Niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat we een mooie naam hebben voor de FOK! coin:
"UtopiaCoin"
Dit is dan weer minderquote:
De afkorting zou het wel goed doen op bepaalde sites.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee
[..]
Dit is dan weer minder
Gox prijzen zijn nooit representatief, maar BTC-e begint nu ook een steeds grotere achterstand op Bitstamp op te bouwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef brombeer_ het volgende:
Waarom blijft BTC-e zo achter? Gox is alweer bijna op zijn daily high en china stijgt ook flink...
Dat is mogelijk, maar niet aan te raden. Gox heeft problemen met uitbetalen van fiat. Loopt in de weken tot zelfs maanden voordat je je geld hebt. Je bent niet de eerste met dat idee in het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef snoek1 het volgende:
is het mogelijk bitcoin op btc (is nu lage koers) naar een andere exchange (bv Gox) te plaatsen en hoe lang duurt zoiets?
Welke exchange? Meestal heeft een (zeker blijvende) hogere prijs een reden. Kijk goed naar de fee's en dergelijke voordat je besluit voor de hogere prijs te gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef snoek1 het volgende:
ok, naar andere (lees hogere koers) exchange maar duurt dit ook een dag zoals bv Cryptsy
Ik heb het zelfde idee, maar dan niet perse vannacht maar wel in de komende 48 uur. Ook bij mij puur gebaseerd op de welbekende glazen bol.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb het vermoeden dat LTC een mooi jump gaat maken vannacht.
Gebaseerd op mijn glazen bol.
Ingestapt met alles wat ik had op 23.70... Laten we maar even bidden nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde idee, maar dan niet perse vannacht maar wel in de komende 48 uur. Ook bij mij puur gebaseerd op de welbekende glazen bol.
Blijkbaar verdienen ze er aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
Ook continu die idiote bots met buywalls van 170 op LTC. Stuk of 6 en dan verdwijnen ze weer. dag in dag uit.
Waarom?
Maar er gebeurt toch niks mee? Ze staan altijd veel te laag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |