Oh wacht iPhone...quote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een vrij ruime collectie muziek, alles bij elkaar toch zo'n 30GB gewoon op lossles kwaliteit. En met een iPhone van 8GB komt dat niet echt ten goede, vandaar streamen
Enige nadeel idd.quote:Op maandag 30 december 2013 15:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht iPhone...![]()
Houten kaak extra kaartje...
quote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dit voldeed bij ons ook prima
[ afbeelding ]
Nja veel android telefoons hebben ook al geen ruimte meer voor een SD kaart, mijn HTC One iig niet. D:quote:Op maandag 30 december 2013 15:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is voor mij al reden genoeg om nooit aan die rommel te beginnen.
S2 heerlijke telefoon! Alleen nog geen enkele customrom gevonden die me bevalt.quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef vronsky2.0 het volgende:
[..]
Nja veel android telefoons hebben ook al geen ruimte meer voor een SD kaart, mijn HTC One iig niet. D:
Vuurwerk mag je nu nog niet afsteken.quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nah, Cat.1 vuurwerk waarvan die dacht dat dat niet afgestoken mocht wordenKent de wet niet
Categorie 1 dus welquote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vuurwerk mag je nu nog niet afsteken.
Wat moet je met die treklintjesquote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Categorie 1 dus wel
Anders zou ik nu wel bij HALT zitten of niet?
Nee dat is gay.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat moet je met die treklintjes
Gvd zegquote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kopen ER?
[ afbeelding ]
gr gr
Als je er lol in hebt, doenquote:Op maandag 30 december 2013 16:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben nogal vuurwerk gek3 maandsalarissen
Mamoeten?quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je er lol in hebt, doen![]()
Zelf vind ik het zonde van m'n geld.
Enige wat ik heb is carbid en wat Mamoeten
Nitraatquote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mamoeten?
Toch niet deze he
[ afbeelding ]
![]()
Dan zoek je een ander model uit, bij appel heb je die keus niet.quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef vronsky2.0 het volgende:
[..]
Nja veel android telefoons hebben ook al geen ruimte meer voor een SD kaart, mijn HTC One iig niet. D:
Nee hoor, oom agent even op de wet gewezen waar hij nog niet van op de hoogte wasquote:
Neen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, wel zonder vlam, iets minder maarja, knallen zeker lekker. Zou C4 nog cobra 6 hebben?
De wet gewezen? Of hem met de staart tussen de benen vermeld waar jij van op de hoogte bent?quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee hoor, oom agent even op de wet gewezen waar hij nog niet van op de hoogte wasNa controle een fijne dag toegewenst gekregen.
Heb hem verteld dat het gewoon legaal is.quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De wet gewezen? Of hem met de staart tussen de benen vermeld waar jij van op de hoogte bent?
Oh oke. Want meneer agent is natuurlijk van elk stuk voorwerk op de hoogte van wat het is... Zeg dan gewoon dat je een gesprek bent aangegaan ipv 'hem de wet gelezen'quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb hem verteld dat het gewoon legaal is.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh oke. Want meneer agent is natuurlijk van elk stuk voorwerk op de hoogte van wat het is... Zeg dan gewoon dat je een gesprek bent aangegaan ipv 'hem de wet gelezen'
Fucking conjo...
Schaapjesquote:
En een paar kippen. verse eieren elke dagquote:
ohh, jammerquote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet die Uggs, maar dat wollen beest wat ze aan heeft.
Om te laten zien dat ik Starbucks een héle goede koffie vind schenken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom post je nou een foto van jezelf?
Niks lekkerders dan dat, met een friet met van Smullers en een kroketje daar uit de muurquote:
Ze bezorgen ook op bivak.quote:Op maandag 30 december 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Nog nooit Smullers op, wat is deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |