Het wordt mij allemaal even teveel allemaal, onlangs is mijn moeder begraven en daar heb ik gister afscheid van genomen.
Tot overmaat van ramp hebben mijn hersenen het prachtige 'Black' van Pearl Jam gewoon weer gewist na de begrafenis gisteren en gelijk weer plaats gemaakt voor de
George fucking Baker Selection!
Begrijp mij niet verkeerd, want deze man:
SPOILER: NAKED PICS OF MILA KUNIS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is een ware legende in de Nederlandse popgeschiedenis

En dan heb ik het natuurlijk over het magistrale Little Green Bag. Dat is de echte muziek!
Maar dat krijg je dus NOOIT MEER uit je hoofd!
Ik loop al 3 dagen rond met dat gefluit in mijn hoofd en voornamelijk het moment dat Hans Bouwens (zijn echte naam) effe wat octaven hoger gaat zingen gevolgd door
"TURRNN TO THE LEFT, TUUUURRRN TO THE RIGHT" en
"LOOOKKKING FEUR SOME HAAPIENESS BUT THEREEE'S ONLY LONELINESSS TO FFFFAAAAIND!"Ik word gek. He-le-maal gek. Horendol. Alhoewel dit voor het grote gros FOK! publiek zal worden gezien als slechts 'klein leed', word ik hier gekweld. De platenspeler in mijn hoofd legt zojuist, wijl ik dit typ, voor de 457str keer de naald in de denkbeeldige single van George Baker

Klacht: George Baker wil niet stoppen.
Antiklacht: George Baker

Vraag: Moet ik een psychiater opzoeken?
[ Bericht 0% gewijzigd door Zaktabak op 17-11-2013 21:36:27 ]
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.