Luie jongenquote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onbekend. Vertel eens? (weinig zin om zelf te googlen)
http://www.volkskrant.nl/(...)itatie-van-Rob.dhtmlquote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onbekend. Vertel eens? (weinig zin om zelf te googlen)
quote:
quote:Op 13 mei 1986 gaf de Lamid Spijkers de kwalificatie "politiek crimineel" mee. Het jaar daarop werd Spijkers psychiatrisch onderzocht. Hij werd als paranoïde en schizofreen omschreven, en kwam in de WAO terecht.
Ja dat maak ik er ook uit opquote:Op maandag 30 december 2013 23:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het verhaal loopt nog als ik me niet vergis.
Zo te lezen drie jaar geleden ten einde...quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat maak ik er ook uit op![]()
Hoezo doofpot
27 jaar laterquote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo te lezen drie jaar geleden ten einde...
http://onderzoek.incontxt(...)_de_affaire_spijkers
Staat me nog het verhaal bij van de opvolgend kampcommandant van Harstad, Noorwegen, die erachter kwam dat zijn dochter de lakens had gedeeld met een Nederlandse marinier. Heeft hij pislink een alle hens laten houden waarin hij eisde dat die vent een stap naar voren zou dien.quote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef AchJa het volgende:
Overigens kwamen er in Seedorf ook regelmatig dames langs bij het ochtend appel, die moesten dan aanwijzen wie de vader van het toekomstige kind was... (Duitse regelgeving was gunstig voor de moeders) Echter werden er steevast meerdere figuren aangewezen...
Een beetje van hetzelfde laken een pak idd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Staat me nog het verhaal bij van de opvolgend kampcommandant van Harstad, Noorwegen, die erachter kwam dat zijn dochter de lakens had gedeeld met een Nederlandse marinier. Heeft hij pislink een alle hens laten houden waarin hij eisde dat die vent een stap naar voren zou dien.
Toen een man of twintig naar voren stapte ging hij nog woester weer weg..
Nope. Naar nu wel!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Staat me nog het verhaal bij van de opvolgend kampcommandant van Harstad, Noorwegen, die erachter kwam dat zijn dochter de lakens had gedeeld met een Nederlandse marinier. Heeft hij pislink een alle hens laten houden waarin hij eisde dat die vent een stap naar voren zou dien.
Had ze ook alle 20 gedaan of was het een mooie groepsactie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stomme garnaal dat hij ook isquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Thaboel het volgende:
Ook niet...
BB ook een ban te pakken.
Dat zekerquote:
Yup.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef Rave_NL het volgende:
Maar als je over Spijkers niet wist, ken je dan het verhaal van Majoor Klaas "Saté" Jol?
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Thaboel het volgende:
Ook niet...
BB ook een ban te pakken.
Ik heb geen ideequote:
Het zal toch niet om de "NSB" opmerkingen gaan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Als ik naar zijn Pohi kijk, poste hij hier, in R49 en in FEE / Vuurwerk topic #24 - D-day is coming
Noch hier noch in R49 heb ik hem iets banwaardigs zien posten dus er zullen wel wat posts verdwenen zijn uit het FEE topic
Die heeft hij alleen maar hier geplaatst zover ik weetquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal toch niet om de "NSB" opmerkingen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |