was daar niet een relatief kleine studie van? Gasten die niks deden en aan de juice gingen gainden ongeveer hetzelfde qua LBM als de natty krachtsporters. Was zoiets geloof ik:quote:Op zondag 5 januari 2014 16:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, sneekie als je 2 weken gaat vasten ben je ook je gains ook zo kwijt1!1![]()
Juicen is gewoon een zwaar voordeel bij gainen. Mensen gebruiken juice echt niet omdat het gainen moeilijker maakt.
maar niet iedereen neemt juice voor spiermassa gains.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
was daar niet een relatief kleine studie van? Gasten die niks deden en aan de juice gingen gainden ongeveer hetzelfde qua LBM als de natty krachtsporters. Was zoiets geloof ik:
Rust zonder juice: 0kg
Rust met juice: 7kg
Krachtsport zonder juice: 7kg
Krachtsport met juice: 14kg
Zit op m'n mobiel en kan voorlopig niet zoeken...
Strekking van het verhaal klopt. Is hier al.meerdere keren voorbij gekomen. Heb allen de cijfers ook niet zo paraat.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
was daar niet een relatief kleine studie van? Gasten die niks deden en aan de juice gingen gainden ongeveer hetzelfde qua LBM als de natty krachtsporters. Was zoiets geloof ik:
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
vergeet het maar, gaat je nooit lukken tenzij je een kuur ervoor neemt en dan voor onderzoek gaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nope. Ik wil wel een test meting laten doen eind dit jaar als referentiepunt voor mogelijke TRT wanneer ik de 30 gepasseerd ben. Daar sta ik wel voor open. Ik volg dan de "legale route" want ik wil dan sowieso farmaceutische kwaliteit test en geen shit uit een of andere underground lab. Ik ga zo'n roid pusher niet zijn op zijn mooie oogjes vertrouwen dat er geen shit in zit.
Mooie loophole is datquote:Op maandag 6 januari 2014 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vergeet het maar, gaat je nooit lukken tenzij je een kuur ervoor neemt en dan voor onderzoek gaat.
Dankquote:Op zondag 5 januari 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101
Thanks, ga eens ff op hun site kijken/bij ze langs. t is nog vlakbij ookquote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt 'oldskool' gyms in Utrecht. Je zou eens kunnen kijken bij Gold's Gym in Nieuwegein, hebben ze ook halfjaar-abo's.
Golds idd. Al hoor ik daar wisselende verhalen over. Allin in Zuilen is ook OK.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt 'oldskool' gyms in Utrecht. Je zou eens kunnen kijken bij Gold's Gym in Nieuwegein, hebben ze ook halfjaar-abo's.
Ligt er een beetje aan. Als het in de buurt van je nek is, is het lastig. Zo niet, kan je best je benen trainen lijkt mequote:Op maandag 6 januari 2014 09:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het verstandig te trainen ondanks een verrekt spiertje (trapezius)?
Ik heb zin om vanavond te trainen, want heb dat vorige week niet gedaan (vanwege de minder ruime openingstijden en daarna de blessure). Ik twijfel echter.
Upper/middle trapezius.. Linkerschouder en nek zijn minder mobiel nu.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Als het in de buurt van je nek is, is het lastig. Zo niet, kan je best je benen trainen lijkt me
In NL zijn ze volgens mij nog niet zover dat ze bij gezonde 30ers/40ers TRT gaan toepassen om je Test op t niveau van een 21 jarige te brengen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nope. Ik wil wel een test meting laten doen eind dit jaar als referentiepunt voor mogelijke TRT wanneer ik de 30 gepasseerd ben. Daar sta ik wel voor open. Ik volg dan de "legale route" want ik wil dan sowieso farmaceutische kwaliteit test en geen shit uit een of andere underground lab. Ik ga zo'n roid pusher niet zijn op zijn mooie oogjes vertrouwen dat er geen shit in zit.
walking barbell lunges zijn goddelijk lol ..quote:Op maandag 6 januari 2014 12:07 schreef RaymondK het volgende:
trouwens voor het eerst eens goed lunges kunnen doen vorige week.
Altijd lopen klooien door ze stationair met dumbles te doen, maar dat werkt gewoon nauwelijks.
Nu rond gelopen in de groepszaal (niemand aanwezig) met een bar in m'n nek en plates er op, my god lol
Them burn.
Voelde nu wel inner leg i.i.g. en stond te heigen als een dolle stier lol
ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
walking barbell lunges zijn goddelijk lol ..
deed ze vorig jaar heel veel
Bedoel je HIIT (High Intensive Interval Training?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar musculaire musculiteiten,
Wat is t handigst om te eten na t sporten?
Ik doe krachttraining en daarna kwartier ... Gvd hoe heet dat ook alweer, minuutje rustig rennen en daarna minuutje voluit sprinten.
Kan ik dan dingen zoals ei of havermout nemen? Of moet ik snelle suikers zoals een banaan? Of maakt het volgens jullie gaan klap uit als je maar goed eet?
Dat was het ja, HIIT. Kon even niet op de benaming komen. Maar ik kan vaak wel op meer dingen niet komen als ik net getrained hebquote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef FootieB het volgende:
[..]
Bedoel je HIIT (High Intensive Interval Training?
Ik eet zelf eigenlijk van alles na training, ik heb niet echt het gevoel dat het wat uitmaakt. Als je maar je kcals / eiwitten haalt. En natuurlijk wat voor jou het prettigste werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |