Verbaast me niks!quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
Ah dezelfde stemmers als Butterfly kisses...en een paar Herman fans erbij
dat was "Spetter spieter spater lekker in het water"quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft herman dit in een aquarium opgenomen oid?
Veel mooier zelfs, ondanks Herman.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Die van Leonard is inderdaad nog mooier
quote:
Moet hij nog even z'n best doen met ademenquote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Postbus100 het volgende:
Eigenlijk wil ik nog steeds een keer naar een concert van Herman van Veen, voordat hij stopt met ademen optreden. Wie weet in november ofzo
Vergeet Frank Boeijen niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef FritsFlits het volgende:
Die van Leonard is inderdaad nog mooier
Nou ik ken een versie van Frank Boeijen samen met Jasmine die ook erg mooi is.quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Molurus het volgende:
Als je niet denkt dat het beter wordt dan het origineel dan moet je gewoon niet coveren, imho.
Jezus viste misschien in zijn vrije tijd?quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]Hij had wel vissers als volgers -> Lucas 5:11
WAAROM WEET IK DIT ALS ÜBERATHEÏST
quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat was "Spetter spieter spater lekker in het water"
smakelijk!quote:
Understatementquote:
Hij was ook een Visser, naar mensen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]Hij had wel vissers als volgers -> Lucas 5:11
WAAROM WEET IK DIT ALS ATHEÏST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |