Vind je? Ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meeste nummers boven de 5 minuten kut zijn
Strawberry Fields met maar 1 vd 2 luidsprekers is ook erg leuk.quote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
Met een kapotte luidspreker erg interessant trouwens
Had daar straks er 1quote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strawberry Fields met maar 1 vd 2 luidsprekers is ook erg leuk.
tweede kerstdagquote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan beginnen ze nog eerder, de eerste top 2000 begon ook niet op eerste kerstdag al, dacht ik.
Blof was nog episch geweest na Yesquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
Als je Beatles-nummers tussen andere nummers door hoort, ga je ze NOG meer waarderen dan wanneer je al hun nummers op een rij hoort.
Als je het niet binnen 4 minuten kunt zeggen, zeg het dan maar helemaal nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb juist het tegenovergestelde
Dat is zeker waarquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
Als je Beatles-nummers tussen andere nummers door hoort, ga je ze NOG meer waarderen dan wanneer je al hun nummers op een rij hoort.
of eleanor rigbyquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strawberry Fields met maar 1 vd 2 luidsprekers is ook erg leuk.
Op 26 december om 00:00 uur, tot en met 2008. Werd ondoenlijk omdat veel nummers uit de jaren zestig uit de lijst vielen, ten gunste van recentere platen, die over het algemeen langer zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan beginnen ze nog eerder, de eerste top 2000 begon ook niet op eerste kerstdag al, dacht ik.
Zo lang A Day In The Life het maar goed doetquote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef Jovatov het volgende:
Wel flink gehakt in Sgt. Pepper, maar dees is ook fijn
Dan kan je nooit meer muziek maken, want alles is al een keer verteldquote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je het niet binnen 4 minuten kunt zeggen, zeg het dan maar helemaal niet
Ik wil die stoel horen piepen aan het eind!!!quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo lang A Day In The Life het maar goed doet
Ik vind eigenlijk alleen de nummers van Blöf uit hun begintijd leuk. Tegenwoordig vind ik ze te generiek klinken.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik wil die stoel horen piepen aan het eind!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |