.Was echt verward as fuck toen ik wakker werd.
post eens 3 fotosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Over mij dromen en het toegeven
![]()
![]()
![]()
Hey! Ik droomde niet over jou, maar over het topic ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Over mij dromen en het toegeven
![]()
![]()
![]()
Met mij als hoofdpersoon en over foto's van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey! Ik droomde niet over jou, maar over het topic ja! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |