SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Vergeet dan niet een bloem in je haar te doenquote:Op zondag 29 december 2013 18:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga eens even naar Scarborough Fair.
Een bloempot kunnen ze krijgen johquote:Op zondag 29 december 2013 18:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vergeet dan niet een bloem in je haar te doen
I was tempted om de TT 'Close to Close to the edge' te noemenquote:
U kunt de TT ten alle tijden wijzigenquote:Op zondag 29 december 2013 18:22 schreef Molurus het volgende:
Saaie TT. Doe dan "Simon & Arnie" ofzo.
De heldquote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Gehenna het volgende:
Hier heeft Johan Derksen echt een schurfthekel aan vertelde hij ooit
El Condor Pasa?quote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
Vet, mn vader vertelt.net dat die vab simon en garfunkel al een eeuwenoud liedje is
Verstandigquote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik eens even mijn eigen muziek doen.
Ik hoop op 200 topics vol in the end.quote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Jovatov het volgende:
record aantal top 2000 topics, met nog twee volle dagen te gaan
Die heeft Brotherhood of Men met Kisses For Me geproduceerd. En Friet Met Mayonaise.quote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Gehenna het volgende:
Hier heeft Johan Derksen echt een schurfthekel aan vertelde hij ooit
quote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor een piepje uit de keuken komen, ik gok dat het eten zo klaar is
Baboon up a tree enzo.quote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor een piepje uit de keuken komen, ik gok dat het eten zo klaar is
Terug gegeven aan Uccie gisterenquote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft de 2 nibb-its op het moment?
Yes. De groep Yes dus.quote:
Dus nog steeds herken je Gabriel en Collins nietquote:
* Uccie geeft n00bie de nibb-itsquote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft de 2 nibb-its op het moment?
record van vorig jaar vebrokenquote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef FritsFlits het volgende:
Opeens allemaal mensen hier die er bijna nooit zijn
dacht al, klinkt als Sting maar dan experimenteel. Dan moet het Genesis wel zijnquote:
Thnxquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Damn, zijn er hier mensen die Gentle Giant kennen?
En ook Anderson dus niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus nog steeds herken je Gabriel en Collins niet
1897 -- Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint 1984 25-dec 19.00-20.00quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
record van vorig jaar vebroken
als je wint hebt je vrienden....
staat die er nog in overigens ?
lees mijn post hierbovenquote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aah tof, dankquote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/alles
Hier kan je voor alle jaren zoeken op artiest.
En dat is het dus níet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
dacht al, klinkt als Sting maar dan experimenteel. Dan moet het Genesis wel zijn
Ik ken iemand die het verschil tussen Marillion en Genesis niet hoort.quote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is geen fail, dat is nog altijd een betere oplossing dan dezelfde TT laten staan.quote:
Fish lijkt dan ook nog wel behoorlijk veel op Gabriel, qua stem.quote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het verschil tussen Marillion en Genesis niet hoort.
Dit moet er gewoon uitquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Uccie het volgende:
Vage shizzle dit...dit gaat niet mijn favoriet worden
wel toch?quote:
Dan mag je ook iets rustiger reagerenquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is geen fail, dat is nog altijd een betere oplossing dan dezelfde TT laten staan.
Nou... dat schotse accent is toch wel heel obvious vind ik.quote:Op zondag 29 december 2013 18:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fish lijkt dan ook nog wel behoorlijk veel op Gabriel, qua stem.
http://www.songteksten.nl(...)scarborough-fair.htmquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is geen fail, dat is nog altijd een betere oplossing dan dezelfde TT laten staan.
Nou blijkbaar vinden mensen die erg leuk...maar dan moeten ze even doorstemmen, dat het net in de nacht valt.quote:
Ik strijd voor de rechten van de LARP-muziek.quote:
GTAquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Doe mij maar gewoon Owner Of A Lonely Heart...
Bijna ongelooflijk dat dit dezelfde band is.quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Precies, De 2 Trevors hebben veel toegevoegd. Het werd luisterbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Is inmiddels immuun zoals hij praatquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Ferdo het volgende:
In het eerste jaar dat dit erin stond was het nog in de nacht weggemoffeld, toen Bert daar nog zat (toen van 1 tot 6, dacht ik zelfs)
quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Gehenna het volgende:
Volgend jaar The Soft Machine met Third erin
Zou trouwens wel een goede grap zijn. Massaal stemmen op nummers die 7, 8, 9 minuten duren. Dan komen ze bij Radio 2 niet over met de lijstquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind het overigens wel enorm tof, dat dit toch niet zo radio-vriendelijk nummer er behoorlijk hoog in staat.
Volgend jaar The Soft Machine met Third erin
Het zou helpen als ze zouden klinken alsof ze in elk geval hetzelfde nummer zouden spelen/zingen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies, De 2 Trevors hebben veel toegevoegd. Het werd luisterbaar.
The Horror..quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een goede grap zijn. Massaal stemmen op nummers die 7, 8, 9 minuten duren. Dan komen ze bij Radio 2 niet over met de lijst
https://rateyourmusic.com/~Gehennaquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin me zo langzaam aan af te vragen wat er allemaal in jouw platenkast staat!
De groep Yes dus, met Jon Anderson, en ook onder andere ook met Steve Howequote:
Beginnen ze toch gewoon een paar uur eerder, is voor mij geen straf en ik zie het probleem nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een goede grap zijn. Massaal stemmen op nummers die 7, 8, 9 minuten duren. Dan komen ze bij Radio 2 niet over met de lijst
Dat lijkt me aanstellerij, de verschillen liggen er duimendik bovenop.quote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het verschil tussen Marillion en Genesis niet hoort.
Eerste wat ik zie is een foto van Zappa, ik bedoel maar.quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
https://rateyourmusic.com/~Gehenna
owquote:
Het probleem is dat de meeste nummers boven de 5 minuten kut zijnquote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beginnen ze toch gewoon een paar uur eerder, is voor mij geen straf en ik zie het probleem niet
Dan beginnen ze nog eerder, de eerste top 2000 begon ook niet op eerste kerstdag al, dacht ik.quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Vind je? Ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meeste nummers boven de 5 minuten kut zijn
Strawberry Fields met maar 1 vd 2 luidsprekers is ook erg leuk.quote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
Met een kapotte luidspreker erg interessant trouwens
Had daar straks er 1quote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strawberry Fields met maar 1 vd 2 luidsprekers is ook erg leuk.
tweede kerstdagquote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan beginnen ze nog eerder, de eerste top 2000 begon ook niet op eerste kerstdag al, dacht ik.
Blof was nog episch geweest na Yesquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
Als je Beatles-nummers tussen andere nummers door hoort, ga je ze NOG meer waarderen dan wanneer je al hun nummers op een rij hoort.
Als je het niet binnen 4 minuten kunt zeggen, zeg het dan maar helemaal nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb juist het tegenovergestelde
Dat is zeker waarquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
Als je Beatles-nummers tussen andere nummers door hoort, ga je ze NOG meer waarderen dan wanneer je al hun nummers op een rij hoort.
of eleanor rigbyquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 26 december om 00:00 uur, tot en met 2008. Werd ondoenlijk omdat veel nummers uit de jaren zestig uit de lijst vielen, ten gunste van recentere platen, die over het algemeen langer zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan beginnen ze nog eerder, de eerste top 2000 begon ook niet op eerste kerstdag al, dacht ik.
Zo lang A Day In The Life het maar goed doetquote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef Jovatov het volgende:
Wel flink gehakt in Sgt. Pepper, maar dees is ook fijn
Dan kan je nooit meer muziek maken, want alles is al een keer verteldquote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je het niet binnen 4 minuten kunt zeggen, zeg het dan maar helemaal niet
Ik wil die stoel horen piepen aan het eind!!!quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo lang A Day In The Life het maar goed doet
Ik vind eigenlijk alleen de nummers van Blöf uit hun begintijd leuk. Tegenwoordig vind ik ze te generiek klinken.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik wil die stoel horen piepen aan het eind!!!
Hermelientasje?quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 pakt alvast haar groene tasje voor zometeen
sowieso Beatles is erg interssant om met 1 oortje te luisteren, dan hoor je ze praten enzoquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 pakt alvast haar groene tasje voor zometeen
Mijn favoriete Beatles-nummerquote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo lang A Day In The Life het maar goed doet
quote:Op zondag 29 december 2013 18:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
sowieso Beatles is erg interssant om met 1 oortje te luisteren, dan hoor je ze praten enzo
REM
quote:Op zondag 29 december 2013 18:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
die is toch niet groen?[ afbeelding ]
Let it be en Come Together, Al zijn de originelen van Kane beter.quote:
Jajaquote:Op zondag 29 december 2013 18:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Let it be en Come Together, Al zijn de originelen van Kane beter.
mijn grote liefdequote:
Goede keus. Jammer dat Girl daar dan boven staat.quote:
als ze nou al die zooi uit 2012 eb 2013 niet zouden toestaan, had deze tenminste 1800 gestaan...quote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
1897 -- Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint 1984 25-dec 19.00-20.00
Wereldhitquote:Op zondag 29 december 2013 18:36 schreef FritsFlits het volgende:
George Baker Selection - Little Green Bag
quote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
George Baker Selection
[ afbeelding ]
Dit is meer een plaatje voor bij Anna Kendrick, als die de lijst ooit haalt.quote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
George Baker Selection
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Uccie het volgende:
Als George Baker en Lee towers een duet opnemen....is het dan de Leen Bakker Collection?
Als George Baker en Lee towers een duet opnemen....is het dan de Leen Bakker Collection?
Vooral commercieelquote:Op zondag 29 december 2013 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
"Little Green Bag" is probleemloos één van de beste nummers van Nederlandse bodem.
Nou, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 29 december 2013 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
"Little Green Bag" is probleemloos één van de beste nummers van Nederlandse bodem.
Klinkt foutquote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Uccie het volgende:
Uiteraard.quote:Op zondag 29 december 2013 18:38 schreef Gehenna het volgende:
De beste man een tijdje terug nog live gezien. Hij zong mee met een bandje en het was gewoon wachten tot hij deze ging spelen, wat in en in triest verder_!
Iedereen ging wel 2x los, toen hij 2 x Uma Paluma Blanca speelde
Nee hoor, Girl is mijn andere grote liefdequote:Op zondag 29 december 2013 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus. Jammer dat Girl daar dan boven staat.
You never walk alone with a little green bagquote:
Nee, frustrerend is hetquote:Op zondag 29 december 2013 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die roze en groene willen maar niet met elkaar in de maat....
Popcorn dan?quote:Op zondag 29 december 2013 18:38 schreef Zaktabak het volgende:
KLB / We hebben 'em hoor, de allergrootste oorworm in de popgeschiedenis.
Tijdje oud maar ik moet hem even kicken hier
En bedanktquote:
Herman van Veen heeft deze gecoverd. Ik vind deze wel mooi, maar het origineel is nog mooier.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ik heb haar net ontslagen.
weet ikquote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Herman van Veen heeft deze gecoverd.
Mee eensquote:Ik vind deze wel mooi, maar het origineel is nog mooier.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Die van Leonard is inderdaad nog mooier
Je zou het bijna denken.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft herman dit in een aquarium opgenomen oid?
Leonard Cohenquote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Staat er niet meer in. Niet van Hot Butter, niet van de Popcornmakers, niet van Anarchic System...geen enkele uitvoering.quote:
Verbaast me niks!quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
Ah dezelfde stemmers als Butterfly kisses...en een paar Herman fans erbij
dat was "Spetter spieter spater lekker in het water"quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft herman dit in een aquarium opgenomen oid?
Veel mooier zelfs, ondanks Herman.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
quote:
Moet hij nog even z'n best doen met ademenquote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Postbus100 het volgende:
Eigenlijk wil ik nog steeds een keer naar een concert van Herman van Veen, voordat hij stopt met ademen optreden. Wie weet in november ofzo
Vergeet Frank Boeijen niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Nou ik ken een versie van Frank Boeijen samen met Jasmine die ook erg mooi is.quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Molurus het volgende:
Als je niet denkt dat het beter wordt dan het origineel dan moet je gewoon niet coveren, imho.
Jezus viste misschien in zijn vrije tijd?quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]Hij had wel vissers als volgers -> Lucas 5:11
WAAROM WEET IK DIT ALS ÜBERATHEÏST
quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat was "Spetter spieter spater lekker in het water"
smakelijk!quote:
Understatementquote:
Hij was ook een Visser, naar mensen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]Hij had wel vissers als volgers -> Lucas 5:11
WAAROM WEET IK DIT ALS ATHEÏST
Ha, hoe herkenbaar! Dat heb ik ook met bepaalde nummers die ik vroeger op cassette had staan. Nog altijd klinkt de echo van de omringende nummers doorquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Knip het volgende:
Toen muziek nog op cassettebandjes werd opgenomen heb ik een keer een compilatie gemaakt met dit nummer er op, na dit nummer kwam Don't look back van Boston. Nog steeds voel ik de opbouwende spanning naar de scheurende gitaren.
Groot deel van zijn leven is niet beschreven, dus wie weet iddquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jezus viste misschien in zijn vrije tijd?
Op zich geen rare hobby, als je toch over het water kan lopen.
Kerstbrood van vorig jaar?quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat er bij Uccie op het menu staat?
[ afbeelding ]
In 1969 al wel, hoor.quote:
Yep. En het laatste concert van Ziggy & the Spiders from Mars in London...quote:
aapies kijken...quote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat is het nut van dat top2000 cafe eilk?
Op TV komen natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
meeting plek voor Fokkersquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kun je onder het genot van een drankje aapjes dj's kijken.quote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit er ook, waar is iedereen?quote:
Ja precies en zo denkt iedereen er nu over. Vreselijk. 2 jaar geleden was dat totaal niet, deed je popie jopie keken mensen je aan alsof je niet goed was.quote:
Met of zonder Freddie Mercury-masker.quote:
Liever gehaktballenquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heel lekker ziet het er niet uit.
Van mij had ie 100 plaatsen hoger gemogenquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef MaJo het volgende:
Ik verbaas me er elk jaar weer over dat dit nummer van Meatloaf zo laag staat
Z'n andere zijn nog slechter?quote:
Ik kijk ook niet, mijn ogen hebben wel wat beters te doenquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies en zo denkt iedereen er nu over. Vreselijk. 2 jaar geleden was dat totaal niet, deed je popie jopie keken mensen je aan alsof je niet goed was.
En DIOquote:Op zondag 29 december 2013 18:48 schreef Molurus het volgende:
Jammer dat Tenacious D er niet in staat trouwens. Meatloaf had nog een leuke rol in de video van kickapoo.
je bent een jaar te vroeg sloompie...we zouden volgend jaar pas gaanquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit er ook, waar is iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |