walking barbell lunges zijn goddelijk lol ..quote:Op maandag 6 januari 2014 12:07 schreef RaymondK het volgende:
trouwens voor het eerst eens goed lunges kunnen doen vorige week.
Altijd lopen klooien door ze stationair met dumbles te doen, maar dat werkt gewoon nauwelijks.
Nu rond gelopen in de groepszaal (niemand aanwezig) met een bar in m'n nek en plates er op, my god lol
Them burn.
Voelde nu wel inner leg i.i.g. en stond te heigen als een dolle stier lol
ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
walking barbell lunges zijn goddelijk lol ..
deed ze vorig jaar heel veel
Bedoel je HIIT (High Intensive Interval Training?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar musculaire musculiteiten,
Wat is t handigst om te eten na t sporten?
Ik doe krachttraining en daarna kwartier ... Gvd hoe heet dat ook alweer, minuutje rustig rennen en daarna minuutje voluit sprinten.
Kan ik dan dingen zoals ei of havermout nemen? Of moet ik snelle suikers zoals een banaan? Of maakt het volgens jullie gaan klap uit als je maar goed eet?
Dat was het ja, HIIT. Kon even niet op de benaming komen. Maar ik kan vaak wel op meer dingen niet komen als ik net getrained hebquote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef FootieB het volgende:
[..]
Bedoel je HIIT (High Intensive Interval Training?
Ik eet zelf eigenlijk van alles na training, ik heb niet echt het gevoel dat het wat uitmaakt. Als je maar je kcals / eiwitten haalt. En natuurlijk wat voor jou het prettigste werkt.
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=64&product_id=53quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Weet iemand of je hier in nederland ergens van die eiwitten uit pak kan halen?
Bij de Makro/Sligro sowieso, je kan ook bij een jumbo vragen of ze het voor je kunnen bestellen bij de leverancier.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Weet iemand of je hier in nederland ergens van die eiwitten uit pak kan halen?
I feel you brah.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
geen thuisbezorgd.nl meer voor mij in 2014, ik moet afkicken
Damn, ze hebben hun assortiment flink uitgebreid. Ik ga binnenkort zeker een keer bestellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Flipkees het volgende:
[..]
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=64&product_id=53
Goede shit bro, zeker die melk komt me bekend voor. Enjoy.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
kleine glimp in het leven van Dreamerbulk
[ afbeelding ]
it's so beautiful ...![]()
Ik kom er net achter dat mijn broer vroeger met zijn broer een appartement heeft gedeeld en ik die olivier ook wel eens heb ontmoetquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=159146491
ik begin in februari met cubequote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag eerste Cube dag.
[..]
I feel you brah.Het is ook gewoon te makkelijk.
[..]
Damn, ze hebben hun assortiment flink uitgebreid. Ik ga binnenkort zeker een keer bestellen.
goedkoopste van t goedkoopste = altijd het beste hehequote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede shit bro, zeker die melk komt me bekend voor. Enjoy.
Dat was een good find.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
ff wat amoniak capsules bestellen, thanks to snakey!
hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef fathank het volgende:
Amoniakcapsules? Iemand buiten westen geslagen die je weer bij moet brengen?
Die gaan een maandomzet mislopen in jouw regioquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
kleine glimp in het leven van Dreamerbulk
[ afbeelding ]
it's so beautiful ...![]()
Barbell lunges zijn lekker jaquote:Op maandag 6 januari 2014 12:07 schreef RaymondK het volgende:
trouwens voor het eerst eens goed lunges kunnen doen vorige week.
Altijd lopen klooien door ze stationair met dumbles te doen, maar dat werkt gewoon nauwelijks.
Nu rond gelopen in de groepszaal (niemand aanwezig) met een bar in m'n nek en plates er op, my god lol
Them burn.
Voelde nu wel inner leg i.i.g. en stond te heigen als een dolle stier lol
Nice man. Cube is echt solid as fuck. Zat nog te kijken naar Sheiko, maar Cube ziet er toch beter uit imo.quote:
Wat Zouden ze moeten doen? Ik heb geen idee namelijk, voor t eerst dat ik zoiets hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha
wil ze even testen voor mijn pr sessies binnenkort
Wat een bazensite is datquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Flipkees het volgende:
[..]
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=64&product_id=53
Je wordt er tijdelijk extreem gefocused van, gewichtheffers en powerlifters gebruiken het vaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat Zouden ze moeten doen? Ik heb geen idee namelijk, voor t eerst dat ik zoiets hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |