Say whut nigga?quote:
Is frans..quote:
Ik zal jou eens aan het spit rijgen, vlerk!!quote:Op maandag 30 december 2013 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je de kat al aan het spit geregen?
Kom danquote:Op maandag 30 december 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aan het spit rijgen, vlerk!!
Je plaatje is stukquote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor, speknek!
[ afbeelding ]
Niet in het frans...quote:
+1quote:Op maandag 30 december 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
make that the cat wise![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn niet in Frankrijk.
Ohh, niet met een 3D printer?quote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel net een stokbroodje heb zitten downloaden
Ik heb geen 3D printer nodig, ik kan alles in elkaar origamiënquote:Op maandag 30 december 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, niet met een 3D printer?
Pauper
Ja zeg, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen 3D printer nodig, ik kan alles in elkaar origamiën
Zet maar een muziekje aanquote:Op maandag 30 december 2013 13:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja zeg, zo kan ik het ook.
Zullen we btw eens gaan swingen?
Maar met deze spelling vond ik het mooier.quote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn niet in Frankrijk.
quote:Oliebol doet denken aan een pussig gezwel met krenten aan de buitenkant als zwarte mee-eters. Even knijpen en het vet spuit eruit. Sopt in je mond als een spons. Absoluut oneetbare viezigheid.
Iedereen doet dus eigenlijk zijn/haar best om een oliebol af te kraken met een zo leuk mogelijke belediging...quote:
Komt het idd op neer. daarbij, de een vind een kleffe bol lekker, de ander weer niet. Kortom, smaken verschillen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iedereen doet dus eigenlijk zijn/haar best om een oliebol af te kraken met een zo leuk mogelijke belediging...
Slecht eten = slecht eten dus die vlieger gaat niet echt op.quote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt het idd op neer. daarbij, de een vind een kleffe bol lekker, de ander weer niet. Kortom, smaken verschillen.
Vetgedrukte ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Slecht eten = slecht eten dus die vlieger gaat niet echt op.
Maar dat uitzichtloze afbranden gaat me steeds zo ver.
Had ook kunnen staan: De olie was veel te vettig en daardoor niet lekker om te eten.
En durf het gewoon aan te geven bij je oliebollen bakker.
Een aangebrand ei blijft een aangebrand ei.quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vetgedrukte ben ik het niet mee eens.
Slecht eten verschilt per persoon, hoe dat dat beleefd.
Komt dat laatste door "van horen zeggen"?quote:Op maandag 30 december 2013 14:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een aangebrand ei blijft een aangebrand ei.
Tuurlijk verschilt iedereen van smaakt maar als het echt kut is t dat voor iedereen hetzelfde.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen Spotify en youtube meer in de trein.
De wereld gaat kapot
Nee, als er 30kg zout op je patat zit zal iedereen het te zout vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt dat laatste door "van horen zeggen"?
Als pietje, geert, henk, bart etc zeggen dat die tent kut is, vind jantje die dan ook kut? Misschien vind hij de oliebol, of friet bij eerder bekritiseerde tent wel lekker.
Btw, een aangebrand ei smaakt best, ziet er alleen niet uit
Huh?? Hoezo niet??quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen Spotify en youtube meer in de trein.
De wereld gaat kapot
Ooo, wilde net zeggen, gratis wifi, werkt toch bagger. Gewoon 4G in de trein streamenquote:Op maandag 30 december 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/366(...)rein-toegestaan.html
Ruimte besparing.quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef AchJa het volgende:
Waarom zou je überhaupt willen streamen...
Tegenwoordig prik je zonder problemen 64 gig in je phone... Ruimte besparing is geen argument.quote:
dit voldeed bij ons ook primaquote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef AchJa het volgende:
Waarom zou je überhaupt willen streamen...
Mwoah, ik heb een vrij ruime collectie muziek, alles bij elkaar toch zo'n 30GB gewoon op lossles kwaliteit. En met een iPhone van 8GB komt dat niet echt ten goede, vandaar streamenquote:Op maandag 30 december 2013 14:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig prik je zonder problemen 64 gig in je phone... Ruimte besparing is geen argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |