Herman van Veen heeft deze gecoverd. Ik vind deze wel mooi, maar het origineel is nog mooier.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ik heb haar net ontslagen.
weet ikquote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Herman van Veen heeft deze gecoverd.
Mee eensquote:Ik vind deze wel mooi, maar het origineel is nog mooier.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Die van Leonard is inderdaad nog mooier
Je zou het bijna denken.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft herman dit in een aquarium opgenomen oid?
Leonard Cohenquote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Staat er niet meer in. Niet van Hot Butter, niet van de Popcornmakers, niet van Anarchic System...geen enkele uitvoering.quote:
Verbaast me niks!quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
Ah dezelfde stemmers als Butterfly kisses...en een paar Herman fans erbij
dat was "Spetter spieter spater lekker in het water"quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft herman dit in een aquarium opgenomen oid?
Veel mooier zelfs, ondanks Herman.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
quote:
Moet hij nog even z'n best doen met ademenquote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Postbus100 het volgende:
Eigenlijk wil ik nog steeds een keer naar een concert van Herman van Veen, voordat hij stopt met ademen optreden. Wie weet in november ofzo
Vergeet Frank Boeijen niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Nou ik ken een versie van Frank Boeijen samen met Jasmine die ook erg mooi is.quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Molurus het volgende:
Als je niet denkt dat het beter wordt dan het origineel dan moet je gewoon niet coveren, imho.
Jezus viste misschien in zijn vrije tijd?quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]Hij had wel vissers als volgers -> Lucas 5:11
WAAROM WEET IK DIT ALS ÜBERATHEÏST
quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat was "Spetter spieter spater lekker in het water"
smakelijk!quote:
Understatementquote:
Hij was ook een Visser, naar mensen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]Hij had wel vissers als volgers -> Lucas 5:11
WAAROM WEET IK DIT ALS ATHEÏST
Ha, hoe herkenbaar! Dat heb ik ook met bepaalde nummers die ik vroeger op cassette had staan. Nog altijd klinkt de echo van de omringende nummers doorquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Knip het volgende:
Toen muziek nog op cassettebandjes werd opgenomen heb ik een keer een compilatie gemaakt met dit nummer er op, na dit nummer kwam Don't look back van Boston. Nog steeds voel ik de opbouwende spanning naar de scheurende gitaren.
Groot deel van zijn leven is niet beschreven, dus wie weet iddquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jezus viste misschien in zijn vrije tijd?
Op zich geen rare hobby, als je toch over het water kan lopen.
Kerstbrood van vorig jaar?quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat er bij Uccie op het menu staat?
[ afbeelding ]
In 1969 al wel, hoor.quote:
Yep. En het laatste concert van Ziggy & the Spiders from Mars in London...quote:
aapies kijken...quote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat is het nut van dat top2000 cafe eilk?
Op TV komen natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
meeting plek voor Fokkersquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kun je onder het genot van een drankje aapjes dj's kijken.quote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit er ook, waar is iedereen?quote:
Ja precies en zo denkt iedereen er nu over. Vreselijk. 2 jaar geleden was dat totaal niet, deed je popie jopie keken mensen je aan alsof je niet goed was.quote:
Met of zonder Freddie Mercury-masker.quote:
Liever gehaktballenquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heel lekker ziet het er niet uit.
Van mij had ie 100 plaatsen hoger gemogenquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef MaJo het volgende:
Ik verbaas me er elk jaar weer over dat dit nummer van Meatloaf zo laag staat
Z'n andere zijn nog slechter?quote:
Ik kijk ook niet, mijn ogen hebben wel wat beters te doenquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies en zo denkt iedereen er nu over. Vreselijk. 2 jaar geleden was dat totaal niet, deed je popie jopie keken mensen je aan alsof je niet goed was.
En DIOquote:Op zondag 29 december 2013 18:48 schreef Molurus het volgende:
Jammer dat Tenacious D er niet in staat trouwens. Meatloaf had nog een leuke rol in de video van kickapoo.
je bent een jaar te vroeg sloompie...we zouden volgend jaar pas gaanquote:Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit er ook, waar is iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |