Ik wacht ook rustig afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met sommige coins heb ik maanden moeten wachten, geduld is goed
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Is het moeite waard om Donnie Darko te kijken?
Is dat wat, Utopia?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef MichaelScott het volgende:
Ik kijk nog een keer The Colony om alvast in de stemming te komen voor Utopia.
Een verzameling idioten, die representatief moeten zijn voor de Nederlandse bevolking, opgesloten in een schuur waarin ze 'de perfecte samenleving' moeten gaan opbouwen. Dat gaat natuurlijk gegarandeerd mis en is alleen daarom al leuk om af en toe eens te kijken ja. Bovendien is het SBS6, dus campingbonuspunten!quote:
Geen mocro's, geen representatieve groepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Een verzameling idioten, die representatief moeten zijn voor de Nederlandse bevolking, opgesloten in een schuur waarin ze 'de perfecte samenleving' moeten gaan opbouwen. Dat gaat natuurlijk gegarandeerd mis en is alleen daarom al leuk om af en toe eens te kijken ja. Bovendien is het SBS6, dus campingbonuspunten!
Begint maandag pas, heb eerder een samenvatting van de deelnemers gemaakt.quote:
De helft van deelnemers is naar mijn mening compleet ongeschikt voor dit programma. Dus dat worden weer lekker veel conflicten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef MichaelScott het volgende:
Vanessa: huisvrouwdus eigenlijk nutteloos binnen het programma
Andrea: massagetherapeute, kan voedsel verbouwen en hutten bouwen, maar is een religekkie
Rienk: zwerver, kan dus omgaan met tegenslag en kou en verder kan hij omgaan met dieren en voedsel verbouwen, religekkie en wil geen leiding binnen de groep.
Paul: aannemer, voormalig politieman, heeft ervaring met bouwen en is naar eigen zeggen een echte leider.
Emil: Pro wrestler, echte ‘alfa’(), wil in Utopia leven volgens het recht van de sterkste en vindt zichzelf narcistisch. (Wat mij betreft een ideale kandidaat om er in de eerste stemming uit te liggen)
Aike: Management consultant die sociologie heeft gestudeerd, wil kringgesprekken voeren en organiseren maar kan verder niets getuige de vele loze kreten in haar motivatiestukje.
Billy: Kunstenares, wil mensen motiveren en inspireren maar zegt niets over nuttige vaardigheden.
Charlotte: Serveerster/sletje, wil een familieplek creëren en regels opleggen en hoopt verder een restaurant te kunnen beginnen in Utopia.
Giorgio: hbo-scholier die zich gedraagt als een corpsbal, kan elektriciteit- en waterleidingen aanleggen, hij denkt dat hij verstand heeft van slachten, koken en hutten bouwen, maar is zo verwend als de neten.
Ruud: Telefoonverkoper die voorheen heeft gewerkt als hovenier en sloper, narcistisch en ziet zichzelf als leider.
Renica: Thuisverpleegkundige, heeft dus medische kennis/vaardigheden verder is ze ondernemend en wil ze graag compromissen sluiten.
Harold: Beveiliger en ondernemer, handig in huis en wil in Utopia boter, kaas en eieren verkopen. minpuntje: hij gelooft stellig in buitenaardse wezens.
Hakim: oliebollenbakker en ondernemer, is redelijk handig en houdt niet van luie mensen.
Lindy: Paraveterinair, heeft kennis van dieren en kan metselen, lassen, pijpfittingen maken en elektriciteitsdraden aanleggen.
Peter: geflopt ondernemer, heeft een hekel aan wet- en regelgeving.
Heb even een analyse gemaakt en op 7 mensen na zou ik ze niet kiezen voor mijn team.![]()
Daarom:
Andrea
Rienk
Paul
Renica
Harold
Hakim
Lindy
Waarbij Lindy en Renica mijn favoriet zijn omdat ze gedurende het hele spel vrij onmisbaar zullen zijn.
Aandachtspuntje zou wat mij betreft zijn om de voedselproductie zo snel mogelijk over ieder lid van de groep te verdelen om te voorkomen dat de 2 religekkies samen gaan spannen.
Je hebt gelijk! Er zitten verdacht weinig buitenlanders in.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen mocro's, geen representatieve groep
Je wou zeggen dat Hakim een Nederlandse naam is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen mocro's, geen representatieve groep
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Hakim een Nederlandse naam is?
Ik zeur totaal niet.. ik constateer alleen iets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
De maandelijkse zeurpost is er weer![]()
Nu nog de post die zeurt dat het te serieus is en we zijn deze maand wel heel vroeg compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die dip van 25 naar 23 gewoon een beartrap is in de stijging van 10 naar 50.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Week afgesloten met 300 dollar winst dus mag eigenlijk niet klagen maar toch
SBS6quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Scorpie het volgende:
Utopia, komt dat nog op een ziggo kanaal ofzo?
300 maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit op 23,5
Week afgesloten met 300 dollar winst dus mag eigenlijk niet klagen maar toch
Ik denk dat we een mooie naam hebben voor de FOK! coin:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Scorpie het volgende:
Utopia, komt dat nog op een ziggo kanaal ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |