Denk niet dat ie luistert...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef Stryder het volgende:
Nou moet PPC niet door blijven stijgen, heb niet voor niks op 6,80 gedumpt
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik denk dat die dip van 25 naar 23 gewoon een beartrap is in de stijging van 10 naar 50.
Omdat ik erin zit en omdat ik het verdien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.
Omdat Litecoin een prima backup is mocht er een probleem met SHA boven komen drijven. Tevens is LTC een perfecte 'testcoin'. De devs van Bitcoin zijn vrij conservatief met het doorvoeren van ingrijpende veranderingen/verbeteringen door de positie en marketcap die Bitcoin ondertussen heeft. Men kan (en doet trouwens) daarvoor bij Litecoin aankloppen om het daar eerst te proberen alvorens het bij Bitcoin te implementeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.
Ik zou 6.751 zetten als ik jou was en naar wisdom keekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:18 schreef Stryder het volgende:
Dat doe je goed, ik heb verkocht op 6.85 en nieuwe buy op 6,75 gezet.
Dus als er een paar mensen vriendelijk zijn en willen verkopen doen ze mij een groot plezier :-D
En dan terug fiat induiken tot morgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Stryder het volgende:
BTC heb ik nu in ieder geval twee tientjes op verdient (schiet niet echt op met die fee).
Wacht nu ook maar op weer op een uitschieter of stabilisatie. van 300 dollar winst/ 100 dollar winst weten te maken. vind het wel mooi geweest
Als ik de grafieken op een uur zet, is het eerste wat je denkt dat er wel een crash moet komen nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:52 schreef Stryder het volgende:
Nah, doe maar even helemaal niks. Zit hier met 9 wisdom grafieken voor me, maar kan er niets zinnigs uit afleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |