abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 16:02:30 #201
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_135105576
quote:
wat een beta comic. Mijn test spiegel, wat doe je.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_135106000
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mee eens, maar je bent het net zo snel weer kwijt. Misschien dat er een klein beetje winst overblijft, maar dat had je dan met goed eten en een goed doordachte training ook kunnen bereiken.
Alleen duurt het veeeel langer voordat je dezelfde hoeveel massa hebt gepakt. Juicen betekent gewoon meer massa in een kortere tijdspanne.

Op youtube was er trouwens ook gast die zei dat hij alleen tijdens de cut ging kuren. Nou, ik weet niet hoeveel hij gebruikte tijdens zijn cut maar hij was legit shredded juice gorilla. :')
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 5 januari 2014 @ 16:14:15 #203
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_135106016
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef RaymondK het volgende:
Foam roller binnen gekregen :)

Doet seer joh dang >:)

2persoon lasagna nu :9
haha lekker is dat. Ik heb zo'n lacrosse bal. Na het deadliften altijd even de erectors diep masseren met wall squats met die bal tussen de muur en rug. Werkt voortreffelijk ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:16:54 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135106123
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Alleen duurt het veeeel langer voordat je dezelfde hoeveel massa hebt gepakt. Juicen betekent gewoon meer massa in een kortere tijdspanne.
Die je dus ook zo weer kwijt kan zijn...

quote:
Op youtube was er trouwens ook gast die zei dat hij alleen tijdens de cut ging kuren. Nou, ik weet niet hoeveel hij gebruikte tijdens zijn cut maar hij was legit shredded juice gorilla. :')
Vast. Sinterklaas bestaat echt trouwens. :+
pi_135106330
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die je dus ook zo weer kwijt kan zijn...

[..]

Vast. Sinterklaas bestaat echt trouwens. :+
Ja, sneekie als je 2 weken gaat vasten ben je ook je gains ook zo kwijt1!1 :(
Juicen is gewoon een zwaar voordeel bij gainen. Mensen gebruiken juice echt niet omdat het gainen moeilijker maakt. :D
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 5 januari 2014 @ 16:23:13 #206
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_135106386
Jij al gekuurd McNulty?
Deathlift or Die.
pi_135106393
Ik zag eergisteren dat mijn APT weer een beetje terug is. Dat wordt weer flink stretchen.

We leven ook echt in een kut milieu waar we zowat hele dagen op stoelen zitten, wat natuurlijk ontzettend slecht voor ons is. Later op mijn kantoor koop ik ook mooi zo'n ding:

Bij Google gebruiken ze dit soort tafels ook, alleen dan nog met een loopband eronder. :D
If not now, then when.
pi_135106452
12 weken zo'n 8kg. Natty en een jaar zo'n 6-8kg lol.
If not now, then when.
pi_135106705
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
Jij al gekuurd McNulty?
Nope. Ik wil wel een test meting laten doen eind dit jaar als referentiepunt voor mogelijke TRT wanneer ik de 30 gepasseerd ben. Daar sta ik wel voor open. Ik volg dan de "legale route" want ik wil dan sowieso farmaceutische kwaliteit test en geen shit uit een of andere underground lab. Ik ga zo'n roid pusher niet zijn op zijn mooie oogjes vertrouwen dat er geen shit in zit.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:34:47 #210
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135106792
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag eergisteren dat mijn APT weer een beetje terug is. Dat wordt weer flink stretchen.

We leven ook echt in een kut milieu waar we zowat hele dagen op stoelen zitten, wat natuurlijk ontzettend slecht voor ons is. Later op mijn kantoor koop ik ook mooi zo'n ding:

Bij Google gebruiken ze dit soort tafels ook, alleen dan nog met een loopband eronder. :D

Dat is op je werk echt een must hoor, een tafel die juist op hoogte is gezet...

Nog gelachen op mn werk trouwens:
Collega desk jocky @65kg heeft altijd wat bijzonders. Heeft i geen rsi, dan heeft i wel een koudje of een zere schouder of iets, en heeft ook al een jaar of wat zo'n pilotenstoel van x duizend euro.. Stoel met een actieve zithouding.
Er werd voor de kerst door een bedrijf een nieuwe gebracht, en die werd helemaal ingesteld naar zijn lichaam. Door een andere ecto van 55kg denk lol
Toen die klaar was vroeg ik, mag ik hemeens proberen?? Vliegt die gozer van dat bedrijf op in paniek "nee, nee, wat weeg jij?!" "Dan zijn straks alle instellingen vernacheld" lol

Wheheheh. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-01-2014 16:41:47 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 16:38:25 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135106921
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:21 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ja, sneekie als je 2 weken gaat vasten ben je ook je gains ook zo kwijt1!1 :(
Juicen is gewoon een zwaar voordeel bij gainen. Mensen gebruiken juice echt niet omdat het gainen moeilijker maakt. :D
Het gainen is ook niet moeilijk, het vasthouden is wat anders.

Jezus, alsof je een kind moet leren lezen dit. :')
pi_135106991
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat is op je werk echt een must hoor, een tafel die juist op hoogte is gezet...

Nog gelachen op mn werk trouwens:
Collega desk jocky @65kg heeft altijd wat bijzonders. Heeft i geen rsi, dan heeft i wel een koudje of een zere schouder of iets, en heeft ook al een jaar of wat zo'n pilotenstoel van x duizend euro.. Stoel met een actieve zithouding.
Er werd voor de kerst door een bedrijf een nieuwe gebracht, en die werd helemaal ingesteld naar zijn lichaam. Door een andere ecto van 55kg denk lol
Toen die klaar was vroeg ik, mag ik hemeens proberen?? Vliegt die gozer van dat bedrijf op in paniek "nee, nee, wat weeg jij?!" "Dan zijn straks alle instellingen vernacheld lol"

Wheheheh. :')
Hahahaha. _O- Ik zie het al echt voor me ook. :')
If not now, then when.
pi_135107075
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het gainen is ook niet moeilijk, het vasthouden is wat anders.

Jezus, alsof je een kind moet leren lezen dit. :')
Hoe meer massa je hebt hoe meer je moet doen om het te behouden. Dat geldt of je nu natty ben of juiced.

Maar dit:
"Het gebruik is in zekere zin moeilijker dan natty resultaten behalen."
is bs.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:49:36 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135107309
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hoe meer massa je hebt hoe meer je moet doen om het te behouden. Snap ik.

Maar dit:
"Het gebruik is in zekere zin moeilijker dan natty resultaten behalen."
is bs.
Je leest het verkeerd. Als je gaat gebruiken moet je je zooi op orde hebben, anders heb je er weinig aan. 'In zekere zin' betekent dat ik zelf al aangeef dat het relatief is. Maar het houdt in dat als je natty geen gains maakt, je dat met AAS UITEINDELIJK ook niet zal doen.

Het is echt niet zo dat je een naald in je reet kan steken en dan op de bank gaan zitten wachten op je gains. Zelfs dan zal je gainen, true, maar je houdt het niet vast. Als je wil gainen op AAS zal je dat goed voor moeten bereiden om het maximale er uit te halen. Als je dat niet doet neem je een onnodig risico zonder uiteindelijke echte gains.

Zo beter? :)
pi_135107696
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef Snakey het volgende:
Het is echt niet zo dat je een naald in je reet kan steken en dan op de bank gaan zitten wachten op je gains. Zelfs dan zal je gainen, true, maar je houdt het niet vast. Als je wil gainen op AAS zal je dat goed voor moeten bereiden om het maximale er uit te halen. Als je dat niet doet neem je een onnodig risico zonder uiteindelijke echte gains.

Je zin was onhandig geformuleerd. Als je had gezegd dat je harder, langer, vaker moet trainen om het maximale uit je kuurtje te halen dan was ik het wellicht met je eens geweest.

Resultaat in BB meet je af in gains (proporties buiten beschouwing gelaten) en als je die in grotere hoeveelheden kan behalen in kortere tijd, dan beschouw ik dat niet als moeilijker resultaat behalen (harder werken is een ander verhaal). Daarbij denk ik eerder aan de advanced natty BB'er die een heel jaar loopt te zwoegen voor die paar lbs.
pi_135107699
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon niet. De redenen zijn gewoon principieel en daar heb ik me al eens over uitgelaten hier. Dan wordt er gelijk gesmeten met " dat geld alleen voor misbruik, een strepcil heeft ook bijwerkingen enz enz". Allemaal bullshit.

En eerlijk gezecht vind ik het gejuice van veel mensen te triest voor woorden.
Ik wil er niks mee te maken hebben, maar wordt tegelijk omdat ik een beetje leuk resultaat heb wel van alle kanten scheef aangekeken. Helemaal met deze laatste bulk nu :{
Ik doe het voor mn gezondheid, en om me goed te voelen. En vooral dat eerste daar kun je natuurlijk hele paginas over volschrijven, maar je eigen test plat leggen is gewoon altijd nadelig en nooit gezond.

Laatst was er ook weer een gastje die begon over dat ik weer gegroeid was en moest gewoon even zeggen "weet je, er zijn heel veel gasten die liegen over het niet gebruiken" bla bla.
Zulk soort verhalen.
En een paar gasten waar ik eerst een hoop lol mee had die nu nauwelijks wat tegen me zeggen.
Er heeft er eentje lopen rond bazuinen dat ik niet natty kan zijn :') En volgens mij is het een van de meest trieste in gewicht jojo-ende gaylords geweest die we hadden bij fitline. Hij is nu weg, of zn potje is leeg :') Komt i straks weer 10kg lichter deflated terug :') Met als excuus een voedselvergiftigingetje na zn mens fysiek showtje lol

Ik heb gewoon nog altijd de gedachten dat als ik ooit ergens een keer in mn leven een teelbal krijg ter grote van een tennisbal, (of wat voor een remotely aan riods gelinkt iets dan ook) dan wil ik niet bij e.o.a. oncoloog te hoeven gaan zitten jammeren over wat ik wel en niet gespoten heb.

Daar hoef je het verder allemaal niet mee eens te zijn.
Ik ga er verder ook niet over discusieren. ;)

' t enige wat ik wil zeggen dr over is dat er gewoon factoren meer natty behaald kan worden dan veel mensen denken. Ik denk niet dat ik ooit van mn mening afstap. Niet voor een beetje spieren
De levensstijl van de gemiddelde student/Nederlander is een stuk slechter dan een paar normale kuurtjes(niet 1gram AAS dus). Dat praat niets goed, maar door onverantwoord misbruik bestaan deze vooroordelen.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:03:21 #217
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135107755
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef Atemno het volgende:

[..]

De levensstijl van de gemiddelde student/Nederlander is een stuk slechter dan een paar normale kuurtjes(niet 1gram AAS dus). Dat praat niets goed, maar door onverantwoord misbruik bestaan deze vooroordelen.
Die keuze van mij is niet gebaseerd op vooroordelen

En dat excuus van "er zijn veel slechtere levensstijlen" heeft er weinig mee te maken vind ik.
En lees je in de meeste riodtopics als excuus als iemand zn twijfels uit lol
  zondag 5 januari 2014 @ 19:45:04 #218
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_135115142
Zo jammer dat 90% van de mensen gewoon een paupervisie heeft qua voeding. Zeg niet dat ik het bij het rechte eind heb, maar bij mij thuis wordt onderhand het feit ondermijnd dat het puur om kcal in v kcal out gaat..
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_135115212
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Cataclyst het volgende:
Zo jammer dat 90% van de mensen gewoon een paupervisie heeft qua voeding. Zeg niet dat ik het bij het rechte eind heb, maar bij mij thuis wordt onderhand het feit ondermijnd dat het puur om kcal in v kcal out gaat..
Boeie? Hou gewoon zelf je kcal's bij. Heeft niemand last van toch
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 5 januari 2014 @ 20:01:39 #220
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135116111
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Cataclyst het volgende:
Onwetendheid, mede dankzij allerlei dieetgoeroes voedingscentrum en nog meer zelfbenoemde deskundigen.

Of verwacht je van iemand die lts zwakstroom heeft gedaan een aantal uur per week aam zelfstudie gaat doen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 5 januari 2014 @ 21:14:38 #221
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_135120667
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef Push. het volgende:

[..]

Boeie? Hou gewoon zelf je kcal's bij. Heeft niemand last van toch
Klopt, al kan commentaar van je familie wel enigszins hinderlijk zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Onwetendheid, mede dankzij allerlei dieetgoeroes voedingscentrum en nog meer zelfbenoemde deskundigen.

Of verwacht je van iemand die lts zwakstroom heeft gedaan een aantal uur per week aam zelfstudie gaat doen?
Die ontwetendheid is zo groot, mede dankzij de instanties die jij noemde, toch jammer. En ik verwacht inderdaad niet dat mensen zelfstudie gaan doen tenzij je zoals de meesten hier wel serieus bezig bent. Ach, that's life I guess.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  zondag 5 januari 2014 @ 21:45:21 #222
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135122810
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef Cataclyst het volgende:

[..]

Klopt, al kan commentaar van je familie wel enigszins hinderlijk zijn.

[..]

Die ontwetendheid is zo groot, mede dankzij de instanties die jij noemde, toch jammer. En ik verwacht inderdaad niet dat mensen zelfstudie gaan doen tenzij je zoals de meesten hier wel serieus bezig bent. Ach, that's life I guess.
Heb ik zelf ook hoor. Pa die shakes vreet en commentaar heeft als ik om acht uur een bak magere kwark naar binnen neem. :')

We praten wel over een half jaar weer, als je al je spieren eraf hebt gecrashed en je weer "normaal" gaat eten, pa :')
  zondag 5 januari 2014 @ 22:00:56 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_135123752
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon niet. De redenen zijn gewoon principieel en daar heb ik me al eens over uitgelaten hier. Dan wordt er gelijk gesmeten met " dat geld alleen voor misbruik, een strepcil heeft ook bijwerkingen enz enz". Allemaal bullshit.

En eerlijk gezecht vind ik het gejuice van veel mensen te triest voor woorden.
Ik wil er niks mee te maken hebben, maar wordt tegelijk omdat ik een beetje leuk resultaat heb wel van alle kanten scheef aangekeken. Helemaal met deze laatste bulk nu :{
Ik doe het voor mn gezondheid, en om me goed te voelen. En vooral dat eerste daar kun je natuurlijk hele paginas over volschrijven, maar je eigen test plat leggen is gewoon altijd nadelig en nooit gezond.

Laatst was er ook weer een gastje die begon over dat ik weer gegroeid was en moest gewoon even zeggen "weet je, er zijn heel veel gasten die liegen over het niet gebruiken" bla bla.
Zulk soort verhalen.
En een paar gasten waar ik eerst een hoop lol mee had die nu nauwelijks wat tegen me zeggen.
Er heeft er eentje lopen rond bazuinen dat ik niet natty kan zijn :') En volgens mij is het een van de meest trieste in gewicht jojo-ende gaylords geweest die we hadden bij fitline. Hij is nu weg, of zn potje is leeg :') Komt i straks weer 10kg lichter deflated terug :') Met als excuus een voedselvergiftigingetje na zn mens fysiek showtje lol

Ik heb gewoon nog altijd de gedachten dat als ik ooit ergens een keer in mn leven een teelbal krijg ter grote van een tennisbal, (of wat voor een remotely aan riods gelinkt iets dan ook) dan wil ik niet bij e.o.a. oncoloog te hoeven gaan zitten jammeren over wat ik wel en niet gespoten heb.

Daar hoef je het verder allemaal niet mee eens te zijn.
Ik ga er verder ook niet over discusieren. ;)

' t enige wat ik wil zeggen dr over is dat er gewoon factoren meer natty behaald kan worden dan veel mensen denken. Ik denk niet dat ik ooit van mn mening afstap. Niet voor een beetje spieren
Goedzo Raymond eens met dit.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:03:38 #224
130803 Gripper
Get a grip
pi_135123904
Ik wil graag even van jullie kennis gebruik maken :)
Ik zoek een ouderwetse sportschool in utrecht, zo simpel mogelijk, om aan krachttraining te gaan doen: om als wielrenner straks weer sterk de winter uit te komen.
Ik zou liefst niet aan een jaar-abbo vastzitten, want in de zomer kan je als fietser je tijd beter op de weg doorbrengen :)

Heb niet zo'n behoefte aan een dure sportschool met sauna en zonnebanken etc maar gewoon ouderwets ijzer pompen. Met slechts 1 kanttekening: ik kan wsch hier en daar wel wat instructie gebruiken bij sommige oefeningen.

Waar kan ik bij mij in de buurt (utrecht of Nieuwegein) zo'n gym vinden?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_135125018
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Gripper het volgende:
Ik wil graag even van jullie kennis gebruik maken :)
Ik zoek een ouderwetse sportschool in utrecht, zo simpel mogelijk, om aan krachttraining te gaan doen: om als wielrenner straks weer sterk de winter uit te komen.
Ik zou liefst niet aan een jaar-abbo vastzitten, want in de zomer kan je als fietser je tijd beter op de weg doorbrengen :)

Heb niet zo'n behoefte aan een dure sportschool met sauna en zonnebanken etc maar gewoon ouderwets ijzer pompen. Met slechts 1 kanttekening: ik kan wsch hier en daar wel wat instructie gebruiken bij sommige oefeningen.

Waar kan ik bij mij in de buurt (utrecht of Nieuwegein) zo'n gym vinden?
Volgens mij niet echt 'oldskool' gyms in Utrecht. Je zou eens kunnen kijken bij Gold's Gym in Nieuwegein, hebben ze ook halfjaar-abo's.
Soukidan op je oogbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')