Ha, hoe herkenbaar! Dat heb ik ook met bepaalde nummers die ik vroeger op cassette had staan. Nog altijd klinkt de echo van de omringende nummers doorquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Knip het volgende:
Toen muziek nog op cassettebandjes werd opgenomen heb ik een keer een compilatie gemaakt met dit nummer er op, na dit nummer kwam Don't look back van Boston. Nog steeds voel ik de opbouwende spanning naar de scheurende gitaren.
Groot deel van zijn leven is niet beschreven, dus wie weet iddquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jezus viste misschien in zijn vrije tijd?
Op zich geen rare hobby, als je toch over het water kan lopen.
Kerstbrood van vorig jaar?quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat er bij Uccie op het menu staat?
[ afbeelding ]
In 1969 al wel, hoor.quote:
Yep. En het laatste concert van Ziggy & the Spiders from Mars in London...quote:
aapies kijken...quote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat is het nut van dat top2000 cafe eilk?
Op TV komen natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
meeting plek voor Fokkersquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kun je onder het genot van een drankje aapjes dj's kijken.quote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |