quote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Snitches get stitches, dan maar op dezelfde achterbakse manier
BB Doe mij eens even een lol en steek je kop even in een emmer met ijskoud water om af te koelenquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, zelf hetzelfde delict plegen en dan anderen verraden, wat een onzin
Eerst even kijken wat desbetreffende man/vrouw te zeggen heeft, niet goed, krijgen ze net zo hard een boete van 100,-quote:
Leg ik wel eens uit :p, via een PB.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef EllaN het volgende:
Maar heeft Vronsky al verteld of hij nou Griekenland is verhuisd of niet?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Snitches get stitches, dan maar op dezelfde achterbakse manier
Jij gaat dus weer aan de 151?quote:Op maandag 30 december 2013 21:24 schreef Wasmachinu het volgende:
Zuipen tot je nek kraakt van dat geld joh. Zelfs daar heb je meer aan danvuurwerk
Zijn er ook mensen die vuurwerk kopen en er geen plezier van hebben dan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:26 schreef vronsky2.0 het volgende:
Niets mis met vuurwerk kopen, als je er maar plezier van hebt :p.
Blijkbaar zijn er ook mensen die veel geld uitgeven aan vuurwerk, waarna het ze nog meer geld kostquote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die vuurwerk kopen en er geen plezier van hebben dan?
Hahah denk het niet man, hou het deze keer wat tammer. Denk ook niet dat ze het hebben waar ik ben. Wat zijn jou plannen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er ook mensen die veel geld uitgeven aan vuurwerk, waarna het ze nog meer geld kost
Beetje zuipfen mitt und bei freunden! Flesje russisch water. Vermaak ik me wel meequote:Op maandag 30 december 2013 21:28 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hahah denk het niet man, hou het deze keer wat tammer. Denk ook niet dat ze het hebben waar ik ben. Wat zijn jou plannen?
Altijd goed. Ik ben bij Bigger Better in de Brabanthallen, denk dat daar alleen standaardgedoe verkocht word.quote:Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Beetje zuipfen mitt und bei freunden! Flesje russisch water. Vermaak ik me wel mee
Je rookte toch niet? Enne waar haal jij je peuken? 5 eu per pakje wil ik ook wel weer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar goed, einde emoties. 20 pakken peuken lichter en iets wat niet meer gebeurd, worth it.
Roken is veelste duurquote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je rookte toch niet? Enne waar haal jij je peuken? 5 eu per pakje wil ik ook wel weer.
Ik rook niet nee.quote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je rookte toch niet? Enne waar haal jij je peuken? 5 eu per pakje wil ik ook wel weer.
Oei jongeman, ik bespeur hier een artikel 267, Titel XVI, Tweede boek van het Wetboek van Strafrecht.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdetyfus, hoor je ineens
"Goedendag Politie"
Hoppa. 100 euro boete, kkr NSB'ers
Het is me een genoegenquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oei jongeman, ik bespeur hier een artikel 267, Titel XVI, Tweede boek van het Wetboek van Strafrecht.
Tevens bedankt voor het financieren van mijn stufi voor de maand januari van 2014.![]()
geen paniek. BB doet het heus nog wel een keer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef EllaN het volgende:
Wie gaat mijn stufi dan financieren? Mijn allerlaatste maand stufi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |