Tuurlijk! Elk verstandig mens zou dat doen.quote:
Toch wel grappig dat iemand die bij de krijgsmacht wilt zo dom en onwetend blijft rondstrooien met "NSB-er"quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Die NSB'er... Morgen even irritant doen
Ben jij er ook 1 dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Elk verstandig mens zou dat doen.
[..]
Toch wel grappig dat iemand die bij de krijgsmacht wilt zo dom en onwetend blijft rondstrooien met "NSB-er"
Nah, is al een tijdje opgeheven.quote:
Niks geen onrecht hoor, alleen laf.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, is al een tijdje opgeheven.
Blijf je zo dom doen en zeuren om je verschrikkelijke onrecht? Ik verwijs je door naar Werk, Geldzaken & Recht
Laf?! Hij doet zijn werk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niks geen onrecht hoor, alleen laf.
Laf? Omdat je een bekeuring krijgt?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niks geen onrecht hoor, alleen laf.
Nee, dat die vrouw niet even vriendelijk vraagt of ik wil stoppen, in plaats van als een NSBer anoniem te bellenquote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laf? Omdat je een bekeuring krijgt?
Is gewoon een politie agent... En jij een mogool. Dus even kappen met dat ge-nsb van je.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dat die vrouw niet even vriendelijk vraagt of ik wil stoppen, in plaats van als een NSBer anoniem te bellen
Weet je wat ik laf niet stoer vind?quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dat die vrouw niet even vriendelijk vraagt of ik wil stoppen, in plaats van als een NSBer anoniem te bellen
Goed punt, ik zat al te denken dat als er ooit weer een schietpartij bij mij voor de deur plaats vind ik eerst aan de schutters moet vragen of ze willen ophouden in plaats van 112 bellenquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is gewoon een politie agent... En jij een mogool. Dus even kappen met dat ge-nsb van je.
Enne je bent met iets bezig dat niet mag. PUNT. Einde zeiken. Je vraagt toch ook niet eerst aan een inbreker of hij alles terug zet en weg gaat en pas bij herhaling de politie bellen?
EN JA dit is gewoon een goeie vergelijking.
De politie agent is geen nsber, de man/vrouw 2 huizen verderop die zich eraan irriteert, gelukkig hebben die kinderen die na oud en nieuw ook nog afsteken, zal meneer agent er wel even op af sturenquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is gewoon een politie agent... En jij een mogool. Dus even kappen met dat ge-nsb van je.
Enne je bent met iets bezig dat niet mag. PUNT. Einde zeiken. Je vraagt toch ook niet eerst aan een inbreker of hij alles terug zet en weg gaat en pas bij herhaling de politie bellen?
EN JA dit is gewoon een goeie vergelijking.
Boos, en opgeluchtquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ff serieus BB, hoe voel je je nu?
En dan anderen een NSBer noemen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De politie agent is geen nsber, de man/vrouw 2 huizen verderop die zich eraan irriteert, gelukkig hebben die kinderen die na oud en nieuw ook nog afsteken, zal meneer agent er wel even op af sturen
Als jij dan zo mans bent ga je er toch zelf op af.quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De politie agent is geen nsber, de man/vrouw 2 huizen verderop die zich eraan irriteert, gelukkig hebben die kinderen die na oud en nieuw ook nog afsteken, zal meneer agent er wel even op af sturen
Babypijl fluitquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Welke van deze had je afgestoken BB?
[ afbeelding ]
ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als jij dan zo mans bent ga je er toch zelf op af.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Snitches get stitches, dan maar op dezelfde achterbakse manier
quote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Snitches get stitches, dan maar op dezelfde achterbakse manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |