http://musclemeat.nl/inde(...)ath=64&product_id=53quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Weet iemand of je hier in nederland ergens van die eiwitten uit pak kan halen?
Bij de Makro/Sligro sowieso, je kan ook bij een jumbo vragen of ze het voor je kunnen bestellen bij de leverancier.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Weet iemand of je hier in nederland ergens van die eiwitten uit pak kan halen?
I feel you brah.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
geen thuisbezorgd.nl meer voor mij in 2014, ik moet afkicken
Damn, ze hebben hun assortiment flink uitgebreid. Ik ga binnenkort zeker een keer bestellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Flipkees het volgende:
[..]
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=64&product_id=53
Goede shit bro, zeker die melk komt me bekend voor. Enjoy.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
kleine glimp in het leven van Dreamerbulk
[ afbeelding ]
it's so beautiful ...![]()
Ik kom er net achter dat mijn broer vroeger met zijn broer een appartement heeft gedeeld en ik die olivier ook wel eens heb ontmoetquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=159146491
ik begin in februari met cubequote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag eerste Cube dag.
[..]
I feel you brah.Het is ook gewoon te makkelijk.
[..]
Damn, ze hebben hun assortiment flink uitgebreid. Ik ga binnenkort zeker een keer bestellen.
goedkoopste van t goedkoopste = altijd het beste hehequote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goede shit bro, zeker die melk komt me bekend voor. Enjoy.
Dat was een good find.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
ff wat amoniak capsules bestellen, thanks to snakey!
hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef fathank het volgende:
Amoniakcapsules? Iemand buiten westen geslagen die je weer bij moet brengen?
Die gaan een maandomzet mislopen in jouw regioquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
Barbell lunges zijn lekker jaquote:Op maandag 6 januari 2014 12:07 schreef RaymondK het volgende:
trouwens voor het eerst eens goed lunges kunnen doen vorige week.
Altijd lopen klooien door ze stationair met dumbles te doen, maar dat werkt gewoon nauwelijks.
Nu rond gelopen in de groepszaal (niemand aanwezig) met een bar in m'n nek en plates er op, my god lol
Them burn.
Voelde nu wel inner leg i.i.g. en stond te heigen als een dolle stier lol
Nice man. Cube is echt solid as fuck. Zat nog te kijken naar Sheiko, maar Cube ziet er toch beter uit imo.quote:
Wat Zouden ze moeten doen? Ik heb geen idee namelijk, voor t eerst dat ik zoiets hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha
wil ze even testen voor mijn pr sessies binnenkort
Wat een bazensite is datquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Flipkees het volgende:
[..]
http://musclemeat.nl/inde(...)ath=64&product_id=53
Je wordt er tijdelijk extreem gefocused van, gewichtheffers en powerlifters gebruiken het vaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat Zouden ze moeten doen? Ik heb geen idee namelijk, voor t eerst dat ik zoiets hoor.
Niet verwacht tbhquote:Op maandag 6 januari 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22209501
bloed sneller stromen... meer agressie/rage .. mits je de juiste gedachtes in je hoofd hebt... maakt alles net wat intenserquote:Op maandag 6 januari 2014 23:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat Zouden ze moeten doen? Ik heb geen idee namelijk, voor t eerst dat ik zoiets hoor.
Geef ons die shit, krijg nu al een stibba als ik denk aan al die future PR's die je dan kan scoren.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt toch ook flesjes ammoniak waar je aan ruikt en agressief wordt doordat het irriteert of zo?
ja pff het loopt allemaal langs elkaar heen... bij deadliften ben ik al bijna aan t peaken .. moet morgen met 260kg(oude 1rm) reppen.. hoop op 2 of 3 reps, en dan week later pr tijd. Was vorige week al eigenlijk 260kg tijd.. maar damn wat voelde ik me slecht .. brak..gaar.. en ook smiddags trainen omdat oudjaars dag was(net uurtje wakker).. bij 180kg ging alles al langzaam omhoog, dus toen heb ik t niet eens gepoogd voor eigen veiligheid.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice man. Cube is echt solid as fuck. Zat nog te kijken naar Sheiko, maar Cube ziet er toch beter uit imo.
Hoever ben je nou met jouw program man? Wanneer ga je 1RM PR's zetten?
ja is hetzelfde spul als wat in die capsules zit... reukzoutquote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt toch ook flesjes ammoniak waar je aan ruikt en agressief wordt doordat het irriteert of zo?
Hmm, deadlift klinkt goed. Minder van dat je je slecht voelt man. Goed slapen, goed eten en uitgaan van het beste. Als je wilt kan ik je wel wat cafeļne poeder (van SmartPowders, gebruikt Hickson ook) opsturen in dosissen van 250 mg zodat je het kan gebruiken tijdens je PR sessies. For free ofc. Ik heb toch fucking veel en het is niet zo duur. Ik gebruik het nu bij elke training en heb nooit last van gaarheid of wat dan ook. Super ideaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pff het loopt allemaal langs elkaar heen... bij deadliften ben ik al bijna aan t peaken .. moet morgen met 260kg(oude 1rm) reppen.. hoop op 2 of 3 reps, en dan week later pr tijd. Was vorige week al eigenlijk 260kg tijd.. maar damn wat voelde ik me slecht .. brak..gaar.. en ook smiddags trainen omdat oudjaars dag was(net uurtje wakker).. bij 180kg ging alles al langzaam omhoog, dus toen heb ik t niet eens gepoogd voor eigen veiligheid.
pause squats deed ik laatst 7 reps op 185kg ... dus daar peak ik nog niet op.. hoop met 200kg(oude 1rm) op pause minimaal 3 reps te halen... dus 1rm pr's duren nog wel een paar weken haha.
bench peak ik ook bijna, had vandaag 4 reps op 120kg pause bench..maar was niet echt fit.
wss zal het dus niet 1 dag worden voor alledrie ..omdat met dit schema de ene compound er langer over doet om te peaken dan de ander. Bij cube is dat anders geregeld.. dan pr je alle drie in week 10.
ja die dag was niet ideaal vorige week... sowieso als ik uit mijn structuur/ritme wordt gehaald..stort mijn wereld inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, deadlift klinkt goed. Minder van dat je je slecht voelt man. Goed slapen, goed eten en uitgaan van het beste. Als je wilt kan ik je wel wat cafeļne poeder (van SmartPowders, gebruikt Hickson ook) opsturen in dosissen van 250 mg zodat je het kan gebruiken tijdens je PR sessies. For free ofc. Ik heb toch fucking veel en het is niet zo duur. Ik gebruik het nu bij elke training en heb nooit last van gaarheid of wat dan ook. Super ideaal.
Ben erg benieuwd gozer! Met Cube ga je ook sowieso gains maken.
Kan gebeuren man. Kijk naar mij met de switch van gym en het verlies in kracht. We hebben allemaal weleens mindere periodes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja die dag was niet ideaal vorige week... sowieso als ik uit mijn structuur/ritme wordt gehaald..stort mijn wereld inerg he haha
ja ik ga morgen fully loaded er met vol zelfvertrouwen instappen. Squats weet ik bijna zeker dat ik de 220kg ga raken straks ... denk ik haha:P
in dat laatste heb ik wel interesse in .. om keertje te testen voor een madness sessie... dan kan ik bepalen/ervaren of ik t wil kopen voor toekomstig gebruik bij pr sessiesik wil je wel wat betalen hoor .. verzendskosten + beetje voor die samples
als dit geen motivatie is.. dan weet ik t ook niet meer!! KILL KILL KILLquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan gebeuren man. Kijk naar mij met de switch van gym en het verlies in kracht. We hebben allemaal weleens mindere periodes.
Je gaat die 220kg halen. Moet. Geen keus.
Geen probleem. Ik doe het graag, en het kost niks in principe. Ik zie liever dat je dikke PR's gaat zetten. [ afbeelding ]
Kom op, kom op, KOM OP NOU!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als dit geen motivatie is.. dan weet ik t ook niet meer!! KILL KILL KILL
morgen tijdens opwarmen rond de 180kg weet ik hoe ik ervoor sta... dat is elke keer mijn ijkpuntquote:
quote:
IT'S ALL YOU!!!111quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als dit geen motivatie is.. dan weet ik t ook niet meer!! KILL KILL KILL
Sta er niet van te kijken. Een dieet is een stuk makkelijker vol te houden als je iedere dag een paar tosti's weg kan kanen. Zit er zelf ook aan te denken om een tosti in mijn cut te bouwen. Ham/kaas/salamiquote:Op maandag 6 januari 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22209501
wat valt daar over te discusieren dan over cals in vs cals out?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:56 schreef Multiply het volgende:
Na ellenlange discussies met mijn vriendin over kcal in kcal out wil ik haar maar eens een lijstje met onderzoeken om de oren slaan. Iemand toevallig wat onderzoeken paraat of weet waar ik op moet zoeken? (stereo?)
Ben er wel eens wat tegengekomen hier, maar ben helaas zelf niet kundig genoeg op pubmed om ze zelf te vinden.
Discussies duren ook eigenlijk niet zo lang.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat valt daar over te discusieren dan over cals in vs cals out?
![]()
Zoiets? http://www.kcci.com/news/(...)/w7swjt/-/index.htmlquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:08 schreef Multiply het volgende:
[..]
Discussies duren ook eigenlijk niet zo lang.Vanochtend meldde ik dat ik eindelijk weer eens wat afgevallen en dat lag volledig aan dat ik was gestopt met Dr Pepper (mijn verslaving). Want daar had ik toch al een paar dagen minder van gedronken.
Het hele suiker = vet = slecht idee zeg maar.
Edit: verslaving klinkt misschien wat heftig. Ik hou alles bij wat ik eet in myfitnesspal dus weet hoeveel ik aan calorieėn binnenkrijg.
Die heb ik gister ook nog met zon reformgeek gehad nadat ik em dat Mcdonalds artikel op nu.nl had doorgestuurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:56 schreef Multiply het volgende:
Na ellenlange discussies met mijn vriendin over kcal in kcal out wil ik haar maar eens een lijstje met onderzoeken om de oren slaan. Iemand toevallig wat onderzoeken paraat of weet waar ik op moet zoeken? (stereo?)
Ben er wel eens wat tegengekomen hier, maar ben helaas zelf niet kundig genoeg op pubmed om ze zelf te vinden.
Haha ja dat is wel heel bizar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook nog met zon reformgeek gehad nadat ik em dat Mcdonalds artikel op nu.nl had doorgestuurd.
'dat kan echt niet, zal Mcdonalds wel een journalist hebben omgekocht ofzo
Als je in mijn stad had gewoond had je, zo te zien als vaste klant, wel wat korting kunnen krijgen op die pizza's xDquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
Mesomooooorfs!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige gasten groot en shredded zijn, en vervolgens nauwelijks 120kg deadliften of 80kg squatten? Ik raap 160kg op, maar kom nog niet eens in de buurt.
/jelly
ONZ / [DE GYM #292] Throwback Tuesdayquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef seto het volgende:
Omdat deadlifts en squats niet noodzakelijk zijn voor een groot fysiek.
Mijn foam roller is ook binnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
' kreeg hem van mn zusje. Bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/g(...)cm/9200000021752217/
Maar er zullen wel goedkopere plaatsen te vinden zijn.
Ze zijn best prijzig voor een stuk hard rubber/kunstof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |