abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 16:02:30 #201
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_135105576
quote:
wat een beta comic. Mijn test spiegel, wat doe je.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_135106000
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mee eens, maar je bent het net zo snel weer kwijt. Misschien dat er een klein beetje winst overblijft, maar dat had je dan met goed eten en een goed doordachte training ook kunnen bereiken.
Alleen duurt het veeeel langer voordat je dezelfde hoeveel massa hebt gepakt. Juicen betekent gewoon meer massa in een kortere tijdspanne.

Op youtube was er trouwens ook gast die zei dat hij alleen tijdens de cut ging kuren. Nou, ik weet niet hoeveel hij gebruikte tijdens zijn cut maar hij was legit shredded juice gorilla. :')
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 5 januari 2014 @ 16:14:15 #203
77130 star_gazer
pi_135106016
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef RaymondK het volgende:
Foam roller binnen gekregen :)

Doet seer joh dang >:)

2persoon lasagna nu :9
haha lekker is dat. Ik heb zo'n lacrosse bal. Na het deadliften altijd even de erectors diep masseren met wall squats met die bal tussen de muur en rug. Werkt voortreffelijk ^O^
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:16:54 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135106123
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Alleen duurt het veeeel langer voordat je dezelfde hoeveel massa hebt gepakt. Juicen betekent gewoon meer massa in een kortere tijdspanne.
Die je dus ook zo weer kwijt kan zijn...

quote:
Op youtube was er trouwens ook gast die zei dat hij alleen tijdens de cut ging kuren. Nou, ik weet niet hoeveel hij gebruikte tijdens zijn cut maar hij was legit shredded juice gorilla. :')
Vast. Sinterklaas bestaat echt trouwens. :+
pi_135106330
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die je dus ook zo weer kwijt kan zijn...

[..]

Vast. Sinterklaas bestaat echt trouwens. :+
Ja, sneekie als je 2 weken gaat vasten ben je ook je gains ook zo kwijt1!1 :(
Juicen is gewoon een zwaar voordeel bij gainen. Mensen gebruiken juice echt niet omdat het gainen moeilijker maakt. :D
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 5 januari 2014 @ 16:23:13 #206
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_135106386
Jij al gekuurd McNulty?
Deathlift or Die.
pi_135106393
Ik zag eergisteren dat mijn APT weer een beetje terug is. Dat wordt weer flink stretchen.

We leven ook echt in een kut milieu waar we zowat hele dagen op stoelen zitten, wat natuurlijk ontzettend slecht voor ons is. Later op mijn kantoor koop ik ook mooi zo'n ding:

Bij Google gebruiken ze dit soort tafels ook, alleen dan nog met een loopband eronder. :D
If not now, then when.
pi_135106452
12 weken zo'n 8kg. Natty en een jaar zo'n 6-8kg lol.
If not now, then when.
pi_135106705
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
Jij al gekuurd McNulty?
Nope. Ik wil wel een test meting laten doen eind dit jaar als referentiepunt voor mogelijke TRT wanneer ik de 30 gepasseerd ben. Daar sta ik wel voor open. Ik volg dan de "legale route" want ik wil dan sowieso farmaceutische kwaliteit test en geen shit uit een of andere underground lab. Ik ga zo'n roid pusher niet zijn op zijn mooie oogjes vertrouwen dat er geen shit in zit.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:34:47 #210
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135106792
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag eergisteren dat mijn APT weer een beetje terug is. Dat wordt weer flink stretchen.

We leven ook echt in een kut milieu waar we zowat hele dagen op stoelen zitten, wat natuurlijk ontzettend slecht voor ons is. Later op mijn kantoor koop ik ook mooi zo'n ding:

Bij Google gebruiken ze dit soort tafels ook, alleen dan nog met een loopband eronder. :D

Dat is op je werk echt een must hoor, een tafel die juist op hoogte is gezet...

Nog gelachen op mn werk trouwens:
Collega desk jocky @65kg heeft altijd wat bijzonders. Heeft i geen rsi, dan heeft i wel een koudje of een zere schouder of iets, en heeft ook al een jaar of wat zo'n pilotenstoel van x duizend euro.. Stoel met een actieve zithouding.
Er werd voor de kerst door een bedrijf een nieuwe gebracht, en die werd helemaal ingesteld naar zijn lichaam. Door een andere ecto van 55kg denk lol
Toen die klaar was vroeg ik, mag ik hemeens proberen?? Vliegt die gozer van dat bedrijf op in paniek "nee, nee, wat weeg jij?!" "Dan zijn straks alle instellingen vernacheld" lol

Wheheheh. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-01-2014 16:41:47 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 16:38:25 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135106921
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:21 schreef McNulty het volgende:

[..]

Juicen is gewoon een zwaar voordeel bij gainen. Mensen gebruiken juice echt niet omdat het gainen moeilijker maakt. :D
Het gainen is ook niet moeilijk, het vasthouden is wat anders.

Jezus, alsof je een kind moet leren lezen dit. :')
pi_135106991
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat is op je werk echt een must hoor, een tafel die juist op hoogte is gezet...

Nog gelachen op mn werk trouwens:
Collega desk jocky @65kg heeft altijd wat bijzonders. Heeft i geen rsi, dan heeft i wel een koudje of een zere schouder of iets, en heeft ook al een jaar of wat zo'n pilotenstoel van x duizend euro.. Stoel met een actieve zithouding.
Er werd voor de kerst door een bedrijf een nieuwe gebracht, en die werd helemaal ingesteld naar zijn lichaam. Door een andere ecto van 55kg denk lol
Toen die klaar was vroeg ik, mag ik hemeens proberen?? Vliegt die gozer van dat bedrijf op in paniek "nee, nee, wat weeg jij?!" "Dan zijn straks alle instellingen vernacheld lol"

Wheheheh. :')
Hahahaha. _O- Ik zie het al echt voor me ook. :')
If not now, then when.
pi_135107075
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het gainen is ook niet moeilijk, het vasthouden is wat anders.

Jezus, alsof je een kind moet leren lezen dit. :')
Hoe meer massa je hebt hoe meer je moet doen om het te behouden. Dat geldt of je nu natty ben of juiced.

Maar dit:
"Het gebruik is in zekere zin moeilijker dan natty resultaten behalen."
is bs.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:49:36 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135107309
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hoe meer massa je hebt hoe meer je moet doen om het te behouden. Snap ik.

Maar dit:
"Het gebruik is in zekere zin moeilijker dan natty resultaten behalen."
is bs.
Je leest het verkeerd. Als je gaat gebruiken moet je je zooi op orde hebben, anders heb je er weinig aan. 'In zekere zin' betekent dat ik zelf al aangeef dat het relatief is. Maar het houdt in dat als je natty geen gains maakt, je dat met AAS UITEINDELIJK ook niet zal doen.

Het is echt niet zo dat je een naald in je reet kan steken en dan op de bank gaan zitten wachten op je gains. Zelfs dan zal je gainen, true, maar je houdt het niet vast. Als je wil gainen op AAS zal je dat goed voor moeten bereiden om het maximale er uit te halen. Als je dat niet doet neem je een onnodig risico zonder uiteindelijke echte gains.

Zo beter? :)
pi_135107696
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef Snakey het volgende:
Het is echt niet zo dat je een naald in je reet kan steken en dan op de bank gaan zitten wachten op je gains. Zelfs dan zal je gainen, true, maar je houdt het niet vast. Als je wil gainen op AAS zal je dat goed voor moeten bereiden om het maximale er uit te halen. Als je dat niet doet neem je een onnodig risico zonder uiteindelijke echte gains.

Je zin was onhandig geformuleerd. Als je had gezegd dat je harder, langer, vaker moet trainen om het maximale uit je kuurtje te halen dan was ik het wellicht met je eens geweest.

Resultaat in BB meet je af in gains (proporties buiten beschouwing gelaten) en als je die in grotere hoeveelheden kan behalen in kortere tijd, dan beschouw ik dat niet als moeilijker resultaat behalen (harder werken is een ander verhaal). Daarbij denk ik eerder aan de advanced natty BB'er die een heel jaar loopt te zwoegen voor die paar lbs.
pi_135107699
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon niet. De redenen zijn gewoon principieel en daar heb ik me al eens over uitgelaten hier. Dan wordt er gelijk gesmeten met " dat geld alleen voor misbruik, een strepcil heeft ook bijwerkingen enz enz". Allemaal bullshit.

En eerlijk gezecht vind ik het gejuice van veel mensen te triest voor woorden.
Ik wil er niks mee te maken hebben, maar wordt tegelijk omdat ik een beetje leuk resultaat heb wel van alle kanten scheef aangekeken. Helemaal met deze laatste bulk nu :{
Ik doe het voor mn gezondheid, en om me goed te voelen. En vooral dat eerste daar kun je natuurlijk hele paginas over volschrijven, maar je eigen test plat leggen is gewoon altijd nadelig en nooit gezond.

Laatst was er ook weer een gastje die begon over dat ik weer gegroeid was en moest gewoon even zeggen "weet je, er zijn heel veel gasten die liegen over het niet gebruiken" bla bla.
Zulk soort verhalen.
En een paar gasten waar ik eerst een hoop lol mee had die nu nauwelijks wat tegen me zeggen.
Er heeft er eentje lopen rond bazuinen dat ik niet natty kan zijn :') En volgens mij is het een van de meest trieste in gewicht jojo-ende gaylords geweest die we hadden bij fitline. Hij is nu weg, of zn potje is leeg :') Komt i straks weer 10kg lichter deflated terug :') Met als excuus een voedselvergiftigingetje na zn mens fysiek showtje lol

Ik heb gewoon nog altijd de gedachten dat als ik ooit ergens een keer in mn leven een teelbal krijg ter grote van een tennisbal, (of wat voor een remotely aan riods gelinkt iets dan ook) dan wil ik niet bij e.o.a. oncoloog te hoeven gaan zitten jammeren over wat ik wel en niet gespoten heb.

Daar hoef je het verder allemaal niet mee eens te zijn.
Ik ga er verder ook niet over discusieren. ;)

' t enige wat ik wil zeggen dr over is dat er gewoon factoren meer natty behaald kan worden dan veel mensen denken. Ik denk niet dat ik ooit van mn mening afstap. Niet voor een beetje spieren
De levensstijl van de gemiddelde student/Nederlander is een stuk slechter dan een paar normale kuurtjes(niet 1gram AAS dus). Dat praat niets goed, maar door onverantwoord misbruik bestaan deze vooroordelen.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:03:21 #217
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135107755
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef Atemno het volgende:

[..]

De levensstijl van de gemiddelde student/Nederlander is een stuk slechter dan een paar normale kuurtjes(niet 1gram AAS dus). Dat praat niets goed, maar door onverantwoord misbruik bestaan deze vooroordelen.
Die keuze van mij is niet gebaseerd op vooroordelen

En dat excuus van "er zijn veel slechtere levensstijlen" heeft er weinig mee te maken vind ik.
En lees je in de meeste riodtopics als excuus als iemand zn twijfels uit lol
  zondag 5 januari 2014 @ 19:45:04 #218
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_135115142
Zo jammer dat 90% van de mensen gewoon een paupervisie heeft qua voeding. Zeg niet dat ik het bij het rechte eind heb, maar bij mij thuis wordt onderhand het feit ondermijnd dat het puur om kcal in v kcal out gaat..
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_135115212
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Cataclyst het volgende:
Zo jammer dat 90% van de mensen gewoon een paupervisie heeft qua voeding. Zeg niet dat ik het bij het rechte eind heb, maar bij mij thuis wordt onderhand het feit ondermijnd dat het puur om kcal in v kcal out gaat..
Boeie? Hou gewoon zelf je kcal's bij. Heeft niemand last van toch
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 5 januari 2014 @ 20:01:39 #220
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135116111
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Cataclyst het volgende:
Onwetendheid, mede dankzij allerlei dieetgoeroes voedingscentrum en nog meer zelfbenoemde deskundigen.

Of verwacht je van iemand die lts zwakstroom heeft gedaan een aantal uur per week aam zelfstudie gaat doen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 5 januari 2014 @ 21:14:38 #221
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_135120667
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef Push. het volgende:

[..]

Boeie? Hou gewoon zelf je kcal's bij. Heeft niemand last van toch
Klopt, al kan commentaar van je familie wel enigszins hinderlijk zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Onwetendheid, mede dankzij allerlei dieetgoeroes voedingscentrum en nog meer zelfbenoemde deskundigen.

Of verwacht je van iemand die lts zwakstroom heeft gedaan een aantal uur per week aam zelfstudie gaat doen?
Die ontwetendheid is zo groot, mede dankzij de instanties die jij noemde, toch jammer. En ik verwacht inderdaad niet dat mensen zelfstudie gaan doen tenzij je zoals de meesten hier wel serieus bezig bent. Ach, that's life I guess.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  zondag 5 januari 2014 @ 21:45:21 #222
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135122810
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef Cataclyst het volgende:

[..]

Klopt, al kan commentaar van je familie wel enigszins hinderlijk zijn.

[..]

Die ontwetendheid is zo groot, mede dankzij de instanties die jij noemde, toch jammer. En ik verwacht inderdaad niet dat mensen zelfstudie gaan doen tenzij je zoals de meesten hier wel serieus bezig bent. Ach, that's life I guess.
Heb ik zelf ook hoor. Pa die shakes vreet en commentaar heeft als ik om acht uur een bak magere kwark naar binnen neem. :')

We praten wel over een half jaar weer, als je al je spieren eraf hebt gecrashed en je weer "normaal" gaat eten, pa :')
  zondag 5 januari 2014 @ 22:00:56 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_135123752
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon niet. De redenen zijn gewoon principieel en daar heb ik me al eens over uitgelaten hier. Dan wordt er gelijk gesmeten met " dat geld alleen voor misbruik, een strepcil heeft ook bijwerkingen enz enz". Allemaal bullshit.

En eerlijk gezecht vind ik het gejuice van veel mensen te triest voor woorden.
Ik wil er niks mee te maken hebben, maar wordt tegelijk omdat ik een beetje leuk resultaat heb wel van alle kanten scheef aangekeken. Helemaal met deze laatste bulk nu :{
Ik doe het voor mn gezondheid, en om me goed te voelen. En vooral dat eerste daar kun je natuurlijk hele paginas over volschrijven, maar je eigen test plat leggen is gewoon altijd nadelig en nooit gezond.

Laatst was er ook weer een gastje die begon over dat ik weer gegroeid was en moest gewoon even zeggen "weet je, er zijn heel veel gasten die liegen over het niet gebruiken" bla bla.
Zulk soort verhalen.
En een paar gasten waar ik eerst een hoop lol mee had die nu nauwelijks wat tegen me zeggen.
Er heeft er eentje lopen rond bazuinen dat ik niet natty kan zijn :') En volgens mij is het een van de meest trieste in gewicht jojo-ende gaylords geweest die we hadden bij fitline. Hij is nu weg, of zn potje is leeg :') Komt i straks weer 10kg lichter deflated terug :') Met als excuus een voedselvergiftigingetje na zn mens fysiek showtje lol

Ik heb gewoon nog altijd de gedachten dat als ik ooit ergens een keer in mn leven een teelbal krijg ter grote van een tennisbal, (of wat voor een remotely aan riods gelinkt iets dan ook) dan wil ik niet bij e.o.a. oncoloog te hoeven gaan zitten jammeren over wat ik wel en niet gespoten heb.

Daar hoef je het verder allemaal niet mee eens te zijn.
Ik ga er verder ook niet over discusieren. ;)

' t enige wat ik wil zeggen dr over is dat er gewoon factoren meer natty behaald kan worden dan veel mensen denken. Ik denk niet dat ik ooit van mn mening afstap. Niet voor een beetje spieren
Goedzo Raymond eens met dit.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:03:38 #224
130803 Gripper
Get a grip
pi_135123904
Ik wil graag even van jullie kennis gebruik maken :)
Ik zoek een ouderwetse sportschool in utrecht, zo simpel mogelijk, om aan krachttraining te gaan doen: om als wielrenner straks weer sterk de winter uit te komen.
Ik zou liefst niet aan een jaar-abbo vastzitten, want in de zomer kan je als fietser je tijd beter op de weg doorbrengen :)

Heb niet zo'n behoefte aan een dure sportschool met sauna en zonnebanken etc maar gewoon ouderwets ijzer pompen. Met slechts 1 kanttekening: ik kan wsch hier en daar wel wat instructie gebruiken bij sommige oefeningen.

Waar kan ik bij mij in de buurt (utrecht of Nieuwegein) zo'n gym vinden?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslān hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_135125018
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Gripper het volgende:
Ik wil graag even van jullie kennis gebruik maken :)
Ik zoek een ouderwetse sportschool in utrecht, zo simpel mogelijk, om aan krachttraining te gaan doen: om als wielrenner straks weer sterk de winter uit te komen.
Ik zou liefst niet aan een jaar-abbo vastzitten, want in de zomer kan je als fietser je tijd beter op de weg doorbrengen :)

Heb niet zo'n behoefte aan een dure sportschool met sauna en zonnebanken etc maar gewoon ouderwets ijzer pompen. Met slechts 1 kanttekening: ik kan wsch hier en daar wel wat instructie gebruiken bij sommige oefeningen.

Waar kan ik bij mij in de buurt (utrecht of Nieuwegein) zo'n gym vinden?
Volgens mij niet echt 'oldskool' gyms in Utrecht. Je zou eens kunnen kijken bij Gold's Gym in Nieuwegein, hebben ze ook halfjaar-abo's.
Soukidan op je oogbal.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:56:46 #226
77130 star_gazer
pi_135127160
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:21 schreef McNulty het volgende:

[..]

was daar niet een relatief kleine studie van? Gasten die niks deden en aan de juice gingen gainden ongeveer hetzelfde qua LBM als de natty krachtsporters. Was zoiets geloof ik:

Rust zonder juice: 0kg
Rust met juice: 7kg
Krachtsport zonder juice: 7kg
Krachtsport met juice: 14kg

Zit op m'n mobiel en kan voorlopig niet zoeken...
-
pi_135127340
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef star_gazer het volgende:

[..]

was daar niet een relatief kleine studie van? Gasten die niks deden en aan de juice gingen gainden ongeveer hetzelfde qua LBM als de natty krachtsporters. Was zoiets geloof ik:

maar niet iedereen neemt juice voor spiermassa gains.

je gaat niet zomaar 300+ kg squatten/pullen en 180+kg benchen op juice :P
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 5 januari 2014 @ 23:02:47 #228
157922 fathank
pi_135127502
quote:

[..]

Strekking van het verhaal klopt. Is hier al.meerdere keren voorbij gekomen. Heb allen de cijfers ook niet zo paraat.
pi_135129986
quote:

[..]

http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 00:19:24 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_135131120
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef McNulty het volgende:

[..]

Nope. Ik wil wel een test meting laten doen eind dit jaar als referentiepunt voor mogelijke TRT wanneer ik de 30 gepasseerd ben. Daar sta ik wel voor open. Ik volg dan de "legale route" want ik wil dan sowieso farmaceutische kwaliteit test en geen shit uit een of andere underground lab. Ik ga zo'n roid pusher niet zijn op zijn mooie oogjes vertrouwen dat er geen shit in zit.
vergeet het maar, gaat je nooit lukken tenzij je een kuur ervoor neemt en dan voor onderzoek gaat.
  maandag 6 januari 2014 @ 00:28:02 #231
77130 star_gazer
pi_135131415
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vergeet het maar, gaat je nooit lukken tenzij je een kuur ervoor neemt en dan voor onderzoek gaat.
Mooie loophole is dat :') "Heuj, je natty test is 0"
-
  maandag 6 januari 2014 @ 00:30:04 #232
77130 star_gazer
pi_135131472
-
  maandag 6 januari 2014 @ 09:01:49 #233
130803 Gripper
Get a grip
pi_135135432
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Volgens mij niet echt 'oldskool' gyms in Utrecht. Je zou eens kunnen kijken bij Gold's Gym in Nieuwegein, hebben ze ook halfjaar-abo's.
Thanks, ga eens ff op hun site kijken/bij ze langs. t is nog vlakbij ook :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslān hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_135135574
Is het verstandig te trainen ondanks een verrekt spiertje (trapezius)? :X

Ik heb zin om vanavond te trainen, want heb dat vorige week niet gedaan (vanwege de minder ruime openingstijden en daarna de blessure). Ik twijfel echter.
pi_135135819
Waarom niet? Je kunt toch wel wat oefeningen doen waar je deze spier niet mee belast?
pi_135136248
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Golds idd. Al hoor ik daar wisselende verhalen over. Allin in Zuilen is ook OK.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:27:39 #237
77130 star_gazer
pi_135138380
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het verstandig te trainen ondanks een verrekt spiertje (trapezius)? :X

Ik heb zin om vanavond te trainen, want heb dat vorige week niet gedaan (vanwege de minder ruime openingstijden en daarna de blessure). Ik twijfel echter.
Ligt er een beetje aan. Als het in de buurt van je nek is, is het lastig. Zo niet, kan je best je benen trainen lijkt me :)
-
pi_135139596
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan. Als het in de buurt van je nek is, is het lastig. Zo niet, kan je best je benen trainen lijkt me :)
Upper/middle trapezius.. Linkerschouder en nek zijn minder mobiel nu.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:07:00 #239
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135139713
trouwens voor het eerst eens goed lunges kunnen doen vorige week.
Altijd lopen klooien door ze stationair met dumbles te doen, maar dat werkt gewoon nauwelijks.

Nu rond gelopen in de groepszaal (niemand aanwezig) met een bar in m'n nek en plates er op, my god lol
Them burn.

Voelde nu wel inner leg i.i.g. en stond te heigen als een dolle stier lol
  maandag 6 januari 2014 @ 13:08:32 #240
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_135141587
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef McNulty het volgende:

[..]

In NL zijn ze volgens mij nog niet zover dat ze bij gezonde 30ers/40ers TRT gaan toepassen om je Test op t niveau van een 21 jarige te brengen.

En verder zijn alle 'roid pushers' afhankelijk van wat de chinees opstuurt. Als er vervuiling van producten optreed zal dit niet hier gebeuren, dan is de grondstof al vervuild. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_135141981
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:07 schreef RaymondK het volgende:
Altijd lopen klooien door ze stationair met dumbles te doen, maar dat werkt gewoon nauwelijks.

Nu rond gelopen in de groepszaal (niemand aanwezig) met een bar in m'n nek en plates er op, my god lol
Them burn.

walking barbell lunges zijn goddelijk lol ..

deed ze vorig jaar heel veel
  maandag 6 januari 2014 @ 13:20:31 #242
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135142011
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

walking barbell lunges zijn goddelijk lol ..

deed ze vorig jaar heel veel
ja.
moet echt binnenkant benen bij trekken bij de buitenkant nu want anders gaat het er echt niet uit zien. Helemaal van die bulten aan de buitenkanten lol
Het reageerde alleen nooit.

Als het nu niet reageert weet ik het niet meer lol.
idd goddelijke oefening >:)
  maandag 6 januari 2014 @ 14:47:39 #243
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135145403
Hey maar musculaire musculiteiten,

Wat is t handigst om te eten na t sporten?
Ik doe krachttraining en daarna kwartier ... Gvd hoe heet dat ook alweer, minuutje rustig rennen en daarna minuutje voluit sprinten.

Kan ik dan dingen zoals ei of havermout nemen? Of moet ik snelle suikers zoals een banaan? Of maakt het volgens jullie gaan klap uit als je maar goed eet?
pi_135145436
Proteins en complexe kh.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 6 januari 2014 @ 14:55:12 #245
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135145694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Kerol het volgende:
Proteins en complexe kh.
Okay brah, thanks!
pi_135146678
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar musculaire musculiteiten,

Wat is t handigst om te eten na t sporten?
Ik doe krachttraining en daarna kwartier ... Gvd hoe heet dat ook alweer, minuutje rustig rennen en daarna minuutje voluit sprinten.

Kan ik dan dingen zoals ei of havermout nemen? Of moet ik snelle suikers zoals een banaan? Of maakt het volgens jullie gaan klap uit als je maar goed eet?
Bedoel je HIIT (High Intensive Interval Training?

Ik eet zelf eigenlijk van alles na training, ik heb niet echt het gevoel dat het wat uitmaakt. Als je maar je kcals / eiwitten haalt. En natuurlijk wat voor jou het prettigste werkt.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:06:17 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135148903
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef FootieB het volgende:

[..]

Bedoel je HIIT (High Intensive Interval Training?

Ik eet zelf eigenlijk van alles na training, ik heb niet echt het gevoel dat het wat uitmaakt. Als je maar je kcals / eiwitten haalt. En natuurlijk wat voor jou het prettigste werkt.
Dat was het ja, HIIT. Kon even niet op de benaming komen. Maar ik kan vaak wel op meer dingen niet komen als ik net getrained heb :')
pi_135158160
kleine glimp in het leven van Dreamerbulk

it's so beautiful ... ;(

geen thuisbezorgd.nl meer voor mij in 2014, ik moet afkicken
  maandag 6 januari 2014 @ 19:41:02 #250
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 6 januari 2014 @ 19:51:36 #251
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_135159179
Weet iemand of je hier in nederland ergens van die eiwitten uit pak kan halen?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_135159717
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=64&product_id=53
pi_135160276
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Bij de Makro/Sligro sowieso, je kan ook bij een jumbo vragen of ze het voor je kunnen bestellen bij de leverancier.
Soukidan op je oogbal.
pi_135160410
Vandaag eerste Cube dag.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
I feel you brah. ;( Het is ook gewoon te makkelijk.

quote:
Damn, ze hebben hun assortiment flink uitgebreid. Ik ga binnenkort zeker een keer bestellen.
If not now, then when.
pi_135163541
quote:

[ afbeelding ]

it's so beautiful ... ;(

Goede shit bro, zeker die melk komt me bekend voor. Enjoy.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:23:27 #256
187510 IrCute
Americunt
pi_135164315
quote:
Ik kom er net achter dat mijn broer vroeger met zijn broer een appartement heeft gedeeld en ik die olivier ook wel eens heb ontmoet :') Ik dacht al dat hij zo bekend voorkwam.
pi_135165553
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag eerste Cube dag.

[..]

I feel you brah. ;( Het is ook gewoon te makkelijk.

[..]

Damn, ze hebben hun assortiment flink uitgebreid. Ik ga binnenkort zeker een keer bestellen.
ik begin in februari met cube
pi_135165579
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Goede shit bro, zeker die melk komt me bekend voor. Enjoy.
goedkoopste van t goedkoopste = altijd het beste hehe
pi_135165603
ff wat amoniak capsules bestellen, thanks to snakey!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:56:44 #260
157922 fathank
pi_135166167
Amoniakcapsules? Iemand buiten westen geslagen die je weer bij moet brengen?
  maandag 6 januari 2014 @ 22:03:37 #261
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135166634
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
ff wat amoniak capsules bestellen, thanks to snakey!
Dat was een good find. :P
pi_135166655
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef fathank het volgende:
Amoniakcapsules? Iemand buiten westen geslagen die je weer bij moet brengen?
hahaha

wil ze even testen voor mijn pr sessies binnenkort
pi_135166943
Hmm vandaag aan Madcow begonnen, maar omdat ik me ook in 5/3/1 had ingelezen bij de laatste
sets voluit gegaan :P

Gelukkig realiseer ik me dit na m'n eerste training, dus 't zal niet veel uitmaken.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:59:22 #264
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_135169892
quote:

[ afbeelding ]

it's so beautiful ... ;(

Die gaan een maandomzet mislopen in jouw regio _O-
Deathlift or Die.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:35:02 #265
77130 star_gazer
pi_135171838
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:07 schreef RaymondK het volgende:

Them burn.

Barbell lunges zijn lekker ja :) Doe je een korte stand (quads) of lange (glutes/hams)?
-
pi_135172238
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik begin in februari met cube
Nice man. Cube is echt solid as fuck. Zat nog te kijken naar Sheiko, maar Cube ziet er toch beter uit imo.

Hoever ben je nou met jouw program man? Wanneer ga je 1RM PR's zetten?
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:46:47 #267
157922 fathank
pi_135172376
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hahaha

wil ze even testen voor mijn pr sessies binnenkort
Wat Zouden ze moeten doen? Ik heb geen idee namelijk, voor t eerst dat ik zoiets hoor.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:48:43 #268
77130 star_gazer
pi_135172478
quote:
Wat een bazensite is dat _O_
-
  maandag 6 januari 2014 @ 23:52:40 #269
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135172678
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat Zouden ze moeten doen? Ik heb geen idee namelijk, voor t eerst dat ik zoiets hoor.
Je wordt er tijdelijk extreem gefocused van, gewichtheffers en powerlifters gebruiken het vaak.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_135172839
Je hebt toch ook flesjes ammoniak waar je aan ruikt en agressief wordt doordat het irriteert of zo?
If not now, then when.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:00:58 #272
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135173022
BEASTMODE
pi_135174358
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef fathank het volgende:

[..]

bloed sneller stromen... meer agressie/rage .. mits je de juiste gedachtes in je hoofd hebt... maakt alles net wat intenser
pi_135174390
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt toch ook flesjes ammoniak waar je aan ruikt en agressief wordt doordat het irriteert of zo?
Geef ons die shit, krijg nu al een stibba als ik denk aan al die future PR's die je dan kan scoren.
pi_135174442
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice man. Cube is echt solid as fuck. Zat nog te kijken naar Sheiko, maar Cube ziet er toch beter uit imo.

Hoever ben je nou met jouw program man? Wanneer ga je 1RM PR's zetten?
ja pff het loopt allemaal langs elkaar heen... bij deadliften ben ik al bijna aan t peaken .. moet morgen met 260kg(oude 1rm) reppen.. hoop op 2 of 3 reps, en dan week later pr tijd. Was vorige week al eigenlijk 260kg tijd.. maar damn wat voelde ik me slecht .. brak..gaar.. en ook smiddags trainen omdat oudjaars dag was(net uurtje wakker).. bij 180kg ging alles al langzaam omhoog, dus toen heb ik t niet eens gepoogd voor eigen veiligheid.

pause squats deed ik laatst 7 reps op 185kg ... dus daar peak ik nog niet op.. hoop met 200kg(oude 1rm) op pause minimaal 3 reps te halen... dus 1rm pr's duren nog wel een paar weken haha.

bench peak ik ook bijna, had vandaag 4 reps op 120kg pause bench..maar was niet echt fit.

wss zal het dus niet 1 dag worden voor alledrie ..omdat met dit schema de ene compound er langer over doet om te peaken dan de ander. Bij cube is dat anders geregeld.. dan pr je alle drie in week 10.
pi_135174453
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ja is hetzelfde spul als wat in die capsules zit... reukzout
pi_135174675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ja pff het loopt allemaal langs elkaar heen... bij deadliften ben ik al bijna aan t peaken .. moet morgen met 260kg(oude 1rm) reppen.. hoop op 2 of 3 reps, en dan week later pr tijd. Was vorige week al eigenlijk 260kg tijd.. maar damn wat voelde ik me slecht .. brak..gaar.. en ook smiddags trainen omdat oudjaars dag was(net uurtje wakker).. bij 180kg ging alles al langzaam omhoog, dus toen heb ik t niet eens gepoogd voor eigen veiligheid.

pause squats deed ik laatst 7 reps op 185kg ... dus daar peak ik nog niet op.. hoop met 200kg(oude 1rm) op pause minimaal 3 reps te halen... dus 1rm pr's duren nog wel een paar weken haha.

bench peak ik ook bijna, had vandaag 4 reps op 120kg pause bench..maar was niet echt fit.

wss zal het dus niet 1 dag worden voor alledrie ..omdat met dit schema de ene compound er langer over doet om te peaken dan de ander. Bij cube is dat anders geregeld.. dan pr je alle drie in week 10.
Hmm, deadlift klinkt goed. Minder van dat je je slecht voelt man. Goed slapen, goed eten en uitgaan van het beste. Als je wilt kan ik je wel wat cafeļne poeder (van SmartPowders, gebruikt Hickson ook) opsturen in dosissen van 250 mg zodat je het kan gebruiken tijdens je PR sessies. For free ofc. Ik heb toch fucking veel en het is niet zo duur. Ik gebruik het nu bij elke training en heb nooit last van gaarheid of wat dan ook. Super ideaal.

Ben erg benieuwd gozer! Met Cube ga je ook sowieso gains maken.
If not now, then when.
pi_135174893
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hmm, deadlift klinkt goed. Minder van dat je je slecht voelt man. Goed slapen, goed eten en uitgaan van het beste. Als je wilt kan ik je wel wat cafeļne poeder (van SmartPowders, gebruikt Hickson ook) opsturen in dosissen van 250 mg zodat je het kan gebruiken tijdens je PR sessies. For free ofc. Ik heb toch fucking veel en het is niet zo duur. Ik gebruik het nu bij elke training en heb nooit last van gaarheid of wat dan ook. Super ideaal.

Ben erg benieuwd gozer! Met Cube ga je ook sowieso gains maken.
ja die dag was niet ideaal vorige week... sowieso als ik uit mijn structuur/ritme wordt gehaald..stort mijn wereld in :') erg he haha

ja ik ga morgen fully loaded er met vol zelfvertrouwen instappen. Squats weet ik bijna zeker dat ik de 220kg ga raken straks ... denk ik haha:P

in dat laatste heb ik wel interesse in .. om keertje te testen voor een madness sessie... dan kan ik bepalen/ervaren of ik t wil kopen voor toekomstig gebruik bij pr sessies :) ik wil je wel wat betalen hoor .. verzendskosten + beetje voor die samples
pi_135175074
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:56 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ja die dag was niet ideaal vorige week... sowieso als ik uit mijn structuur/ritme wordt gehaald..stort mijn wereld in :') erg he haha

ja ik ga morgen fully loaded er met vol zelfvertrouwen instappen. Squats weet ik bijna zeker dat ik de 220kg ga raken straks ... denk ik haha:P

in dat laatste heb ik wel interesse in .. om keertje te testen voor een madness sessie... dan kan ik bepalen/ervaren of ik t wil kopen voor toekomstig gebruik bij pr sessies :) ik wil je wel wat betalen hoor .. verzendskosten + beetje voor die samples
Kan gebeuren man. Kijk naar mij met de switch van gym en het verlies in kracht. We hebben allemaal weleens mindere periodes.

Je gaat die 220kg halen. Moet. Geen keus.

Geen probleem. Ik doe het graag, en het kost niks in principe. Ik zie liever dat je dikke PR's gaat zetten.
If not now, then when.
pi_135175187
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kan gebeuren man. Kijk naar mij met de switch van gym en het verlies in kracht. We hebben allemaal weleens mindere periodes.

Je gaat die 220kg halen. Moet. Geen keus.

Geen probleem. Ik doe het graag, en het kost niks in principe. Ik zie liever dat je dikke PR's gaat zetten. [ afbeelding ]
als dit geen motivatie is.. dan weet ik t ook niet meer!! KILL KILL KILL >:)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 01:32:55 #281
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135175665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 01:09 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Kom op, kom op, KOM OP NOU!
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_135175773
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 01:32 schreef Verbosity het volgende:

[..]

morgen tijdens opwarmen rond de 180kg weet ik hoe ik ervoor sta... dat is elke keer mijn ijkpunt
pi_135176090
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 01:32 schreef Verbosity het volgende:

[..]

:')
If not now, then when.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 02:20:28 #284
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135176354
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:')
:D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 06:42:55 #285
77130 star_gazer
pi_135178150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 01:09 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

IT'S ALL YOU!!!111
-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 06:44:06 #286
77130 star_gazer
pi_135178151
quote:
Sta er niet van te kijken. Een dieet is een stuk makkelijker vol te houden als je iedere dag een paar tosti's weg kan kanen. Zit er zelf ook aan te denken om een tosti in mijn cut te bouwen. Ham/kaas/salami ^O^
-
pi_135178544
Na ellenlange discussies met mijn vriendin over kcal in kcal out wil ik haar maar eens een lijstje met onderzoeken om de oren slaan. Iemand toevallig wat onderzoeken paraat of weet waar ik op moet zoeken? (stereo? ;))

Ben er wel eens wat tegengekomen hier, maar ben helaas zelf niet kundig genoeg op pubmed om ze zelf te vinden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 07:58:45 #288
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135178570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:56 schreef Multiply het volgende:
Na ellenlange discussies met mijn vriendin over kcal in kcal out wil ik haar maar eens een lijstje met onderzoeken om de oren slaan. Iemand toevallig wat onderzoeken paraat of weet waar ik op moet zoeken? (stereo? ;))

Ben er wel eens wat tegengekomen hier, maar ben helaas zelf niet kundig genoeg op pubmed om ze zelf te vinden.
wat valt daar over te discusieren dan over cals in vs cals out?

pi_135178637
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

wat valt daar over te discusieren dan over cals in vs cals out?

Discussies duren ook eigenlijk niet zo lang. ;) Vanochtend meldde ik dat ik eindelijk weer eens wat afgevallen en dat lag volledig aan dat ik was gestopt met Dr Pepper (mijn verslaving). Want daar had ik toch al een paar dagen minder van gedronken.

Het hele suiker = vet = slecht idee zeg maar.

Edit: verslaving klinkt misschien wat heftig. Ik hou alles bij wat ik eet in myfitnesspal dus weet hoeveel ik aan calorieėn binnenkrijg.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:25:44 #290
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135180782
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:08 schreef Multiply het volgende:

[..]

Discussies duren ook eigenlijk niet zo lang. ;) Vanochtend meldde ik dat ik eindelijk weer eens wat afgevallen en dat lag volledig aan dat ik was gestopt met Dr Pepper (mijn verslaving). Want daar had ik toch al een paar dagen minder van gedronken.

Het hele suiker = vet = slecht idee zeg maar.

Edit: verslaving klinkt misschien wat heftig. Ik hou alles bij wat ik eet in myfitnesspal dus weet hoeveel ik aan calorieėn binnenkrijg.
Zoiets? http://www.kcci.com/news/(...)/w7swjt/-/index.html
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:25:40 #291
157922 fathank
pi_135182240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:56 schreef Multiply het volgende:

Die heb ik gister ook nog met zon reformgeek gehad nadat ik em dat Mcdonalds artikel op nu.nl had doorgestuurd.

'dat kan echt niet, zal Mcdonalds wel een journalist hebben omgekocht ofzo :')
pi_135182318
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Die heb ik gister ook nog met zon reformgeek gehad nadat ik em dat Mcdonalds artikel op nu.nl had doorgestuurd.

'dat kan echt niet, zal Mcdonalds wel een journalist hebben omgekocht ofzo :')
Haha ja dat is wel heel bizar.

Nee mijn vriendin is niet gek, maar ze houd zich heel erg vast aan wat ze jaren geleden heeft geleerd op school en wat diėtisten op haar werk zeggen. Op zich kloppen een hoop dingen ook wel en werkt het ook, maar het is natuurlijk niet heilig. En nieuwe onderzoeken kunnen natuurlijk je denkwijze veranderen.
pi_135182367
quote:

[ afbeelding ]

it's so beautiful ... ;(

Als je in mijn stad had gewoond had je, zo te zien als vaste klant, wel wat korting kunnen krijgen op die pizza's xD
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:28:37 #294
77130 star_gazer
pi_135188618
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige gasten groot en shredded zijn, en vervolgens nauwelijks 120kg deadliften of 80kg squatten? Ik raap 160kg op, maar kom nog niet eens in de buurt.

/jelly :{
-
pi_135189177
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige gasten groot en shredded zijn, en vervolgens nauwelijks 120kg deadliften of 80kg squatten? Ik raap 160kg op, maar kom nog niet eens in de buurt.

/jelly :{
Mesomooooorfs!

Manier van trainen lijkt me belangrijkst tho.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:03:42 #296
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135190161
Omdat deadlifts en squats niet noodzakelijk zijn voor een groot fysiek.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:05:17 #297
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135190216
Omdat iedereen juiced in Australiė.
BEASTMODE
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:06:42 #298
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135190288
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef seto het volgende:
Omdat deadlifts en squats niet noodzakelijk zijn voor een groot fysiek.
ONZ / [DE GYM #292] Throwback Tuesday

10.gif
BEASTMODE
pi_135194260
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

' kreeg hem van mn zusje. Bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/g(...)cm/9200000021752217/

Maar er zullen wel goedkopere plaatsen te vinden zijn.

Ze zijn best prijzig voor een stuk hard rubber/kunstof
Mijn foam roller is ook binnen. :9 Snel gebruikt en weg is de pijn. :P De hele dag pijn geleden... Triggerpoint moest even weggemasseerd/weggerold worden. :+

Ik vind 'm nu al fijn! :)
pi_135194702
En weer is de OHP een onklimbare muur. :D

Doe de OHP gemiddeld 1,5 keer per week (aangetaste SS ABA/BAB weken wegens stoppende progress), maar al 3 weken niets bijgekomen behalve extra reps.

3x5x 70
3x6x 70 (want 3x5x 72,5 lukt niet, en 3x5x71 ook niet)
3x7x 70 (idem dito)
3x8x 70 (rep 8 was fail)

Zojuist 3x5x 71 en 72,5 willen doen, maar nee hoor...

Waarom blijft OHP zo ontiegelijk kut. :(

Edit: 1RM OHP zit op 76 (zou volgens Cube formule op 82 moeten zitten mja goed)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')