lees mijn post hierbovenquote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus nog steeds herken je Gabriel en Collins niet
Aah tof, dankquote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/alles
Hier kan je voor alle jaren zoeken op artiest.
En dat is het dus níet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
dacht al, klinkt als Sting maar dan experimenteel. Dan moet het Genesis wel zijn
Ik ken iemand die het verschil tussen Marillion en Genesis niet hoort.quote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus nog steeds herken je Gabriel en Collins niet
Dat is geen fail, dat is nog altijd een betere oplossing dan dezelfde TT laten staan.quote:
Fish lijkt dan ook nog wel behoorlijk veel op Gabriel, qua stem.quote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het verschil tussen Marillion en Genesis niet hoort.
Dit moet er gewoon uitquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Uccie het volgende:
Vage shizzle dit...dit gaat niet mijn favoriet worden
wel toch?quote:
Dan mag je ook iets rustiger reagerenquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is geen fail, dat is nog altijd een betere oplossing dan dezelfde TT laten staan.
Nou... dat schotse accent is toch wel heel obvious vind ik.quote:Op zondag 29 december 2013 18:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fish lijkt dan ook nog wel behoorlijk veel op Gabriel, qua stem.
http://www.songteksten.nl(...)scarborough-fair.htmquote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is geen fail, dat is nog altijd een betere oplossing dan dezelfde TT laten staan.
Nou blijkbaar vinden mensen die erg leuk...maar dan moeten ze even doorstemmen, dat het net in de nacht valt.quote:
Ik strijd voor de rechten van de LARP-muziek.quote:
GTAquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Doe mij maar gewoon Owner Of A Lonely Heart...
Bijna ongelooflijk dat dit dezelfde band is.quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Precies, De 2 Trevors hebben veel toegevoegd. Het werd luisterbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |