Anyway, daar gaan we weer... Niemand snapt waarom...quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft hij alleen maar hier geplaatst zover ik weet
Omdat we gewoon dom postvolk zijn, dus we hoeven het niet te wetenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anyway, daar gaan we weer... Niemand snapt waarom...
Begrijp jij het nog?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat we gewoon dom postvolk zijn, dus we hoeven het niet te weten
En topics die een jaar geleden nog gewoon leesbaar waren, moet je nu terugvinden via wayback
Uh neuh, behalve dat Fok! management misschien steeds meer een afspiegeling begint te worden van de echte grote overheid. Alles mogen lezen incl dm's, pm's, en 'schadelijke' topics snel afvoerenquote:
Het management zou er imo goed aan doen om als goed voornemen eens terug te denken aan waar ze eigenlijk vandaan komen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh neuh, behalve dat Fok! management misschien steeds meer een afspiegeling begint te worden van de echte grote overheid. Alles mogen lezen incl dm's, pm's, en 'schadelijke' topics snel afvoeren
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het management zou er imo goed aan doen om als goed voornemen eens terug te denken aan waar ze eigenlijk vandaan komen.
Mogguh! Ff buurten bij onze oliebollenboer. En ff verse meuk scoren natuurlijk.quote:
Gaat die al vroeg open?quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mogguh! Ff buurten bij onze oliebollenboer. En ff verse meuk scoren natuurlijk.
Is de bakkerij van de vader van een goeie vriend. Staan al flink wat uurtjes achter het vet. En ik mag altijd naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is de bakkerij van de vader van een goeie vriend. Staan al flink wat uurtjes achter het vet. En ik mag altijd naar binnen
Zo. En ik kan weer volgevroten me bed in!quote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:08 schreef WWolfy het volgende:
Oh hey, de nacht is alweer voorbij
Mogguh
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo. En ik kan weer volgevroten me bed in!
kom maar halen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh schedels, waar blijft de koffie?
Dus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, spring nu in de auto
[ afbeelding ]
Ik mocht AchJa's auto lenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |