Daar gingen die lui wat van vinden...quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de serie er daardoor beter van geworden is
Ow ja, onze eigen tailhook affairequote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dienstplicht was net opgeschort.
En zo rolden de dames bij defensie... Tot Anja ging klagen.
Dat gele Mil.Rijbewijs heb ik ook nog ergens liggenquote:
Toen commissie Staal, toen kon niks meer...quote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, onze eigen tailhook affaire
Is nog steeds.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat gele Mil.Rijbewijs heb ik ook nog ergens liggen
Ik meende dat daar op youtube een filmpje van isquote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef AchJa het volgende:
Overigens kwamen er in Seedorf ook regelmatig dames langs bij het ochtend appel, die moesten dan aanwijzen wie de vader van het toekomstige kind was... (Duitse regelgeving was gunstig voor de moeders) Echter werden er steevast meerdere figuren aangewezen...
Niet alleen bij defensie zo hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen commissie Staal, toen kon niks meer...![]()
Dat noem ik geen dames, maar profiterende slettenquote:Op maandag 30 december 2013 22:55 schreef AchJa het volgende:
Overigens kwamen er in Seedorf ook regelmatig dames langs bij het ochtend appel, die moesten dan aanwijzen wie de vader van het toekomstige kind was... (Duitse regelgeving was gunstig voor de moeders) Echter werden er steevast meerdere figuren aangewezen...
Waren het ook. NATO matrassen in de volksmond. Werd ook uit en ten treure voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat noem ik geen dames, maar profiterende sletten
NSN: 69-69?quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waren het ook. NATO matrassen in de volksmond. Werd ook uit en ten treure voor gewaarschuwd.
Stond het toen van NAVO-SLET-NUMMER?quote:
Meer maals. Zijn ook doden door gevallen dacht ik.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Is het in het echt wel eens gebeurt dat iemand gewoon het gebied inrijdt waar een live schietoefening plaats vindt?
Auch. Enige wat mij eigenlijk bijgebleven is was de hele rel rond de dienstplichtige die overleed nadat een oefenmijn een echte bleek te zijnquote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meer maals. Zijn ook doden door gevallen dacht ik.
Hoeveel keer wil je horen? Ik ben zelf meerdere malen het doelengebied in gereden en 1 keer de zwaarste springput van Europa voorbij gereden vlak voor het klap moment, allemaal dankzij officieren kaartlees skills...quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Is het in het echt wel eens gebeurt dat iemand gewoon het gebied inrijdt waar een live schietoefening plaats vindt?
Dafuq? Dat is een knappequote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch. Enige wat mij eigenlijk bijgebleven is was de hele rel rond de dienstplichtige die overleed nadat een oefenmijn een echte bleek te zijn
OKE danquote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel keer wil je horen? Ik ben zelf meerdere malen het doelengebied in gereden en 1 keer de zwaarste springput van Europa voorbij gereden vlak voor het klap moment, allemaal dankzij officieren kaartlees skills...![]()
+5 anderen zegt de link van MM.quote:
Onbekend. Vertel eens? (weinig zin om zelf te googlen)quote:Op maandag 30 december 2013 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het bekendste verhaal is van Spijkers. Vanwege de nasleep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |