Say whut nigga?quote:
Is frans..quote:
Ik zal jou eens aan het spit rijgen, vlerk!!quote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je de kat al aan het spit geregen?
Kom danquote:Op maandag 30 december 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aan het spit rijgen, vlerk!!
Je plaatje is stukquote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor, speknek!
[ afbeelding ]
Niet in het frans...quote:
+1quote:Op maandag 30 december 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
make that the cat wise![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn niet in Frankrijk.
Ohh, niet met een 3D printer?quote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel net een stokbroodje heb zitten downloaden
Ik heb geen 3D printer nodig, ik kan alles in elkaar origamiënquote:Op maandag 30 december 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, niet met een 3D printer?
Pauper
Ja zeg, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen 3D printer nodig, ik kan alles in elkaar origamiën
Zet maar een muziekje aanquote:Op maandag 30 december 2013 13:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja zeg, zo kan ik het ook.
Zullen we btw eens gaan swingen?
Maar met deze spelling vond ik het mooier.quote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn niet in Frankrijk.
quote:Oliebol doet denken aan een pussig gezwel met krenten aan de buitenkant als zwarte mee-eters. Even knijpen en het vet spuit eruit. Sopt in je mond als een spons. Absoluut oneetbare viezigheid.
Iedereen doet dus eigenlijk zijn/haar best om een oliebol af te kraken met een zo leuk mogelijke belediging...quote:
Komt het idd op neer. daarbij, de een vind een kleffe bol lekker, de ander weer niet. Kortom, smaken verschillen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iedereen doet dus eigenlijk zijn/haar best om een oliebol af te kraken met een zo leuk mogelijke belediging...
Slecht eten = slecht eten dus die vlieger gaat niet echt op.quote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt het idd op neer. daarbij, de een vind een kleffe bol lekker, de ander weer niet. Kortom, smaken verschillen.
Vetgedrukte ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Slecht eten = slecht eten dus die vlieger gaat niet echt op.
Maar dat uitzichtloze afbranden gaat me steeds zo ver.
Had ook kunnen staan: De olie was veel te vettig en daardoor niet lekker om te eten.
En durf het gewoon aan te geven bij je oliebollen bakker.
Een aangebrand ei blijft een aangebrand ei.quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vetgedrukte ben ik het niet mee eens.
Slecht eten verschilt per persoon, hoe dat dat beleefd.
Komt dat laatste door "van horen zeggen"?quote:Op maandag 30 december 2013 14:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een aangebrand ei blijft een aangebrand ei.
Tuurlijk verschilt iedereen van smaakt maar als het echt kut is t dat voor iedereen hetzelfde.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen Spotify en youtube meer in de trein.
De wereld gaat kapot
Nee, als er 30kg zout op je patat zit zal iedereen het te zout vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt dat laatste door "van horen zeggen"?
Als pietje, geert, henk, bart etc zeggen dat die tent kut is, vind jantje die dan ook kut? Misschien vind hij de oliebol, of friet bij eerder bekritiseerde tent wel lekker.
Btw, een aangebrand ei smaakt best, ziet er alleen niet uit
Huh?? Hoezo niet??quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen Spotify en youtube meer in de trein.
De wereld gaat kapot
Ooo, wilde net zeggen, gratis wifi, werkt toch bagger. Gewoon 4G in de trein streamenquote:Op maandag 30 december 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/366(...)rein-toegestaan.html
Ruimte besparing.quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef AchJa het volgende:
Waarom zou je überhaupt willen streamen...
Tegenwoordig prik je zonder problemen 64 gig in je phone... Ruimte besparing is geen argument.quote:
dit voldeed bij ons ook primaquote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef AchJa het volgende:
Waarom zou je überhaupt willen streamen...
Mwoah, ik heb een vrij ruime collectie muziek, alles bij elkaar toch zo'n 30GB gewoon op lossles kwaliteit. En met een iPhone van 8GB komt dat niet echt ten goede, vandaar streamenquote:Op maandag 30 december 2013 14:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig prik je zonder problemen 64 gig in je phone... Ruimte besparing is geen argument.
Oh wacht iPhone...quote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een vrij ruime collectie muziek, alles bij elkaar toch zo'n 30GB gewoon op lossles kwaliteit. En met een iPhone van 8GB komt dat niet echt ten goede, vandaar streamen
Enige nadeel idd.quote:Op maandag 30 december 2013 15:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht iPhone...![]()
Houten kaak extra kaartje...
quote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dit voldeed bij ons ook prima
[ afbeelding ]
Nja veel android telefoons hebben ook al geen ruimte meer voor een SD kaart, mijn HTC One iig niet. D:quote:Op maandag 30 december 2013 15:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is voor mij al reden genoeg om nooit aan die rommel te beginnen.
S2 heerlijke telefoon! Alleen nog geen enkele customrom gevonden die me bevalt.quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef vronsky2.0 het volgende:
[..]
Nja veel android telefoons hebben ook al geen ruimte meer voor een SD kaart, mijn HTC One iig niet. D:
Vuurwerk mag je nu nog niet afsteken.quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nah, Cat.1 vuurwerk waarvan die dacht dat dat niet afgestoken mocht wordenKent de wet niet
Categorie 1 dus welquote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vuurwerk mag je nu nog niet afsteken.
Wat moet je met die treklintjesquote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Categorie 1 dus wel
Anders zou ik nu wel bij HALT zitten of niet?
Nee dat is gay.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat moet je met die treklintjes
Gvd zegquote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kopen ER?
[ afbeelding ]
gr gr
Als je er lol in hebt, doenquote:Op maandag 30 december 2013 16:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben nogal vuurwerk gek3 maandsalarissen
Mamoeten?quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je er lol in hebt, doen![]()
Zelf vind ik het zonde van m'n geld.
Enige wat ik heb is carbid en wat Mamoeten
Nitraatquote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mamoeten?
Toch niet deze he
[ afbeelding ]
![]()
Dan zoek je een ander model uit, bij appel heb je die keus niet.quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef vronsky2.0 het volgende:
[..]
Nja veel android telefoons hebben ook al geen ruimte meer voor een SD kaart, mijn HTC One iig niet. D:
Nee hoor, oom agent even op de wet gewezen waar hij nog niet van op de hoogte wasquote:
Neen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, wel zonder vlam, iets minder maarja, knallen zeker lekker. Zou C4 nog cobra 6 hebben?
De wet gewezen? Of hem met de staart tussen de benen vermeld waar jij van op de hoogte bent?quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee hoor, oom agent even op de wet gewezen waar hij nog niet van op de hoogte wasNa controle een fijne dag toegewenst gekregen.
Heb hem verteld dat het gewoon legaal is.quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De wet gewezen? Of hem met de staart tussen de benen vermeld waar jij van op de hoogte bent?
Oh oke. Want meneer agent is natuurlijk van elk stuk voorwerk op de hoogte van wat het is... Zeg dan gewoon dat je een gesprek bent aangegaan ipv 'hem de wet gelezen'quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb hem verteld dat het gewoon legaal is.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh oke. Want meneer agent is natuurlijk van elk stuk voorwerk op de hoogte van wat het is... Zeg dan gewoon dat je een gesprek bent aangegaan ipv 'hem de wet gelezen'
Fucking conjo...
Schaapjesquote:
En een paar kippen. verse eieren elke dagquote:
ohh, jammerquote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet die Uggs, maar dat wollen beest wat ze aan heeft.
Om te laten zien dat ik Starbucks een héle goede koffie vind schenken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom post je nou een foto van jezelf?
Niks lekkerders dan dat, met een friet met van Smullers en een kroketje daar uit de muurquote:
Ze bezorgen ook op bivak.quote:Op maandag 30 december 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Nog nooit Smullers op, wat is deze
Ah oke, dat magquote:Op maandag 30 december 2013 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om te laten zien dat ik Starbucks een héle goede koffie vind schenken.
bibrozaloquote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij jullie ook gasten die hun kruit al verschoten hebben?
?quote:
Binnen broekse zaadlozingquote:
Uhh, dacht het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef EllaN het volgende:
Maar heeft Vronsky al verteld of hij nou Griekenland is verhuisd of niet?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdetyfus, hoor je ineens
"Goedendag Politie"
Hoppa. 100 euro boete, kkr NSB'ers
Maar meneer het is klasse 1 vuurwerk hoor! Ik zal u wel even de wet lezen!quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
"Goedendag Politie"
quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar meneer het is klasse 1 vuurwerk hoor! Ik zal u wel even de wet lezen!
Het was notabenequote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar meneer het is klasse 1 vuurwerk hoor! Ik zal u wel even de wet lezen!
Dan puik werk van meneer agent! Opdonderen met je vuurwerk buiten oudjaarsdag om. Tering geknal de hele tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was notabene
Dezelfde agent
quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was notabene
Dezelfde agent
Snap ik! Het onrecht dat je is aangedaan!quote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Shit man mn hartslag was ff op 200
lees je hem de wet, pakt hij je alsnog. Schandalig!quote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Shit man mn hartslag was ff op 200
Hij moest lachenquote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
lees je hem de wet, pakt hij je alsnog. Schandalig!
Tuurlijk! Elk verstandig mens zou dat doen.quote:
Toch wel grappig dat iemand die bij de krijgsmacht wilt zo dom en onwetend blijft rondstrooien met "NSB-er"quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Die NSB'er... Morgen even irritant doen
Ben jij er ook 1 dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Elk verstandig mens zou dat doen.
[..]
Toch wel grappig dat iemand die bij de krijgsmacht wilt zo dom en onwetend blijft rondstrooien met "NSB-er"
Nah, is al een tijdje opgeheven.quote:
Niks geen onrecht hoor, alleen laf.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, is al een tijdje opgeheven.
Blijf je zo dom doen en zeuren om je verschrikkelijke onrecht? Ik verwijs je door naar Werk, Geldzaken & Recht
Laf?! Hij doet zijn werk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niks geen onrecht hoor, alleen laf.
Laf? Omdat je een bekeuring krijgt?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niks geen onrecht hoor, alleen laf.
Nee, dat die vrouw niet even vriendelijk vraagt of ik wil stoppen, in plaats van als een NSBer anoniem te bellenquote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laf? Omdat je een bekeuring krijgt?
Is gewoon een politie agent... En jij een mogool. Dus even kappen met dat ge-nsb van je.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dat die vrouw niet even vriendelijk vraagt of ik wil stoppen, in plaats van als een NSBer anoniem te bellen
Weet je wat ik laf niet stoer vind?quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dat die vrouw niet even vriendelijk vraagt of ik wil stoppen, in plaats van als een NSBer anoniem te bellen
Goed punt, ik zat al te denken dat als er ooit weer een schietpartij bij mij voor de deur plaats vind ik eerst aan de schutters moet vragen of ze willen ophouden in plaats van 112 bellenquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is gewoon een politie agent... En jij een mogool. Dus even kappen met dat ge-nsb van je.
Enne je bent met iets bezig dat niet mag. PUNT. Einde zeiken. Je vraagt toch ook niet eerst aan een inbreker of hij alles terug zet en weg gaat en pas bij herhaling de politie bellen?
EN JA dit is gewoon een goeie vergelijking.
De politie agent is geen nsber, de man/vrouw 2 huizen verderop die zich eraan irriteert, gelukkig hebben die kinderen die na oud en nieuw ook nog afsteken, zal meneer agent er wel even op af sturenquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is gewoon een politie agent... En jij een mogool. Dus even kappen met dat ge-nsb van je.
Enne je bent met iets bezig dat niet mag. PUNT. Einde zeiken. Je vraagt toch ook niet eerst aan een inbreker of hij alles terug zet en weg gaat en pas bij herhaling de politie bellen?
EN JA dit is gewoon een goeie vergelijking.
Boos, en opgeluchtquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ff serieus BB, hoe voel je je nu?
En dan anderen een NSBer noemen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De politie agent is geen nsber, de man/vrouw 2 huizen verderop die zich eraan irriteert, gelukkig hebben die kinderen die na oud en nieuw ook nog afsteken, zal meneer agent er wel even op af sturen
Als jij dan zo mans bent ga je er toch zelf op af.quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De politie agent is geen nsber, de man/vrouw 2 huizen verderop die zich eraan irriteert, gelukkig hebben die kinderen die na oud en nieuw ook nog afsteken, zal meneer agent er wel even op af sturen
Babypijl fluitquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Welke van deze had je afgestoken BB?
[ afbeelding ]
ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als jij dan zo mans bent ga je er toch zelf op af.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Snitches get stitches, dan maar op dezelfde achterbakse manier
[..]
[..]
BB Doe mij eens even een lol en steek je kop even in een emmer met ijskoud water om af te koelenquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, zelf hetzelfde delict plegen en dan anderen verraden, wat een onzin
Eerst even kijken wat desbetreffende man/vrouw te zeggen heeft, niet goed, krijgen ze net zo hard een boete van 100,-quote:
Leg ik wel eens uit :p, via een PB.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef EllaN het volgende:
Maar heeft Vronsky al verteld of hij nou Griekenland is verhuisd of niet?
[..]
Jij gaat dus weer aan de 151?quote:Op maandag 30 december 2013 21:24 schreef Wasmachinu het volgende:
Zuipen tot je nek kraakt van dat geld joh. Zelfs daar heb je meer aan danvuurwerk
Zijn er ook mensen die vuurwerk kopen en er geen plezier van hebben dan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:26 schreef vronsky2.0 het volgende:
Niets mis met vuurwerk kopen, als je er maar plezier van hebt :p.
Blijkbaar zijn er ook mensen die veel geld uitgeven aan vuurwerk, waarna het ze nog meer geld kostquote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die vuurwerk kopen en er geen plezier van hebben dan?
Hahah denk het niet man, hou het deze keer wat tammer. Denk ook niet dat ze het hebben waar ik ben. Wat zijn jou plannen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er ook mensen die veel geld uitgeven aan vuurwerk, waarna het ze nog meer geld kost
Beetje zuipfen mitt und bei freunden! Flesje russisch water. Vermaak ik me wel meequote:Op maandag 30 december 2013 21:28 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hahah denk het niet man, hou het deze keer wat tammer. Denk ook niet dat ze het hebben waar ik ben. Wat zijn jou plannen?
Altijd goed. Ik ben bij Bigger Better in de Brabanthallen, denk dat daar alleen standaardgedoe verkocht word.quote:Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Beetje zuipfen mitt und bei freunden! Flesje russisch water. Vermaak ik me wel mee
Je rookte toch niet? Enne waar haal jij je peuken? 5 eu per pakje wil ik ook wel weer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar goed, einde emoties. 20 pakken peuken lichter en iets wat niet meer gebeurd, worth it.
Roken is veelste duurquote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je rookte toch niet? Enne waar haal jij je peuken? 5 eu per pakje wil ik ook wel weer.
Ik rook niet nee.quote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je rookte toch niet? Enne waar haal jij je peuken? 5 eu per pakje wil ik ook wel weer.
Oei jongeman, ik bespeur hier een artikel 267, Titel XVI, Tweede boek van het Wetboek van Strafrecht.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
"Goedendag Politie"
Het is me een genoegenquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oei jongeman, ik bespeur hier een artikel 267, Titel XVI, Tweede boek van het Wetboek van Strafrecht.
Tevens bedankt voor het financieren van mijn stufi voor de maand januari van 2014.![]()
geen paniek. BB doet het heus nog wel een keer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef EllaN het volgende:
Wie gaat mijn stufi dan financieren? Mijn allerlaatste maand stufi.
En de rest van het jaar zeker weer last van madame haar ellende hebben... Ik ken het.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
geen paniek. BB doet het heus nog wel een keer.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
geen paniek. BB doet het heus nog wel een keer.
Zekers. Alleen zonder te janken als ik gepakt werd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Stelletje bejaarden, niemand ooit jong geweest hier?
Zeg ouwe zuipschuit......ff dimmen ja?quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Jawel, maar nooit iemand voor nsb-er uitgemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Ik zeurde als een baas over die kut bejaarden, het kon alleen nog lang niet online.quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. Alleen zonder te janken als ik gepakt werd.
Wij waren veel erger... Alleen was de vergrijzing nog niet toegeslagen, derhalve weinig/ minder zeur bejaarden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg ouwe zuipschuit......ff dimmen ja?
Ook ikben jong geweest
Ik zeur nog steeds over die kut bejaarden, alleen doe ik het niet onlinequote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zeurde als een baas over die kut bejaarden, het kon alleen nog lang niet online.
Jawel maar er is hier zoveel politie dat het gewoon echt niet gaat. Dus nooit met vuurwerk gekloot.quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Thuis kon ik dat niet. Als ik zeek over iets wat mijn eigen schuld was kreeg ik een schop na.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zeurde als een baas over die kut bejaarden, het kon alleen nog lang niet online.
Snoep jatten bij de SRV man: Check!quote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij waren veel erger... Alleen was de vergrijzing nog niet toegeslagen, derhalve weinig/ minder zeur bejaarden.
En je vertelde het de meester ook als iemand bij je af keekquote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thuis kon ik dat niet. Als ik zeek over iets wat mijn eigen schuld was kreeg ik een schop na.
Tuurlijk. Ga lekker zelf leren fucking conjo!quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En je vertelde het de meester ook als iemand bij je af keek??
nee. Jij wel?quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En je vertelde het de meester ook als iemand bij je af keek??
Kortom, je zeikte in select gezelschap, in een soort van FOK zolderkamerautistengroepje. Alleen dan real life.quote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thuis kon ik dat niet. Als ik zeek over iets wat mijn eigen schuld was kreeg ik een schop na.
meester meester!!quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga lekker zelf leren fucking conjo!
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kortom, je zeikte in select gezelschap, in een soort van FOK zolderkamerautistengroepje. Alleen dan real life.
De jeugd van tegenwoordig....![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo van de NSB mentaliteit
Dat, we waren geen haar beter.quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snoep jatten bij de SRV man: Check!
Fikkie stoken: Check
Stiekum bier drinken: Check
Tandjes tuffen: Check
Roken: Check
Pak slaag krijgen van ouders: Check
Niet zo... gewoon door de klas schreeuw: EY MOGOOL KIJK OP JE EIGEN BLAADJEquote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
meester meester!!
Zeg gewoon tegen die vent dat die niet moet kijken
Lees jouw posts nog eens voor je dat durft te beweren.quote:
Bedankt voor de topic changequote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk is dit verbazingwekkend genoeg nog best een aardige serie
Te veel waarschijnlijk. Eigen boontjes doppen ipv bij anderen janken.quote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goddomme... Ben je ooit buiten geweest?
Fucking snitch.quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga lekker zelf leren fucking conjo!
Wit voetje halen jup. Zodat ik zelf meer kon flikkenquote:
De enige reden om te kijken was Eva Bouwhuis...quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk is dit verbazingwekkend genoeg nog best een aardige serie
quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige reden om te kijken was Eva Bouwhuis...
quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige reden om te kijken was Eva Bouwhuis...
Je had geen vrienden?quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te veel waarschijnlijk. Eigen boontjes doppen ipv bij anderen janken.
Maar je vrienden waren erbij dus net zo pissig. Wij (ik) bekijk het nu vanaf de agent/buurvrouws punt.quote:
Ik dacht dat je voor Eckel ging.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, maar indertijd zou Timon de Graeff toch meer mijn type zijn geweest
Denk ik help je evenquote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor Eckel ging.no homo
Nah, een man met langere haren dan ikquote:
Prototype plichtige.quote:Op maandag 30 december 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, een man met langere haren dan ik
Maar wel leuke irritante humor van hem
Was de dienstplicht toen nog niet opgeschort?quote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prototype plichtige.
En Mamaris was gewoon een vuile kut hoer.
Als de serie er daardoor beter van geworden isquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef AchJa het volgende:
Overigens al die bakvulling bij combat ken ik... Was 13 paluabt.
Hebben nog in het script lopen te strepen...![]()
Dienstplicht was net opgeschort.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was de dienstplicht toen nog niet opgeschort?
Ik heb net de stalk aflevering over haar achter de rug. Maar eigenlijk gaan beide dames wel redelijk makkelijk met de benen wijd.
Daar gingen die lui wat van vinden...quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de serie er daardoor beter van geworden is
Ow ja, onze eigen tailhook affairequote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dienstplicht was net opgeschort.
En zo rolden de dames bij defensie... Tot Anja ging klagen.
Dat gele Mil.Rijbewijs heb ik ook nog ergens liggenquote:
Toen commissie Staal, toen kon niks meer...quote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, onze eigen tailhook affaire
Is nog steeds.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat gele Mil.Rijbewijs heb ik ook nog ergens liggen
Ik meende dat daar op youtube een filmpje van isquote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef AchJa het volgende:
Overigens kwamen er in Seedorf ook regelmatig dames langs bij het ochtend appel, die moesten dan aanwijzen wie de vader van het toekomstige kind was... (Duitse regelgeving was gunstig voor de moeders) Echter werden er steevast meerdere figuren aangewezen...
Niet alleen bij defensie zo hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen commissie Staal, toen kon niks meer...![]()
Dat noem ik geen dames, maar profiterende slettenquote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef AchJa het volgende:
Overigens kwamen er in Seedorf ook regelmatig dames langs bij het ochtend appel, die moesten dan aanwijzen wie de vader van het toekomstige kind was... (Duitse regelgeving was gunstig voor de moeders) Echter werden er steevast meerdere figuren aangewezen...
Waren het ook. NATO matrassen in de volksmond. Werd ook uit en ten treure voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat noem ik geen dames, maar profiterende sletten
NSN: 69-69?quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waren het ook. NATO matrassen in de volksmond. Werd ook uit en ten treure voor gewaarschuwd.
Stond het toen van NAVO-SLET-NUMMER?quote:
Meer maals. Zijn ook doden door gevallen dacht ik.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Is het in het echt wel eens gebeurt dat iemand gewoon het gebied inrijdt waar een live schietoefening plaats vindt?
Auch. Enige wat mij eigenlijk bijgebleven is was de hele rel rond de dienstplichtige die overleed nadat een oefenmijn een echte bleek te zijnquote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meer maals. Zijn ook doden door gevallen dacht ik.
Hoeveel keer wil je horen? Ik ben zelf meerdere malen het doelengebied in gereden en 1 keer de zwaarste springput van Europa voorbij gereden vlak voor het klap moment, allemaal dankzij officieren kaartlees skills...quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Is het in het echt wel eens gebeurt dat iemand gewoon het gebied inrijdt waar een live schietoefening plaats vindt?
Dafuq? Dat is een knappequote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch. Enige wat mij eigenlijk bijgebleven is was de hele rel rond de dienstplichtige die overleed nadat een oefenmijn een echte bleek te zijn
OKE danquote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel keer wil je horen? Ik ben zelf meerdere malen het doelengebied in gereden en 1 keer de zwaarste springput van Europa voorbij gereden vlak voor het klap moment, allemaal dankzij officieren kaartlees skills...![]()
+5 anderen zegt de link van MM.quote:
Onbekend. Vertel eens? (weinig zin om zelf te googlen)quote:Op maandag 30 december 2013 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het bekendste verhaal is van Spijkers. Vanwege de nasleep.
Luie jongenquote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onbekend. Vertel eens? (weinig zin om zelf te googlen)
http://www.volkskrant.nl/(...)itatie-van-Rob.dhtmlquote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onbekend. Vertel eens? (weinig zin om zelf te googlen)
quote:
quote:Op 13 mei 1986 gaf de Lamid Spijkers de kwalificatie "politiek crimineel" mee. Het jaar daarop werd Spijkers psychiatrisch onderzocht. Hij werd als paranoïde en schizofreen omschreven, en kwam in de WAO terecht.
Ja dat maak ik er ook uit opquote:Op maandag 30 december 2013 23:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het verhaal loopt nog als ik me niet vergis.
Zo te lezen drie jaar geleden ten einde...quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat maak ik er ook uit op![]()
Hoezo doofpot
27 jaar laterquote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo te lezen drie jaar geleden ten einde...
http://onderzoek.incontxt(...)_de_affaire_spijkers
Staat me nog het verhaal bij van de opvolgend kampcommandant van Harstad, Noorwegen, die erachter kwam dat zijn dochter de lakens had gedeeld met een Nederlandse marinier. Heeft hij pislink een alle hens laten houden waarin hij eisde dat die vent een stap naar voren zou dien.quote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef AchJa het volgende:
Een beetje van hetzelfde laken een pak idd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Staat me nog het verhaal bij van de opvolgend kampcommandant van Harstad, Noorwegen, die erachter kwam dat zijn dochter de lakens had gedeeld met een Nederlandse marinier. Heeft hij pislink een alle hens laten houden waarin hij eisde dat die vent een stap naar voren zou dien.
Toen een man of twintig naar voren stapte ging hij nog woester weer weg..
Nope. Naar nu wel!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Staat me nog het verhaal bij van de opvolgend kampcommandant van Harstad, Noorwegen, die erachter kwam dat zijn dochter de lakens had gedeeld met een Nederlandse marinier. Heeft hij pislink een alle hens laten houden waarin hij eisde dat die vent een stap naar voren zou dien.
Had ze ook alle 20 gedaan of was het een mooie groepsactie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stomme garnaal dat hij ook isquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Thaboel het volgende:
Ook niet...
BB ook een ban te pakken.
Dat zekerquote:
Yup.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef Rave_NL het volgende:
Maar als je over Spijkers niet wist, ken je dan het verhaal van Majoor Klaas "Saté" Jol?
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Thaboel het volgende:
Ook niet...
BB ook een ban te pakken.
Ik heb geen ideequote:
Het zal toch niet om de "NSB" opmerkingen gaan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Als ik naar zijn Pohi kijk, poste hij hier, in R49 en in FEE / Vuurwerk topic #24 - D-day is coming
Noch hier noch in R49 heb ik hem iets banwaardigs zien posten dus er zullen wel wat posts verdwenen zijn uit het FEE topic
Die heeft hij alleen maar hier geplaatst zover ik weetquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal toch niet om de "NSB" opmerkingen gaan?
Anyway, daar gaan we weer... Niemand snapt waarom...quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft hij alleen maar hier geplaatst zover ik weet
Omdat we gewoon dom postvolk zijn, dus we hoeven het niet te wetenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anyway, daar gaan we weer... Niemand snapt waarom...
Begrijp jij het nog?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat we gewoon dom postvolk zijn, dus we hoeven het niet te weten
En topics die een jaar geleden nog gewoon leesbaar waren, moet je nu terugvinden via wayback
Uh neuh, behalve dat Fok! management misschien steeds meer een afspiegeling begint te worden van de echte grote overheid. Alles mogen lezen incl dm's, pm's, en 'schadelijke' topics snel afvoerenquote:
Het management zou er imo goed aan doen om als goed voornemen eens terug te denken aan waar ze eigenlijk vandaan komen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh neuh, behalve dat Fok! management misschien steeds meer een afspiegeling begint te worden van de echte grote overheid. Alles mogen lezen incl dm's, pm's, en 'schadelijke' topics snel afvoeren
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het management zou er imo goed aan doen om als goed voornemen eens terug te denken aan waar ze eigenlijk vandaan komen.
Mogguh! Ff buurten bij onze oliebollenboer. En ff verse meuk scoren natuurlijk.quote:
Gaat die al vroeg open?quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mogguh! Ff buurten bij onze oliebollenboer. En ff verse meuk scoren natuurlijk.
Is de bakkerij van de vader van een goeie vriend. Staan al flink wat uurtjes achter het vet. En ik mag altijd naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is de bakkerij van de vader van een goeie vriend. Staan al flink wat uurtjes achter het vet. En ik mag altijd naar binnen
Zo. En ik kan weer volgevroten me bed in!quote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:08 schreef WWolfy het volgende:
Oh hey, de nacht is alweer voorbij
Mogguh
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo. En ik kan weer volgevroten me bed in!
kom maar halen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh schedels, waar blijft de koffie?
Dus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, spring nu in de auto
[ afbeelding ]
Ik mocht AchJa's auto lenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |