Is inmiddels immuun zoals hij praatquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Ferdo het volgende:
In het eerste jaar dat dit erin stond was het nog in de nacht weggemoffeld, toen Bert daar nog zat (toen van 1 tot 6, dacht ik zelfs)
quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Gehenna het volgende:
Volgend jaar The Soft Machine met Third erin
Zou trouwens wel een goede grap zijn. Massaal stemmen op nummers die 7, 8, 9 minuten duren. Dan komen ze bij Radio 2 niet over met de lijstquote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind het overigens wel enorm tof, dat dit toch niet zo radio-vriendelijk nummer er behoorlijk hoog in staat.
Volgend jaar The Soft Machine met Third erin
Het zou helpen als ze zouden klinken alsof ze in elk geval hetzelfde nummer zouden spelen/zingen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies, De 2 Trevors hebben veel toegevoegd. Het werd luisterbaar.
The Horror..quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een goede grap zijn. Massaal stemmen op nummers die 7, 8, 9 minuten duren. Dan komen ze bij Radio 2 niet over met de lijst
https://rateyourmusic.com/~Gehennaquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin me zo langzaam aan af te vragen wat er allemaal in jouw platenkast staat!
De groep Yes dus, met Jon Anderson, en ook onder andere ook met Steve Howequote:
Beginnen ze toch gewoon een paar uur eerder, is voor mij geen straf en ik zie het probleem nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een goede grap zijn. Massaal stemmen op nummers die 7, 8, 9 minuten duren. Dan komen ze bij Radio 2 niet over met de lijst
Dat lijkt me aanstellerij, de verschillen liggen er duimendik bovenop.quote:Op zondag 29 december 2013 18:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het verschil tussen Marillion en Genesis niet hoort.
Eerste wat ik zie is een foto van Zappa, ik bedoel maar.quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
https://rateyourmusic.com/~Gehenna
owquote:
Het probleem is dat de meeste nummers boven de 5 minuten kut zijnquote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beginnen ze toch gewoon een paar uur eerder, is voor mij geen straf en ik zie het probleem niet
Dan beginnen ze nog eerder, de eerste top 2000 begon ook niet op eerste kerstdag al, dacht ik.quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |