En de rest van het jaar zeker weer last van madame haar ellende hebben... Ik ken het.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dat die vrouw niet even vriendelijk vraagt of ik wil stoppen, in plaats van als een NSBer anoniem te bellen
quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
geen paniek. BB doet het heus nog wel een keer.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
geen paniek. BB doet het heus nog wel een keer.
Zekers. Alleen zonder te janken als ik gepakt werd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Stelletje bejaarden, niemand ooit jong geweest hier?
Zeg ouwe zuipschuit......ff dimmen ja?quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Jawel, maar nooit iemand voor nsb-er uitgemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Ik zeurde als een baas over die kut bejaarden, het kon alleen nog lang niet online.quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. Alleen zonder te janken als ik gepakt werd.
Wij waren veel erger... Alleen was de vergrijzing nog niet toegeslagen, derhalve weinig/ minder zeur bejaarden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg ouwe zuipschuit......ff dimmen ja?
Ook ikben jong geweest
Ik zeur nog steeds over die kut bejaarden, alleen doe ik het niet onlinequote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zeurde als een baas over die kut bejaarden, het kon alleen nog lang niet online.
Jawel maar er is hier zoveel politie dat het gewoon echt niet gaat. Dus nooit met vuurwerk gekloot.quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
Thuis kon ik dat niet. Als ik zeek over iets wat mijn eigen schuld was kreeg ik een schop na.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zeurde als een baas over die kut bejaarden, het kon alleen nog lang niet online.
Snoep jatten bij de SRV man: Check!quote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij waren veel erger... Alleen was de vergrijzing nog niet toegeslagen, derhalve weinig/ minder zeur bejaarden.
En je vertelde het de meester ook als iemand bij je af keekquote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thuis kon ik dat niet. Als ik zeek over iets wat mijn eigen schuld was kreeg ik een schop na.
Tuurlijk. Ga lekker zelf leren fucking conjo!quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En je vertelde het de meester ook als iemand bij je af keek??
nee. Jij wel?quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En je vertelde het de meester ook als iemand bij je af keek??
Kortom, je zeikte in select gezelschap, in een soort van FOK zolderkamerautistengroepje. Alleen dan real life.quote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thuis kon ik dat niet. Als ik zeek over iets wat mijn eigen schuld was kreeg ik een schop na.
meester meester!!quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga lekker zelf leren fucking conjo!
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kortom, je zeikte in select gezelschap, in een soort van FOK zolderkamerautistengroepje. Alleen dan real life.
De jeugd van tegenwoordig....![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo van de NSB mentaliteit
Dat, we waren geen haar beter.quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snoep jatten bij de SRV man: Check!
Fikkie stoken: Check
Stiekum bier drinken: Check
Tandjes tuffen: Check
Roken: Check
Pak slaag krijgen van ouders: Check
Niet zo... gewoon door de klas schreeuw: EY MOGOOL KIJK OP JE EIGEN BLAADJEquote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
meester meester!!
Zeg gewoon tegen die vent dat die niet moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |