Lees jouw posts nog eens voor je dat durft te beweren.quote:
Bedankt voor de topic changequote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk is dit verbazingwekkend genoeg nog best een aardige serie
Te veel waarschijnlijk. Eigen boontjes doppen ipv bij anderen janken.quote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goddomme... Ben je ooit buiten geweest?
Fucking snitch.quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga lekker zelf leren fucking conjo!
Wit voetje halen jup. Zodat ik zelf meer kon flikkenquote:
De enige reden om te kijken was Eva Bouwhuis...quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk is dit verbazingwekkend genoeg nog best een aardige serie
quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige reden om te kijken was Eva Bouwhuis...
quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige reden om te kijken was Eva Bouwhuis...
Je had geen vrienden?quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te veel waarschijnlijk. Eigen boontjes doppen ipv bij anderen janken.
Maar je vrienden waren erbij dus net zo pissig. Wij (ik) bekijk het nu vanaf de agent/buurvrouws punt.quote:
Ik dacht dat je voor Eckel ging.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, maar indertijd zou Timon de Graeff toch meer mijn type zijn geweest
Denk ik help je evenquote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor Eckel ging.no homo
Nah, een man met langere haren dan ikquote:
Prototype plichtige.quote:Op maandag 30 december 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, een man met langere haren dan ik
Maar wel leuke irritante humor van hem
Was de dienstplicht toen nog niet opgeschort?quote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prototype plichtige.
En Mamaris was gewoon een vuile kut hoer.
Als de serie er daardoor beter van geworden isquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef AchJa het volgende:
Overigens al die bakvulling bij combat ken ik... Was 13 paluabt.
Hebben nog in het script lopen te strepen...![]()
Dienstplicht was net opgeschort.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was de dienstplicht toen nog niet opgeschort?
Ik heb net de stalk aflevering over haar achter de rug. Maar eigenlijk gaan beide dames wel redelijk makkelijk met de benen wijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |